Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Shawshank Redemption ???

    Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of er in de nabije toekomst een nieuwe uitgave komt van de film: The Shawshank Redemption. Vind ik echt een van de betere films en de dvd uitgave van nu is natuurlijk waardeloos te noemen. Heb hem nu nog steeds niet aangeschaft, omdat dit echt niet door de bveugel kan. Zo een goede film en dan zo een slechte dvd uitgave...

    Greetz
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  2. #2

    Standaard

    Beste Jibbe, stomme vragen bestaan niet. Stomme mensen wel, want ik heb net de R2 bij Play.com besteld zonder echt naar de specs te kijken. Is ie zo slecht dan?
    Maar ik ben zeker met je eens dat de film een SE in het kwadraat verdient, een van mijn all-time favorites.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalnet

    Maar ik ben zeker met je eens dat de film een SE in het kwadraat verdient, een van mijn all-time favorites.
    Iedereen denkt er zo over volgens mij, van mij mag deze film iig zo snel mogelijk een waardige release krigjen...
    StarTrader

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave

    Iedereen denkt er zo over volgens mij, van mij mag deze film iig zo snel mogelijk een waardige release krigjen...
    Wat is er dan mis aan de huidige release?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T


    Wat is er dan mis aan de huidige release?
    Moeilijk te krijgen stereo geluid en slecht beeld als ik het me goed herinner
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    moeilijk te krigen?
    ik heb em hier staan,te koop voor 15 euro ex verzenden...

    niels

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    moeilijk te krigen?
    ik heb em hier staan,te koop voor 15 euro ex verzenden...

    niels
    Dan blijft staan: stereo-geluid en slecht beeld
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  8. #8

    Standaard

    Regio 1 is 5.1 en redelijk goed beeld. Echter geen extra's (ja, alleen een trailer)

  9. #9

    Standaard

    Was het nou ook zo dat de R2 een flipper is??
    StarTrader

  10. #10

    Standaard

    Ik heb de regio 1 en ben daar wel te spreken over. Het beeld is goed en het geluid is ook niet slechts (kan beter)

    Normaal beluister ik nooit een commentaartrack, maar ik zou deze best eens willen horen van The Shawshank Redemption. Er schijnen best wel leuke wetenswaardigheden te zijn van deze film. Het schijnt bijvoorbeeld bij het verschijnen van de film helemaal niet populair geweest te zijn.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Was het nou ook zo dat de R2 een flipper is??
    Nee, is gewoon een normale dual layer.
    Het geluid is volgens de hoes DD4.1 ???? maar hij speelt gewoon 2.0.
    Het beeld is inderdaad niet fantastisch... maar ja, zolang er geen betere versie is, is dit altijd beter dan een videoband

    gr,

    Bas
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas van Dijk


    Nee, is gewoon een normale dual layer.
    Het geluid is volgens de hoes DD4.1 ???? maar hij speelt gewoon 2.0.
    Het beeld is inderdaad niet fantastisch... maar ja, zolang er geen betere versie is, is dit altijd beter dan een videoband

    gr,

    Bas
    Ok, dankje voor de info
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    Regio 4 heeft net als regio 1 ook Dolby Digital 5.1. Met nog een paar extra`s zoals: een trailer en interviews.
    Hij heeft als het goed is geen subs.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guus Josee
    Regio 4 heeft net als regio 1 ook Dolby Digital 5.1. Met nog een paar extra`s zoals: een trailer en interviews.
    Hij heeft als het goed is geen subs.
    Klopt, ik heb deze voor weinig (ca €12) in een supermarkt in Wellington gekocht.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalnet
    Beste Jibbe, stomme vragen bestaan niet. Stomme mensen wel, want ik heb net de R2 bij Play.com besteld zonder echt naar de specs te kijken. Is ie zo slecht dan?
    Maar ik ben zeker met je eens dat de film een SE in het kwadraat verdient, een van mijn all-time favorites.

    Je zult merken dat kwaliteit beeld niet over houd en dat de geluidstrack gewoon 2.0 is. Nu is het geen film die het van geluidseffecten moet hebben maar toch...... Nou ja, wie weet gaat het ooit nog gebeuren met deze meesterlijk mooie film.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Klopt, ik heb deze voor weinig (ca €12) in een supermarkt in Wellington gekocht.
    Dan heb je je ticket eruit Lex.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Dan heb je je ticket eruit Lex.
    lol

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Dan heb je je ticket eruit Lex.
    Ja ik moest hem hebben, dus ik ben maar even op en neer gevlogen, voor een kleine 50 uur vliegen is dat de moeite wel waard

    Maar wel grappig, als je daar een supermarkt bezoekt om wat water te kopen en je ziet daar gewoon The Shawshank Redemption in een bak liggen, verzegeld met de schijf er al in.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    ik heb daar ook al veel over gehoord. Een goeie film??? in welk genre?
    En te vergelijken van kwaliteit met welke film?

  20. #20

    Standaard

    dit is de beste gevangenis-drama die er is,al is de dvd versie kwa beeld en geluid niet zo super,de film moet je gewoon gezien hebben.Vind het een van de beste films ooit gemaakt
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #21

    Standaard

    beter dan the green mile? die vond ik super gewoon, kheb hem ook gekocht op dvd

    ik zou redemption ook kopen, maar nu ik hoor van jullie dat er een SE zou uitkomen, ga ik ook maar afwachten.....

  22. #22

    Standaard Jammer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalnet
    Beste Jibbe, stomme vragen bestaan niet. Stomme mensen wel, want ik heb net de R2 bij Play.com besteld zonder echt naar de specs te kijken. Is ie zo slecht dan?
    Maar ik ben zeker met je eens dat de film een SE in het kwadraat verdient, een van mijn all-time favorites.
    Helemaal mee eens!
    Shawshank Red. is een van de betere, maar helaas zijn veel Stephen King verhalen/film in een matige dvd uitvoering.
    Denk maar aan Cujo en Christine, ook al halen deze verhalen het niet bij Shawshank.
    Ik geloof dat alleen Misery een redelijke complete dvd is.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    beter dan the green mile? die vond ik super gewoon, kheb hem ook gekocht op dvd

    ik zou redemption ook kopen, maar nu ik hoor van jullie dat er een SE zou uitkomen, ga ik ook maar afwachten.....
    Voorlopig zit er nog geen SE van aan te komen hoor... en voor die paar euro's zou ik m zeker zo lang in je collectie zetten

    Gr.
    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    ik heb daar ook al veel over gehoord. Een goeie film??? in welk genre?
    En te vergelijken van kwaliteit met welke film?
    Een goeie film?????? Deze film staat niet voor niets al een hele lange tijd op de tweede plaats (!!) in de top 250 van imdb.com (http://us.imdb.com/top_250_films)!

  25. #25

    Standaard

    Ik lees hier een aantal keer dat het beeld slecht zou zijn. Misschien wil iemand de moeite nemen om 1 of meer representatieve skriensjots te nemen?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •