Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Ik lees hier een aantal keer dat het beeld slecht zou zijn. Misschien wil iemand de moeite nemen om 1 of meer representatieve skriensjots te nemen?
    Ik heb nu de R4 versie. 1.85:1 anamorphic en DD 5.1. Helaas heb ik geen DVD-ROM in mijn computer.

    Overigens is dit zo'n goeie film met veel dialogen, waardoor beeld- en geluidskwaliteit een stuk minder belangrijk zijn voor het succes van de film.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #27

    Standaard

    Ik heb een regio 2 versie engels (in londen gekocht) dolby surround maar wel anamorphic beeld 16:9 en de gewone 4:3
    Dvd 10 double sided, single layer

    extra's interviews, biografien, trailer

  3. #28

    Standaard

    in de IMBD top 250 staat ie op een 2de plaats.

    wat vinden jullie? verdiend ie deze plaats???

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hallee
    in de IMBD top 250 staat ie op een 2de plaats.

    wat vinden jullie? verdiend ie deze plaats???
    Ja. Ik vind van wel. Hij kan ook wat lager staan, maar het is zeker een top-10 film imo.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja. Ik vind van wel. Hij kan ook wat lager staan, maar het is zeker een top-10 film imo.
    Ik sluit mij hier bij aan
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  6. #31

    Standaard

    Nee, hij verdient deze plek absoluut niet, maar het is een voorbeeld van een grootste-gemene-delerfilm. Een keertje huren volstaat mijns inziens...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hallee
    in de IMBD top 250 staat ie op een 2de plaats.

    wat vinden jullie? verdiend ie deze plaats???
    Absoluut. Verhaal en acteerwerk zijn beide geweldig
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #33

    Standaard

    neen zeker nt de verdiende plaats, is een erg goede film maar zeker niet de 2de beste ooit

    misschien iets voor de top 50 of top 100

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    neen zeker nt de verdiende plaats, is een erg goede film maar zeker niet de 2de beste ooit

    misschien iets voor de top 50 of top 100
    Zeker in de Top50
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    neen zeker nt de verdiende plaats, is een erg goede film maar zeker niet de 2de beste ooit

    misschien iets voor de top 50 of top 100
    Wel hoger wat mij, betreft, maar tweede? Er zijn zoveel goede films

  11. #36

    Standaard

    ik heb hem net voor de vijfde keer gekeken.....en het blijft toch wel een meesterwerk hoor!!!

    meestal kijk ik een film 1 a 2 keer...op "herbie the love bug" na dan (in totaal wel 100 keer gezien) heb ik TSR het meeste keren gekeken van alle films.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Een keertje huren volstaat mijns inziens...
    Ik bekijk hem elk jaar wel een keertje. Eerst op video, later op DVD. Gaat mij nooit vervelen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik bekijk hem elk jaar wel een keertje. Eerst op video, later op DVD. Gaat mij nooit vervelen.
    Mij ook niet Het blijft een film die je keer op keer kunt kijken zonder dat je hem zat wordt. Alleen moet de film wel een SE krijgen maar daar is al het een en ander of gezegd
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Het blijft natuurlijk een mooi gegeven dat er verschillende smaken zijn. Persoonlijk vind ik dit een erg mooie film, helaas in een 'zeer matige' DVD uitgave. Verdiend zeker een betere uitgave!
    De film is zeker de moeite waard.......vergelijken met "The Green Mile" is niet van toepassing.
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Geen SE meer dus?
    Wel, maar eind 2004 pas...


    BREAKING NEWS: For those with patience, Frank Darabont says there will be a re-release. There's a remastered 10th anniversary US cinema re-release scheduled for Jan/Feb 2004, and a 10th anniversary Special Edition DVD scheduled for late 2004 (before christmas). The DVD will include the long awaited director's commentary, a few documentaries and a soundtrack CD. There will be NO additional scenes or re-editing, as the current version is the director's cut.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #42

    Standaard

    ik ben nu heel erg aan het twijfelen door de positieve verhalen die ik hoor over de film wil ik hem meteen kopen .
    Maar als ik dan weer hoor dat het geluid en het beeld niet echt goed zijn, wacht ik liever tot de SE maar die komt pas in 2004
    En hij ligt op dit moment bij MM Den Haag voor 11.99, dus word het dubbel zo aantrekkelijk .
    Ik denk dat ik hem gewoon maar ga halen .
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  18. #43

    Standaard

    nee man ga hem gewoon huren, kost je 4 euro en dan heb je hem gezien.

    Vind je hem tof dan wacht je tot de SE uitkomt.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  19. #44

    Standaard

    hey das ook een oplossing, had ik nog niet aan gedacht
    Denk dat ik dat dan maar doe 8)
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    hey das ook een oplossing, had ik nog niet aan gedacht
    Denk dat ik dat dan maar doe 8)
    Al weet ik zeker dat jij hem eenmaal hebt gezien niet meer het geduld kan opbrengen om te wachten, totdat de Se uitkomt . Koop hem maar, succes gegarandeerd! :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Was het nou ook zo dat de R2 een flipper is??
    Nee regio2 is geen flipper.

    Het beeld is ook besst goed alleen get is een 4.1 geluid.
    Ik heb hem al zo vaak te ruil staan en heb er nooit reaktie op gehad dus hou hem zelf maar.
    gr gert
    groet Gert

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •