Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 168 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Maar kun je dan wel bij je apparatuur zien wat er aan de atmos track hangt Marcel?

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb de Duitse versie, maar geen Atmos (wie wel, behalve Claudio?). Bovendien ben ik al gauw tevreden wat geluid betreft. Vind beeldkwaliteit veel belangrijker bij Blu-rays, sorry.
    Oke oke oke, toch heb je verder wel knappe spullen Oppo, nog wel de Darbee Edition..... is dat niet iets voor geweldig goed geluid

    Jouw setup toont dan toch nog wel of de engelse track op de 3D schijf in dolby plus is of in Dolby TrueHD is Is het niet je receiver, je Oppo is toch ook niet van gisteren


    Oh... behalve Claudio met ATMOS ook nog John Tak en jamie........ ben bij alle drie geweest, je mag dan ook aannemen dat deze info klopt

    Graag de info die je speler en/of receiver geeft bij het afspelen van de engelse track van de 3D schijf, dan weten wij genoeg

    Had je verhaal gelezen over geluid, je kan niet met hoog volume spelen, idem hier, heb buren aan alle kanten, toch kan ik bij laag
    volume een geweldig gedetailleerd vol dynamisch geluid neerzetten, heb mijn setup helemaal afgeregeld op afspelen bij laag volume.

    Sommigen denken dat ze een geweldige setup hebben en dat ze mee kunnen praten, draaien op heel hoge volumes en denken
    dan dat ze kunnen horen of een schijfje wel of niet goed is, niets is minder waar. Een goede setup klinkt ook bij lage volumes
    zeer goed en weet alles dan ook goed weer te geven, ook kan je dan het laag heel goed beoordelen, al zal je daar niet de punch
    van kunnen voelen, want laten we eerlijk zijn, daar is een beetje vermogen bij nodig, en bij een beetje vermogen hoort dan ook
    weer een hoger volume en dat probeer je juist weer te vermijden met buren rondom en zeker op late tijdstippen.... en daar heb ik zelf
    ook mee te maken met mijn wisseldiensten.

    Ja, kan je ook de punch laten voelen en bij mijn buren de kopjes uit de kast laten trillen, kan zelfs verdiepingen lager tot in de kelder,
    mensen een heel diep laag laten horen, geloof me, leuk bij films, maar buren waarderen het echt niet, kan dan, als ik behoefte aan heb,
    ook maar enkele keren per jaar mee wegkomen en dan wordt het mij ook wel gegund door de meerderheid.

    Mijn setup kan het, zowel bij laag volume als bij gemiddeld volume, bij hoog volume gaat het bij mij fout, daar is het niet op afgesteld.
    Overigens lijkt mijn ruimte ook te klein(lucht volume) om bij hoge volumes te spelen, ook is het echt niet goed voor je gehoor, je kan er
    ernstige gehoorbeschadigingen van oplopen. Van mij hoeft het dan ook echt niet heel hard te gaan, is niet mooi. (waarom heb ik
    dan zo'n zware setup? Beter een zware versterker dan een te lichte, met een lichte kan je je speakers makkelijker kapot maken dan met
    een overbemeten zware receiver die alles onder controle kan houden.

    Waarom overstappen op ATMOS? , dat zal niet zijn omdat de uitgevers er nu zoveel aan doen, die maken er een puinhoop
    van en lijken schijt te hebben aan kwaliteit, iets waar we zelf voor schijnen te moeten vechten, helaas al helemaal met die fransen van
    de franse slag en zo eigengereid als het maar kan en neerbuigend naar ons Je moet het zelf willen en dan ook eisen dat die hurken
    goede info verstrekken, ze hebben nu wel laten zien dat het varkens zijn.

    Ja, Marcel.... ook zeer goed geluid kan bij lage volumes, een film is het geheel van goed beeld, een goed verhaal en goed geluid, immers
    alleen beeld en je hoort niets..... dan heb je geen film, gelukkig zijn er ondertitels want vaak is het niet goed te verstaan..... en dan heb
    ik gelukkig nog de beschikking over een goede koptelefoon. Toch ligt mijn voorkeur bij 7.1.meer via de speakers.

    Ben met je eens het hoeft niet hard, beter goed bij zacht, maar er zijn films daar kan ik het ook echt bij laten knallen
    Have fun and enjoy your collection

  3. #128

    Standaard

    De specificaties van de Duitse 3D volgens DVDcompare:

    • Blu-ray ALL Germany - Warner Home Video
      3D


    • Extras:
      DISC ONE (3D Blu-ray)
      * The Film - in 3D

      DISC TWO (Blu-ray)
      * The Film - in 2D
      "Maximum Fury: Filming Fury Road" featurette (28:38)
      "Fury on Four Wheels" featurette (22:37)
      "The Road Warriors: Max and Furiosa" featurette (11:18)
      "The Tools of the Wasteland" featurette (14:26)
      "The Five Wives: So Shiny, So Chrome" featurette (11:11)
      "Fury Road: Crash & Smash" featurette (4:02)
      Deleted Scenes (3:21)
    • Subtitles:
      English HoH, German HoH
    • Aspect Ratio:
      2.40:1
    • Picture Format:
      1080p 24fps MVC
    • Soundtrack(s):
      English Dolby Atmos 7.1.4 (Dolby True HD 7.1 core)
      German Dolby Atmos 7.1.4 (Dolby Digital Plus 5.1 core)
    • Case type:
      Keep Case
    • Notes:
      The 3D and 2D discs include the same audio and subtitle options.

  4. #129

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    De specificaties van de Duitse 3D volgens DVDcompare:

    • Blu-ray ALL Germany - Warner Home Video
      3D
    • Extras:
      DISC ONE (3D Blu-ray)
      * The Film - in 3D

      DISC TWO (Blu-ray)
      * The Film - in 2D
      "Maximum Fury: Filming Fury Road" featurette (28:38)
      "Fury on Four Wheels" featurette (22:37)
      "The Road Warriors: Max and Furiosa" featurette (11:18)
      "The Tools of the Wasteland" featurette (14:26)
      "The Five Wives: So Shiny, So Chrome" featurette (11:11)
      "Fury Road: Crash & Smash" featurette (4:02)
      Deleted Scenes (3:21)
    • Subtitles:
      English HoH, German HoH
    • Aspect Ratio:
      2.40:1
    • Picture Format:
      1080p 24fps MVC
    • Soundtrack(s):
      English Dolby Atmos 7.1.4 (Dolby True HD 7.1 core)
      German Dolby Atmos 7.1.4 (Dolby Digital Plus 5.1 core)
    • Case type:
      Keep Case
    • Notes:
      The 3D and 2D discs include the same audio and subtitle options.
    Mijn Oppo geeft voor de Duitse 3D-versie aan: English Dolby Digital Plus 7.1 48k. Ik kan er niet meer van maken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mijn Oppo geeft voor de Duitse 3D-versie aan: English Dolby Digital Plus 7.1 48k. Ik kan er niet meer van maken.
    Huh? Echt?? Kan iemand dat bevestigen? Ik krijg em vandaag ook van Amazon.de maar als dit zo is dan gaatie retour natuurlijk....

  7. #132
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Marcel, en wat geeft je apparatuur aan voor de Duitse audio track ? Had zelf mijn twijfels over de Duitse versie, omdat Duitsland toch ook een dub-land is.

    Hoop dat het een foutje is, of dat Marcel nog niet helemaal wakker was we horen het wel.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Huh? Echt?? Kan iemand dat bevestigen? Ik krijg em vandaag ook van Amazon.de maar als dit zo is dan gaatie retour natuurlijk....
    Heb het nog even opgezocht op DVDProfiler, maar dat programma is helaas erg onbetrouwbaar als het aankomt op de gegevens van
    een een schijfje, ook in Duitsland zullen er wel van die zelfde figuren bijzitten zoals we hier ene D!rk J@n hebben
    Ze maken profielen die er niet onaardig uitzien, maar allemaal bij elkaar gesprokkeld van horen zeggen en ergens gelezen onzin,
    dus zonder dat ze daadwerkelijk het schijfje hebben en daarvan een profieltje maken, iets dat ik zelf wel doe.....
    Heb echt een hekel aan die prutsers die eerste willen zijn, maar daar in wezen meer kwaad dan goed mee doen,
    ook als je er wat van zegt helpt dat niet, ze vinden zichzelf zo geweldig, doch het zijn de grootste prutsers die een programma
    als DVDProfieler enkel een slechte naam geven.

    Heb de bijdrager van de DE Mad Max en San Andreas gevraagd of hij kan bevestigen of bij de 3D schijf de engelse track
    ook daadwerkelijk beschikt over een Dolby TrueHD en niet over Dolby Digital Plus. Het is dezelfde bijdrager bij beide profielen,
    het zal mij benieuwen, die krijgt overigens een pissig antwoord als ie dat niet kan, zal niet de eerste zijn waar ik niet
    meer een PM kan toesturen, de prutsers hebben namelijk nogal lange tenen die ik graag stevig een trap mag geven.

    Ben net als StefaanD bang de gegevens van Marcel Hoeve wel eens correct kunnen zijn, Oppo eigenaren zijn slim
    Have fun and enjoy your collection

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Marcel, en wat geeft je apparatuur aan voor de Duitse audio track ? Had zelf mijn twijfels over de Duitse versie, omdat Duitsland toch ook een dub-land is.

    Hoop dat het een foutje is, of dat Marcel nog niet helemaal wakker was we horen het wel.

    Dacht dat ze in Duitsland kwaliteitsbewust waren,,,, dan wil je toch het origineel in zo goed mogelijk staat
    en niet een dub in een andere taal ook al is dat je eigen taal????

    Warner..... ja.... dat is een rat, denk toch echt dat ik via de Consumentenbond en iets als Kassa er voor ga
    pleiten dat de uitgevers verplicht worden duidelijke info te verstrekken op hun hoezen.

    Was vandaag even bij de MM..... geen schijfje gekocht, nog wel de nieuwste uitgave van een Chromecast,
    dit als reserve voor de 2 huidige die in gebruik zijn, was een tientje goedkoper tijdens de actie die ze nu hebben,
    zal ze Netflixen die krengen van uitgevers.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    De specificaties van de Duitse 3D volgens DVDcompare:


    • Blu-ray ALL Germany - Warner Home Video
      3D
    • Extras:
      DISC ONE (3D Blu-ray)
      * The Film - in 3D

      DISC TWO (Blu-ray)
      * The Film - in 2D
      "Maximum Fury: Filming Fury Road" featurette (28:38)
      "Fury on Four Wheels" featurette (22:37)
      "The Road Warriors: Max and Furiosa" featurette (11:18)
      "The Tools of the Wasteland" featurette (14:26)
      "The Five Wives: So Shiny, So Chrome" featurette (11:11)
      "Fury Road: Crash & Smash" featurette (4:02)
      Deleted Scenes (3:21)
    • Subtitles:
      English HoH, German HoH
    • Aspect Ratio:
      2.40:1
    • Picture Format:
      1080p 24fps MVC
    • Soundtrack(s):
      English Dolby Atmos 7.1.4 (Dolby True HD 7.1 core)
      German Dolby Atmos 7.1.4 (Dolby Digital Plus 5.1 core)
    • Case type:
      Keep Case
    • Notes:
      The 3D and 2D discs include the same audio and subtitle options.
    Mmm, is de betekenis van het woord veranderd?

    Vind Dolby Digital Plus en Dolby TrueHD toch echt niet hetzelfde
    Have fun and enjoy your collection

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Marcel, en wat geeft je apparatuur aan voor de Duitse audio track ? Had zelf mijn twijfels over de Duitse versie, omdat Duitsland toch ook een dub-land is.

    Hoop dat het een foutje is, of dat Marcel nog niet helemaal wakker was we horen het wel.
    Stefaan, zowel mijn OPPO als mijn Panasonic geven bij de Duitse 3D-versie voor het Engelse audiospoor Dolby Digital Plus 7.1 aan.
    De OPPO zegt dat het Duitse audiospoor een Dolby True HD 7.1 track is. Zie bijgevoegde screenshots.

    Mad Max - Fury Road 3D DE Audio Options (OPPO).jpgMad Max - Fury Road 3D DE English Audio (OPPO).jpgMad Max - Fury Road 3D DE German Audio (OPPO).jpgMad Max - Fury Road 3D DE English Audio (Panasonic).jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #137
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat Oppo aangeeft klopt toch echt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #138

    Standaard

    Gvd, dan moet de Duitse ook weer retour. Gaat lekker zo. K*t Warner...

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Gvd, dan moet de Duitse ook weer retour. Gaat lekker zo. K*t Warner...
    Heb jij een dolby Atmos opstelling ?

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb jij een dolby Atmos opstelling ?
    Nee, maar wel een TrueHD opstelling. En geloof me, die TrueHD track klinkt echt mijlenveel beter dan die DD+..... Dan maar naar Amazon.uk....

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Gvd, dan moet de Duitse ook weer retour. Gaat lekker zo. K*t Warner...
    Yep.... GvD, ook voor deze site, lekker betrouwbaar maar niet heus;

    http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=33155

    misschien ook een mailtje naar Warner?
    Have fun and enjoy your collection

  17. #142

    Standaard

    Maar heeft de UK versie nu wel eens een g*dvergeten Amtos track in Origineel Engels? Of krijgen nu Schots Atmos en Engels DD+??

  18. #143

    Standaard

    Claudio is de gelukkige met zijn UK uitgaven

    Morgen even een 2e mailtje naar Warner, heb nog steeds geen antwoord gehad, dit mailtje
    zal iets minder vriendelijk van toon zijn, mijn eerste was dat nog wel.

    Overigens blijkt wel, uit de overal gevonden info, dat men niet anders verwachtte
    dan dat de originele engelstalige track de beste kwaliteit zou hebben.

    Dat men overal maar achteloos slechte info achterlaat is dan wel weer erg triest,
    je hebt een onderzoekplicht, maar daar kun je blijkbaar niet aan voldoen......
    dus terugsturen alle bende die je krijgt die niet aan de verwachting voldoet, dacht
    er dan ook nog over na om mijn Mad Max 3D terug te brengen naar de MM,
    deze 3D uitvoering voldoet immers niet aan de verwachting die je er als nederlander
    aan kan stellen, helaas is mijn 14 dagen omruil garantie verstreken
    Have fun and enjoy your collection

  19. #144
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ze al een tijd in huis, maar was even met mijn kop ergens anders en een paar series in een ruk gekeken. Ik ga vanavond ff checken to be sure, voor ik wat zeg.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb ze al een tijd in huis, maar was even met mijn kop ergens anders en een paar series in een ruk gekeken. Ik ga vanavond ff checken to be sure, voor ik wat zeg.
    Sinds ik Netflix heb..... komt me dat ook wel bekent voor
    Have fun and enjoy your collection

  21. #146
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb alle berichten omtrent klachten over en e-mailen naar Warner in Hombre's originele topic verplaatst. Dit in verband met de overzichtelijkheid.

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?85247-Warner-laat-ons-Nederlanders-weer-in-de-steek!

    Als het goed is volgt iedereen die gepost heeft automatisch het topic!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #147
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Claudio is de gelukkige met zijn UK uitgaven

    Morgen even een 2e mailtje naar Warner, heb nog steeds geen antwoord gehad, dit mailtje
    zal iets minder vriendelijk van toon zijn, mijn eerste was dat nog wel.

    Overigens blijkt wel, uit de overal gevonden info, dat men niet anders verwachtte
    dan dat de originele engelstalige track de beste kwaliteit zou hebben.

    Dat men overal maar achteloos slechte info achterlaat is dan wel weer erg triest,
    je hebt een onderzoekplicht, maar daar kun je blijkbaar niet aan voldoen......
    dus terugsturen alle bende die je krijgt die niet aan de verwachting voldoet, dacht
    er dan ook nog over na om mijn Mad Max 3D terug te brengen naar de MM,
    deze 3D uitvoering voldoet immers niet aan de verwachting die je er als nederlander
    aan kan stellen, helaas is mijn 14 dagen omruil garantie verstreken
    Nou, UK-versies getest en bevestigd.

    Zowel Mad Max: Fury Road 3D en San Andreas 3D bevatten een Engelse Dolby True HD 7.1 (48kb) geluidsspoor en uiteraard Dolby Atmos. En laat het suggestie zijn, maar volgens mij klinkt hij beter dan de 2D Atmos-versie die ik voor de recensie heb bekeken. De beide 2D-versies op de UK-discs bieden dezelfde geluidstrack.

    Overigens klinken ze ook nog eens erg goed in Dolby Atmos. Zo gauw de film begint merk je het direct. Het is echt een andere dimensie en zoals wel vaker gesteld; niet alleen door toevoeging van de plafondspeakers, maar het helpt natuurlijk wel. Warner laat het op 3D-gebied flink afweten in het vaste land van Europa, maar deze twee UK-versies zijn toch weer een prima toevoeging aan mijn Dolby Atmos-collectie, want veel andere maatschappijen laten het vooralsnog afweten. En als je naar de tracks luistert is dat enorm jammer. Maar het komt wel meer los is de tendens, en daar ben ik blij mee.

    Enige minpuntje is toch wel dat er dik 10 verschillende ondertitels op staan, behalve uiteraard de getroffen' landen. Het argument dat wij dan simpelweg bij de Engelse markt worden getrokken is niet eens gek. Wij zijn het enige land (en Vlaanderen, vermoed ik) zonder nasynchronisatie en zijn daar een beetje de dupe van.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #148

    Standaard

    Warner heeft voor Mad Max 4 en San Anderas minimaal 4 3D versies in de EU.

    De UK - Scandinavische versie met Engels Dolby TrueHD Atmos

    De Oost EU incl Rusland versie met Engels Dolby TrueHD Atmos

    De DE versie met Engels Dollby Digital+ Atmos

    De NL - Fr versie met Engels Dollby Digital+ Atmos

    Verder is er nog een zuid EU meen ik.

    Vreemd is dat bij alle versies niet de volledige disccapaciteit is gebruik en er z'n ca. 10 GB + over is, waardoor er makkelijk gecombineerd had kunnen worden.
    En dus ook op productie kosten bespaard had kunnen worden.
    Rare jongens en meisjes bij Warner....
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #149

    Standaard

    Warner brengt de zwart/wit versie van Mad Max Fury Road, Black and Chrome Edition genoemd, waarschijnlijk uit in een boxset volgens dit bericht:

    http://screenrant.com/mad-max-fury-r...white-blu-ray/

    En het zou dus om deze box gaan:

    https://www.amazon.de/Collection-exk...ad+max+blu+ray

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Warner brengt de zwart/wit versie van Mad Max Fury Road, Black and Chrome Edition genoemd, waarschijnlijk uit in een boxset volgens dit bericht:

    http://screenrant.com/mad-max-fury-r...white-blu-ray/

    En het zou dus om deze box gaan:

    https://www.amazon.de/Collection-exk...ad+max+blu+ray
    Wat is daar nu weer de zin van? Als ik een film mag noemen uit de afgelopen jaren die er qua kleurgebruik uitsprong, dan is het deze wel. Bijzonder vreemde en overbodige release, lijkt mij. Ik hoop niet dat meer distributiemaatschappijen deze 'trend' gaan volgen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •