Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Furious 7 Bluray (12-08-2015)

    Bol.com heeft de volgende specs voor de Bluray Disc van Furious 7:

    image.jpg

    Blu-ray extra's
    Extended cut
    Inside the Fight: Hobbs vs. Shaw, Girl Fight, Dom vs. Shaw, TEJ Takes Action
    See You Again Music Video
    Deleted Scenes
    Talking Fast
    Back to the Starting Line
    Snatch and Grab
    Flying Cars
    The Cars of Furious
    Race Wars
    Making of the Fast Ride
    Tower Jumps

    Bonus dvd (Engelse audio met NL en FR subs):
    A Home in Ruins

    From Pre-Viz to Final
    Shooting in Abu Dhabi
    Jeff Imada: Up Close and Personal

    Releasedatum: 15-09-15

    Verder nog geen info over de audiotrack (een 7.1 zou wel erg leuk zijn), beeldformaat (IMAX? maar dat zal wel niet) maar een Extended Cut en een extra bonus disc vind ik er in ieder geval al erg leuk uitzien.
    Voor de gein ga ik onderzoeken of er ergens op de wereld de 3D versie wordt uitgebracht op bluray, in Latijns Amerika, Azie en Rusland is deze in 3D uitgebracht in de bioscopen:
    image.jpg
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 03-07-2015 om 14:02

  2. #2

    Standaard

    Hopelijk ook ergens een steelbook release met de IMAX scene's.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hopelijk ook ergens een steelbook release met de IMAX scene's.
    Welke IMAX scènes?
    The future is Blu

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Welke IMAX scènes?
    Ik dacht namelijk dat er die inzaten, sorry als ik me hierin vergis.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Welke IMAX scènes?
    De film is ook in IMAX uitgebracht, maar volgens mij niet met IMAX-camera's gefilmd. Dus ik denk meer dat het een soort open-matte 1.78:1 beeldformaat is geweest. Maar precies weet ik het niet, want ik heb de IMAX-versie niet gezien.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 16-06-2015 om 06:00

  7. #7

    Standaard

    Hij heeft een IMAX DMR behandeling gehad, dus er zijn geen scènes die anders zijn dan anderen, waar hij op leek te doelen. Ik heb de film wel in IMAX gezien, maar weet zo niet meer wat de aspect ratio was.
    The future is Blu

  8. #8

    Standaard

    Ik vind het wel raar dat er bij de extra's helemaal niks zit met betrekking tot Paul Walker.

    Omdat dit zijn allerlaatste project was, had ik wel een soort "Tribute to Paul Walker" of "Remembering Paul featurette" verwacht, of iets dergelijks.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vind het wel raar dat er bij de extra's helemaal niks zit met betrekking tot Paul Walker.

    Omdat dit zijn allerlaatste project was, had ik wel een soort "Tribute to Paul Walker" of "Remembering Paul featurette" verwacht, of iets dergelijks.
    Vind ik ook, voorals als je nu een ander F&F BD opstart krijg je via BDLive deze "In Loving Memory" tribute voor Paul Walker te zien met hoogtepunten uit de F&F reeks. Jammer dat deze dan niet op de BD staat.


  10. #10

    Standaard

    Via Twitter aangekondigd dat de release op 15-9 zal zijn: https://twitter.com/FastFurious/stat...51185894932480

  11. #11

    Standaard

    http://www.blu-ray.com/news/?id=17035

    Bluray.com bevestigt de 7.1-track en in de commenateren eronder lees je dat de EE 2 minuten langer duurt.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    http://www.blu-ray.com/news/?id=17035

    Bluray.com bevestigt de 7.1-track en in de commenateren eronder lees je dat de EE 2 minuten langer duurt.
    Wow! Twee minuten langer! Daar gaan we eens uitgebreid voor zitten...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #13

    Standaard

    2 minuten meer film? En hoe lang is dat 'a Tribute to Paul Walker' clipje?

  14. #14

    Standaard

    Vreemd, nu staat ineens deze melding bij de 2-disc op Bol (en de specs en opsomming van extra's is ook weg):
    LET OP: Alleen verkrijgbaar in België en Luxemburg.
    Verder staat bij de 1-disc versie:
    LET OP: Alleen verkrijgbaar in Nederland.
    Ben benieuwd wat dit betekent voor mn pre-order...... Sowieso is de US release op 15-9, dus we krijgen em dik een maand eerder.....

  15. #15

    Standaard

    Hier de twee steelbooks van Nova Media:




    *Technical Information Genre: Action
    Directors: James Wan
    Actors:Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson
    Aspect Ratio & Format: HIGH DEFINITION WIDESCREEN 2.40:1
    Audio: DTS-MD Master Audio English 7.1, DTS Digital Surround 5.1: Portuguese, Japanese, Korean, Spanish, Thai
    Subtitle: Korean, English SDH, Portuguese, Cantonese, Mandarin, Indonesian, Japanese, Spanish, Mandarin, Thai
    Rating: 15
    Region Code: A
    Run Time: 138 mins
    Number of discs: 1

    *Special Feature
    -Inside the fight(11:17)
    -See You Again Music Video(4:04)
    -Deleted Scenes(6:10)
    -Talking Fast(31:44)
    -Back to the Starting Line(12:09)
    -Snatch and Grab(7:29)
    -Flying Cars(5:40)
    -The Cars of Furious(10:40)
    -Race Wars(6:33)
    -Making of the Fast Ride(8:14)
    -Tower Jumps(6:51)

  16. #16

    Standaard

    De 2 disc is nu een "Exclusive Bol.com Edition" geworden en is een stuk goedkoper (7 euro) dan de reguliere versie en komt twee dagen eerder uit?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De 2 disc is nu een "Exclusive Bol.com Edition" geworden en is een stuk goedkoper (7 euro) dan de reguliere versie en komt twee dagen eerder uit?
    € 21,99 vind ik niet echt goedkoop...

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #18

    Standaard

    Hij zegt dan ook dat die een stuk goedkoper is geworden, niet dat hij goedkoop is
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hij zegt dan ook dat die een stuk goedkoper is geworden, niet dat hij goedkoop is
    Ook dat eerste zeg ik niet...

    De 2 disc stond tot voor kort anders vermeld op de site, nu is t dus die "Exclusive Bol.com Edition" geworden.

    Daarnaast is de reguliere 1 disc versie € 28,99 en dus een stuk duurder dan de "Exclusive..."

    Goedkoop is met € 21,99 idd wel heel wat anders!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ook dat eerste zeg ik niet...
    Ja klopt, dat hij een stuk goedkoper is idd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Vreemd prijs verschil!
    Weet iemand het verschil tussen de 2 versies? Op de site staat "Extra disc met exclusief bonusmateriaal!"
    Om wat voor bonusmateriaal gaat het? Misschien toch een Paul Walker Tribute?

  22. #22

    Standaard

    Lees het eerste bericht van dit topic eens !

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hier de twee steelbooks van Nova Media:




    *Technical Information Genre: Action
    Directors: James Wan
    Actors:Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson
    Aspect Ratio & Format: HIGH DEFINITION WIDESCREEN 2.40:1
    Audio: DTS-MD Master Audio English 7.1, DTS Digital Surround 5.1: Portuguese, Japanese, Korean, Spanish, Thai
    Subtitle: Korean, English SDH, Portuguese, Cantonese, Mandarin, Indonesian, Japanese, Spanish, Mandarin, Thai
    Rating: 15
    Region Code: A
    Run Time: 138 mins
    Number of discs: 1

    *Special Feature
    -Inside the fight(11:17)
    -See You Again Music Video(4:04)
    -Deleted Scenes(6:10)
    -Talking Fast(31:44)
    -Back to the Starting Line(12:09)
    -Snatch and Grab(7:29)
    -Flying Cars(5:40)
    -The Cars of Furious(10:40)
    -Race Wars(6:33)
    -Making of the Fast Ride(8:14)
    -Tower Jumps(6:51)
    Mooie steels, is daar een link van? En weet iemand of we hier in Nederland ook een steelbook krijgen van deel 7?.

    Hoop ik van wel, past dan mooi bij de andere delen.

    Hopelijk weet iemand dat.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mooie steels, is daar een link van? En weet iemand of we hier in Nederland ook een steelbook krijgen van deel 7?.

    Hoop ik van wel, past dan mooi bij de andere delen.

    Hopelijk weet iemand dat.
    De laatste 2 delen heb ik in steelbook bij MM Eindhoven gekocht dus ik verwacht dat zij die nu ook weer hebben.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De laatste 2 delen heb ik in steelbook bij MM Eindhoven gekocht dus ik verwacht dat zij die nu ook weer hebben.
    Ik kom er morgen, dus dan ga ik dat gelijk ff vragen.

    En zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •