De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Bose acoustimass 10

  1. #1

    Standaard Bose acoustimass 10

    Hoi,

    Gister een Bose acoustimass 10 gekocht. Ben nu op zoek naar een versterker en radio, cd speler. Welke kan ik het beste kopen zonder dat ik absurd veel geld kwijt ben. Waar moet ik op letten?

    Mvg,
    Stephan

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Stephan.

    Voor deze set is het verstandig om -wanneer de Acoustimass Module aktief is- een meer-kanaals receiver/versterker te kopen zodat je de AM module op een uitgang voor een subwoofer aan kunt sluiten. Deze aansluiting is uitgevoerd als een enkele (paarse of zwarte) tulp.

    Vanwege de kleine luidsprekers, kun je voor een slim-line of een instap-model van de bekende merken kiezen zoals Onkyo, Pioneer, Marantz, Denon, Yamaha en Harman Kardon. Welk soort model je het beste kunt nemen is afhankelijk van wat je er mee wilt gaan doen en daarnaast van wat jij het mooist vindt klinken. Wil je er later bvb wel wat grotere luidsprekers (boekenplank-formaat of zuilen) op aan sluiten, dan kan het wel handig zijn om een wat duurder model te kiezen.

    Voor het afspelen van CD's kun je er voor kiezen om een BD speler te gebruiken en deze middels een optische, coaxiale of HDMI te verbinden met de receiver/versterker. De receiver kan er dan voor zorgen dat het geluid verdeeld wordt over de luidsprekers en dat het geluid synchroon is met het beeld.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •