De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony KD75X8505C of Samsung UE75JU700?

    Beste kenners,

    Ik twijfel tussen bovenstaande Sony en Samsung model
    Mijn lichte voorkeur gaat uit naar de Samsung voor de volgende reden:

    1--Ik heb gehoord dat Sony zich gaat terug trekken uit de TV markt?
    2--Samsung maakt gebruik van Tizen,en men verwacht dat in de toekomst Tizen Android voorbij zal gaan?

    Wat denken jullie ervan? welk is jullie voorkeur? en waarom?

    Ik heb wel al meegemaakt dat de app youtube op Tizen niet altijd werkt?!

    Ik ben benieuwd!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Beste kenners,

    Ik twijfel tussen bovenstaande Sony en Samsung model
    Mijn lichte voorkeur gaat uit naar de Samsung voor de volgende reden:

    1--Ik heb gehoord dat Sony zich gaat terug trekken uit de TV markt?
    2--Samsung maakt gebruik van Tizen,en men verwacht dat in de toekomst Tizen Android voorbij zal gaan?

    Wat denken jullie ervan? welk is jullie voorkeur? en waarom?

    Ik heb wel al meegemaakt dat de app youtube op Tizen niet altijd werkt?!

    Ik ben benieuwd!
    Sony roept al jaren dat alle producten naast Playstation slecht gaan maar ze hebben voor 2015 ook gewoon weer een dikke Tv line-up.
    En ja Samsung en LG verkopen beter maar als het op schermen aan komt maar dat wil niet zeggen dat de Sony schermen minder in kwaliteit zijn.LG en Samsung doen het nu goed bij een jong publiek maar in de jaren 90 was Sony met audio/video super hip als merk.
    Stel dat Sony over misschien een jaar of 2 gaat stoppen met schermen dan heeft dat nu zeker niets met de kwaliteit van de schermen te maken.

    Wil je naast films ook games spelen dan zou ik 100% voor een Sony scherm gaan en anders moet je gewoon kijken welk scherm voor jou de mooiste beeldkwaliteit heeft bij een film.

    Naar mijn zoektocht naar een nieuw scherm ben ik tot de conclusie gekomen dat je met een Sony scherm [middenklasse segment] geen grote miskoop kan doen.[had voor mijn nieuw scherm al ervaring met een Bravia scherm]

    Heb ook ervaring met een HD Ready Samsung maar van dat scherm was ik gewoon geen fan.

    Succes met je zoektocht.

    Hier op het forum zitten genoeg Panasonic eigenaren misschien kunnen zij je iets vertellen over die schermen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-05-2015 om 17:21

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sony roept al jaren dat alle producten naast Playstation slecht gaan maar ze hebben voor 2015 ook gewoon weer een dikke Tv line-up.
    En ja Samsung en LG verkopen beter maar als het op schermen aan komt maar dat wil niet zeggen dat de Sony schermen minder in kwaliteit zijn.LG en Samsung doen het nu goed bij een jong publiek maar in de jaren 90 was Sony met audio/video super hip als merk.
    Stel dat Sony over misschien een jaar of 2 gaat stoppen met schermen dan heeft dat nu zeker niets met de kwaliteit van de schermen te maken.

    Wil je naast films ook games spelen dan zou ik 100% voor een Sony scherm gaan en anders moet je gewoon kijken welk scherm voor jou de mooiste beeldkwaliteit heeft bij een film.

    Naar mijn zoektocht naar een nieuw scherm ben ik tot de conclusie gekomen dat je met een Sony scherm [middenklasse segment] geen grote miskoop kan doen.[had voor mijn nieuw scherm al ervaring met een Bravia scherm]

    Heb ook ervaring met een HD Ready Samsung maar van dat scherm was ik gewoon geen fan.

    Succes met je zoektocht.

    Hier op het forum zitten genoeg Panasonic eigenaren misschien kunnen zij je iets vertellen over die schermen.
    Bedankt voor je reactie!

    Wat denk je over Android t.o.v. Tizen?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie!

    Wat denk je over Android t.o.v. Tizen?
    Dat zijn dingen die bij mij persoonlijk niet belangrijk zijn bij een scherm dus ik kan je daar weinig over zeggen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-05-2015 om 21:48

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •