De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony Bravia KDL-50W829B


    Sony KDL-50W829B Full HD LED 3D

    Ik heb toch voor het 2014 model gekozen omdat de 2015 modellen als enige vernieuwing Android aan boord heeft.
    Had nog een Panasonic op oog maar die had een erg hoge input lag en dat wil je niet als je naast films ook games speelt.

    Komt deze week binnen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-05-2015 om 07:42

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd, mooie tv!

    Ik heb een type daarvoor, denk ik (32W706BAEP). Na wat speurwerk leek dat me toen de beste keuze. Veel apps en gebruiksgemak. Het enige nadeel is dat het soms even geduld hebben is voordat de tv zich laat bedienen. De ene keer is hij sneller dan de andere keer. Zappen kan soms wel een halve minuut duren. Wellicht dat jouw type daar al wat verbetering in biedt, maar dat zal altijd wel een probleem zijn bij een tv met zoveel features en extra's. Veel plezier straks.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gefeliciteerd, mooie tv!

    Ik heb een type daarvoor, denk ik (32W706BAEP). Na wat speurwerk leek dat me toen de beste keuze. Veel apps en gebruiksgemak. Het enige nadeel is dat het soms even geduld hebben is voordat de tv zich laat bedienen. De ene keer is hij sneller dan de andere keer. Zappen kan soms wel een halve minuut duren. Wellicht dat jouw type daar al wat verbetering in biedt, maar dat zal altijd wel een probleem zijn bij een tv met zoveel features en extra's. Veel plezier straks.
    Bedankt.

    Heb nu nog een 40 Bravia uit 2012 en die heeft daar ook last van dus ik ben het wel gewend.

    Heb van de week eens wat speurwerk op het web gedaan en ik schrok gewoon dat er zo weinig toestellen zijn met een lage input.
    Ik ga nu van 30 naar 22 ms.[ voor het gamen erg belangrijk]

    Als het goed is heb ik hem Woensdag in huis.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-05-2015 om 12:45

  4. #4

    Standaard

    Veel plezier alvast jeroeni
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Dus de kogel is door de kerk....altijd een hele belevenis hoor, een televisie uitzoeken. Gefeliciteerd en heel veel kijk- en gameplezier !

  6. #6

    Standaard

    Bedankt mensen.

    Kijk er naar uit.

  7. #7

    Standaard

    Vandaag binnen

    Eerste indruk.

    - Groot en dun
    - Rand is minimaal
    - De HDMI stekker van de UPC Horizon box ingeplugd en alles werkt meteen [Niet gek mijn oud toestel was een ook een Bravia en deze hij heeft bijna precies het menu]
    - Eerste indruk Blu-ray & game is wow !!!
    - Motionflow zet ik meteen uit.[Beeldverbeteraar van Sony]
    - Firmware meteen gedaan

    Natuurlijk moet ik nog met de juiste settings aan de slag maar voor nu heb ik een goed gevoel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-05-2015 om 08:07

  8. #8

    Standaard

    Hey Jeroeni, gefeliciteerd met de TV. Het is dus toch dezelfde geworden als die ik heb (de 828B en 829B zijn technisch hetzelfde, de 829 is een UK model officieel). Fijn beeldje he?

    Op de foto die je postte oogt de rand niet dikker. Het is gewoon een heel andere TV Dat is een 32 inch model zo te zien. Veel plezier met je aankoop en in mijn review op Tweakers.net heb ik mijn beeldinstellingen gezet mocht je interesse hebben. Voor gaming zet je uiteraard de preset op Game/Spel. Verder is de TV zonder CI+ module een stuk sneller dan mét, dus wees maar blij met je UPC Horizon box...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Nu je het zegt ja dat is een 32 inc foto [ meteen veranderd]

    Het was echt de laatste in die serie die ik kon scoren dus wat die 9 op het eind voor was wist ik tot nu dan ook niet.

    Ja een paar van je settings heb ik overgenomen.

    Heb begrepen dat die nieuwe modellen alleen Android als vernieuwing hebben dus ik dacht tja dan kan ik net zo goed voor een 2014 model gaan [ ik ben iemand die totaal niets doet met smart functies]

    Vreemd dat andere merken ook Game-modes aan boord hebben maar dan wel nog een inputlag van 40ms hebben of hoger.Heb genoeg berichten van gasten gelezen die een erg duur toestel hebben maar wel met een hoge inputlag.

    Zeker fijn beeldje ja
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-05-2015 om 08:34

  10. #10

    Standaard

    Android TV is idd leuk, maar om daar nu deze top TV voor links te laten liggen is zonde ja. Qua inputlag is dit gewoon 1 van de betere televisies op dit moment. Hiervoor had ik een plasma, dan heb je nagenoeg geen inputlag. Maar 22ms is niets van te merken in ieder geval tot nu toe. En jij gaat er zelfs op vooruit.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Donkere scenes [Godzilla,Edege of Tomorrow] zijn echt geweldig op dit scherm.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, mijn zoon heeft zich gek laten maken en moest en zou naast dit scherm (iets ouder type) een BenQ monitor, omdat die de minste inputlag had. Ik zei, maar jouw tv-scherm is al top en dat ga jij niet merken. Maar omdat voor de opstelling van de pc een aparte monitor prettiger was heeft hij het toch voor elkaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ha ha, mijn zoon heeft zich gek laten maken en moest en zou naast dit scherm (iets ouder type) een BenQ monitor, omdat die de minste inputlag had. Ik zei, maar jouw tv-scherm is al top en dat ga jij niet merken. Maar omdat voor de opstelling van de pc een aparte monitor prettiger was heeft hij het toch voor elkaar.
    Ja bij een PC werkt een monitor gewoon het beste.
    Mijn broer heeft een 40 inc scherm aan zijn PC hangen maar dat werkt in mijn ogen gewoon niet.

    Ik heb aan mijn PC een 27 inc monitor hangen en dat werkt met PC games lekker maar sluit ik er een console op aan dan komen die games minder goed uit de verf.

    Als ik het goed begrijp zit hij nu dus aan die BenQ monitor ?

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yep, verwend nest is het. Ik zelf heb door het hele huis pc´s staan, maar het meeste gebruik in mijn plasmascherm in de woonkamer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Wat voor panel zit er in jouw Sony? IPS? Het grote manco bij 95% van de LED-TV's is de abominabele kijkhoek, zeker als je - zoals ik - plasma gewend bent/was. Ook de Sony's die ik destijds (2 jaar geleden) bekeken heb hadden dat probleem. Ik heb nu een Samsung uit het wat duurdere segment, maar ook daarvan is de kijkhoek matig. Je moet er echt vrijwel recht voor gaan zitten voor het beste beeld. Kijken onder een hoek van 45 graden (bijv. bij een hoekopstelling van je bankstel) is niet aan te raden omdat contrast en kleuren snel slechter worden, zeker bij de normale kijkinstellingen (Movie, Cinema). Bij de winkelstand (Dynamic) valt dat om de een of andere reden minder op. IPS-panels hebben een hele ruime kijkhoek, maar daarvan zijn contrast en zwartwaarden meestal weer ondermaats.Het wachten blijft op de doorbraak van OLED...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat voor panel zit er in jouw Sony? IPS? Het grote manco bij 95% van de LED-TV's is de abominabele kijkhoek, zeker als je - zoals ik - plasma gewend bent/was. Ook de Sony's die ik destijds (2 jaar geleden) bekeken heb hadden dat probleem. Ik heb nu een Samsung uit het wat duurdere segment, maar ook daarvan is de kijkhoek matig. Je moet er echt vrijwel recht voor gaan zitten voor het beste beeld. Kijken onder een hoek van 45 graden (bijv. bij een hoekopstelling van je bankstel) is niet aan te raden omdat contrast en kleuren snel slechter worden, zeker bij de normale kijkinstellingen (Movie, Cinema). Bij de winkelstand (Dynamic) valt dat om de een of andere reden minder op. IPS-panels hebben een hele ruime kijkhoek, maar daarvan zijn contrast en zwartwaarden meestal weer ondermaats.Het wachten blijft op de doorbraak van OLED...
    Volgens mij zijn er schermen van LG en Panasonic uitgerust met een IPS panel.De kijkhoek van dit scherm is redelijk maar ik en mijn vriendin zitten er zoizo recht voor.
    De zwartwaarden bij dit scherm is wel een stuk beter als mijn oude Bravia uit 2012.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-05-2015 om 21:40

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat voor panel zit er in jouw Sony? IPS? Het grote manco bij 95% van de LED-TV's is de abominabele kijkhoek, zeker als je - zoals ik - plasma gewend bent/was. Ook de Sony's die ik destijds (2 jaar geleden) bekeken heb hadden dat probleem. Ik heb nu een Samsung uit het wat duurdere segment, maar ook daarvan is de kijkhoek matig. Je moet er echt vrijwel recht voor gaan zitten voor het beste beeld. Kijken onder een hoek van 45 graden (bijv. bij een hoekopstelling van je bankstel) is niet aan te raden omdat contrast en kleuren snel slechter worden, zeker bij de normale kijkinstellingen (Movie, Cinema). Bij de winkelstand (Dynamic) valt dat om de een of andere reden minder op. IPS-panels hebben een hele ruime kijkhoek, maar daarvan zijn contrast en zwartwaarden meestal weer ondermaats.Het wachten blijft op de doorbraak van OLED...
    De kijkhoek is inderdaad niet super, maar abominabel is het zeker niet in de W8 serie...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En toch! De mijne hangt in de keuken aan de kop van de eettafel, maar wel iets uit het lood. De ene kant is veel prettiger kijken dan de andere kant. En die hoek is niet eens heel groot. Ik vind toch wel dat rechtvoor een must is. Ik heb overigens hierin wel een C.I.-module. Wellicht dat hij daarom soms zo traag opstart.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En toch! De mijne hangt in de keuken aan de kop van de eettafel, maar wel iets uit het lood. De ene kant is veel prettiger kijken dan de andere kant. En die hoek is niet eens heel groot. Ik vind toch wel dat rechtvoor een must is. Ik heb overigens hierin wel een C.I.-module. Wellicht dat hij daarom soms zo traag opstart.
    Ja, ligt echt daar aan. Het is jammer dat je bij deze tv niet kunt uitschakelen dat hij online allerlei programma info ophaalt. Dit doet ie meteen zodra je de tv aan zet. Hij kijkt als het ware welke programma's er nu op zijn en er gaan komen en zoekt daar alles bij via Gracenote (wat al geen snelle service is) en wil dan ook nog eens kijktips geven, inclusief Youtube en Netflix. Tja, dat kost tijd. Toen ik de tv net had, had ik er nog een Humax ontvanger aan zitten, maar ik dacht, alles in 1 apparaat is wel prettig. Maar qua snelheid van opstarten en van het zappen is het drama. Ik heb afgelopen week bij Ziggo ook een Horizon Box besteld. Wordt binnen nu en twee weken ergens een keer geleverd. Dus ben benieuwd.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inmiddels is het gewoon een fijn apparaat wat goed en stabiel werkt. Er zijn natuurlijk nog wel wat kleine dingetjes waarvan je even denkt, "hoe onlogisch", maar dat is veel erger geweest. Opnemen is echt ideaal en zappen van DVB-zenders gaat nergens zo snel, omdat hij telkens de vorige en volgende cached (daardoor blijven er vier tuners over voor opnames). Je hebt wel een iets hogere kwaliteit verbinding nodig dan met een C.I.-module, want er gaat nog meer informatie over het coax-netwerk. Meestal wordt daarom ook de WCD vervangen.

    Succes!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Inmiddels is het gewoon een fijn apparaat wat goed en stabiel werkt. Er zijn natuurlijk nog wel wat kleine dingetjes waarvan je even denkt, "hoe onlogisch", maar dat is veel erger geweest. Opnemen is echt ideaal en zappen van DVB-zenders gaat nergens zo snel, omdat hij telkens de vorige en volgende cached (daardoor blijven er vier tuners over voor opnames). Je hebt wel een iets hogere kwaliteit verbinding nodig dan met een C.I.-module, want er gaat nog meer informatie over het coax-netwerk. Meestal wordt daarom ook de WCD vervangen.

    Succes!
    Thnx voor de info. Er wordt idd standaard een monteur meegestuurd. Dus we wachten het maar even af... Maar zappen gaat idd zo snel met een Horizon Box. Heb ik gezien bij vrienden van me. En ook opnemen van zo veel zenders tegelijk is ideaal...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #22

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •