De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sicario (Denis Villeneuve)

    Sicario, de nieuwe film van Denis Villeneuve is afgelopen dinsdag in premiere gegaan in Cannes, in september komt de film uit in Amerika. Roger Deakins heeft opnieuw camerawerk gedaan!

    PLOT:
    In Mexico, Sicario means hitman. In the lawless border area stretching between the U.S. and Mexico, an idealistic FBI agent is enlisted by an elite government task force official to aid in the escalating war against drugs. Led by an enigmatic consultant with a questionable past, the team sets out on a clandestine journey forcing Kate to question everything that she believes in order to survive.

    CAST:
    Emily Blunt, Josh Brolin, Benicio Del Toro, Jon Bernthal.

    Er is nog geen trailer, wel een poster en enkele foto's. Ook zijn er al genoeg reviews te vinden, die vooralsnog erg positief zijn.
    http://www.rottentomatoes.com/m/sica...search=sicario

    Dit is er weer een om in cinema te gaan kijken, zeker met Deakins aan het roer. ook de soundtrack wordt geroemd, die uitstekende aanvulling is op de beelden.

  2. #2

    Standaard

    Vreemd dat er nog geen trailer is. Elke Villeneuve is sowieso de moeite waard, dus deze zal ook bekeken worden.

  3. #3

    Standaard

    En daar is de trailer: https://youtu.be/7XLQ1bkSLDo

    en een brute poster: http://cdn.collider.com/wp-content/u...vie-poster.jpg

    Ik kan niet wachten om dit in de cinema te zien.

  4. #4

    Standaard

    Getalenteerde, prikkelende regisseur. Dit gaat mij benieuwen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Must see!

    Andere films van hem waren ook bijzonder en het thema van deze film trekt ook m'n aandacht
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Ik verheug me hier enorm op, nog weekje wachten. De reviews zijn lovend. Schijnt een zeer grimmige en donkere thriller te zijn, visueel verbluffend.

  9. #9

    Standaard

    Gister gezien in de bioscoop en heel erg goed! Het verhaal is niet bijzonder (strijd tegen drugscartels), maar wel goed uitgewerkt. Acteurs zijn op dreef, en de hele film is een beklemmende en nerveuze rit in het donkere. De sfeer is echt intens!
    De beelden van Deakins zijn uiteraard prachtig geschoten, en er zitten enkele scenes in om van de smullen. Ook niet geheel onbelangrijk is de muziek, die constant zorgt voor een dreigende spanning. De personages zijn niet heel erg uitgediept, maar dat mis ook niet niet echt en zorgt ervoor dat de aandacht bij het verhaal blijft. Al met al een van de betere thrillers sinds tijden en deze zal zeker hoge ogen gaan gooien tijdens het 'award-seizoen'.

    9+

  10. #10

    Standaard

    Heb dit jaar veel bocht gezien in de bioscoop echter dit is wel een fijne uitschieter naar boven. Spannende thriller. Het eerste uur is ronduit briljant.

  11. #11

    Standaard

    Wat een film, wat was dit genieten. Als je een keer wilt zien wat goed acteren is, kijk eens naar deze film. Blunt en Brolin zijn zo goed, en dan nog worden ze getopt door de man die alles in een enkele blik kan leggen: Del Toro. Kom op, hij zal toch wel minimaal genomineerd worden bij alle awardshows...wat een rol.
    Het is al vermeld dat er echt waanzinnige shots bij zitten (Juarez en het begin van de tunnel komen even snel op als voorbeelden) maar inderdaad, de soundtrack is toch wel één van de meest indrukwekkende die ik dit jaar heb gehoord. Puntje van mijn stoel gezeten, en echt helemaal opgeslokt door de film.

    Als ik dan lees in het Spectre topic dat mensen nog een keer naar Spectre willen gaan, dan zou ik aanraden om die tweede keer over te slaan en naar Sicario te gaan.

  12. #12

    Standaard

    Vanavond gezien. Tijd geleden dat ik zo'n spannende film heb gezien. Goed geacteerd, goede regie, geweldig camerawerk en muziek. Echt top! Imo had het verhaal nog iets gelaagder of ingewikkelder gemogen maar dit heeft de pret niet mogen drukken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •