Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Weet iemand waar deze film een beetje normaal groot draait? Omgeving Leiden/Den Haag.

    Volstrekt belachelijk dat deze film niet in de IMAX draait of in een beetje normale grote Pathe zaal.

    Hij draait in zaal 8 (3D) van Pathe Scheveningen, maar ik weet niet hoe die is (anders dan de plattegrond laat zien). En zaal 7 (2D).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  2. #27

    Standaard

    In Pathe Delft draait die ook in 3D, en dit zijn altijd wel goede zalen, maar inderdaad nergens in IMAX in verband met Dunkirk...

  3. #28

    Standaard

    Delft is helaas ook niets. Tot nu toe lijkt Schevingen de beste optie bij Pathe (t/m woensdag in ieder geval).

    Delft zaal 3.jpg
    Delft

    Schevingen.jpg
    Scheveningen

    Spui.jpg
    Spui (Den Haag)
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louser Bekijk bericht
    In Pathe Delft draait die ook in 3D, en dit zijn altijd wel goede zalen, maar inderdaad nergens in IMAX in verband met Dunkirk...
    Is ook nogal logisch dat ze Dunkirk voorrang geven. Trekt veel meer volk én het belangrijkste is een echte Imax film.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #30

    Standaard

    Ik had liever gezien dat ze Dunkirk en Valerian om de dag in de imax hadden draaien. Moet wel kunnen lijkt mij. Ik ken echt niemand die naar Dunkirk gaat by the way, niet dat Valerian zoveel genoemd wordt maar toch.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  6. #31

    Standaard

    Net geweest, een geweldige ervaring, ik kan niet anders zeggen. Misschien zal het niet mijn beste film van het jaar worden, maar zeker het mooiste. Ik moet alles nog even laten bezinken, wat een pracht en praal .
    UHD én 3D komen er bij mij wel in, gaat weer centjes kosten.......

  7. #32

    Standaard

    Ik heb gehoord dat de productiemaatschappij hoopte dat er voldoende animo zou zijn voor een sequel. Het is nu echter de vraag of er voldoende binnen komt om het bedrijf gezond te houden. Ik zit al meer dan een jaar op deze film te wachten dus ik kan niet wachten tot dinsdag (negeer ik de casting van DeHaan wel).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #33

    Standaard

    Vandaag gezien in de hierboven genoemde zaal 9 in Pathe Spuimarkt.
    Aardige film met spectaculaire visuals (UHD en 3D komen er hier tzt ook wel in) maar de presentatie was bar slecht.
    Terwijl de kleuren van t scherm zouden moeten spatten was t maar een matte haast kleurloze vertoning in deze zaal.
    Ook de 3D had last van ghosting of crosstalk of hoe t moge heten als je dingen dubbel ziet.

    Jammer dat ze m daar niet in de IMAX zaal draaien, dat verdient deze film wel.

  9. #34

    Standaard

    heerlijk nonsens sf film en helemaal in de sfeer van de stripboeken

    top beeld en geluid in de Dolby Cinema.
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •