Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Foto van je collectie #4

    We zijn in het vorige topic de honderd pagina's van de prachtige foto's van de collecties al ruim gepasseerd, dus hoog tijd voor een 4e deel.

    Hier de links naar deel 1, deel 2 en deel 3.

    En wat is er mooier dan dit vierde deel te beginnen met een upgrade van foto naar video!

    De eerste aflevering van de nieuwe, eigen DVD.nl-reeks: De Collectie van...
    De spits wordt afgebeten door Dennis, die in deel 3 al veel foto's had geplaatst van zijn filmkamer. Een uitgelezen moment om met deze serie te starten.
    http://dvd.nl/achtergronden/de-collectie-van/

    Ben jij ook zo trots op je collectie als Dennis en wil je die graag delen met de forumleden? Laat het ons dan weten! Stuur mij of Claudio een PM en we nemen contact met je op.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #2

    Standaard

    Ja erg tof om te zien en Dennis, respect voor je collectie en aandacht die je het geeft

    Zal binnenkort nog eens wat fotootjes posten, sorry ik houd het voorlopig bij foto's
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #3

    Standaard



    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Nou, we weten wel bij wie DVD.nl volgende keer op de stoep staat.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Nou, we weten wel bij wie DVD.nl volgende keer op de stoep staat.
    Zeker, mooi en strak (en donker)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Héél mooi Patrick. Serieuze vooruitgang, als ik me niet vergis deed je het vroeger met één kast
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Welke kast is dat? Mooie kast. Wij hebben nu Hemnes kasten van de IKEA, maar vind altijd de ruimte tussen de planken te hoog, en extra planken is vaak niet mogelijk.
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inderdaad tijd om eens wat af te spreken met Patrick.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Mancave2.jpgMancave6.jpgkleine spoiler, ben nog druk bezig (hoewel dat eigenlijk nooit stopt geloof ik)

  11. #11

    Standaard

    Looking good!
    zijn ook nog druk in de verhuizing, het grootste deel staat al. Nu nog de kast waar m`n Criterion verzameling in staat verhuizen, dat gaat volgende week gebeuren
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Jullie hebben allemaal nog geen kinderen gok ik.....eerst had ik ook een aparte kamer waar alles uitgestald was. Die is nu ingenomen ....

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Welke kast is dat? Mooie kast. Wij hebben nu Hemnes kasten van de IKEA, maar vind altijd de ruimte tussen de planken te hoog, en extra planken is vaak niet mogelijk.
    Gezien er geen reactie komt van mijn broertje en ik de zelfde kast heb HIER

  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Jullie hebben allemaal nog geen kinderen gok ik.....eerst had ik ook een aparte kamer waar alles uitgestald was. Die is nu ingenomen ....
    Haha dat probleem ken ik nu staat alles in een kast op zolder. Als de kids wat groter zijn komt er nog wel een kamer voor mij alleen op zolder voor de hobby's

  15. #15

    Standaard

    Geen kids inderdaad gelukkig, anders had het er niet zo bij kunnen staan
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Geen kids inderdaad gelukkig, anders had het er niet zo bij kunnen staan
    Of je moet een heel groot slot kopen . Ach, allemaal luxeproblemen he.

  17. #17

    Standaard

    Ik rangschik alles op achternaam van de regisseur (a-z) wanneer het 2 of meer films betreffen.

    Als ik er maar 1 van heb dan zet ik ze op alfabetische volgorde (Aziatische films, blu-ray, docu's, muziek, animatie, series en anime).








  18. #18

    Standaard Hoe ziet jou film collectie eruit?

    Ik heb een foto geüpload van mijn film collectie..
    Wel het zijn niet alle films die ik heb die daar instaan omdat ik geen ruimte voor de andere heb.
    Die staan gedeeltelijk in een ander rek in mijn slaapkamer.

    Nu ben ik toch wel erg benieuwd hoe jullie "de film verzamelaars" de leden van dit alles over film forum, je eigen collectie heb uitgestald of opgeborgen... in kasten, laden of zoals ik dat je alle films goed kan zien.
    Misschien brengen jullie mij nog op ideeën voor de rest van mijn collectie.
    Want ruimte begin toch wel een ding te worden... waar laat je alles..




    Foto onder - Dit is het rek die ik zelf in elkaar had gezet van oude Benno (I-piep-ea) kasten.. maar die begint door te zakken.
    Dus daar moet ik wat beters op verzinnen.
    En er staat niet alles op omdat ik alles aan het reorganiseren ben.
    Eerst stonden alle films in mijn slaapkamer maar wilde die toch wel in de woonkamer hebben zoals ze nu staan. (bovenste foto)



    Dus ik hoop dat jullie ook je collectie willen showen... vooral hoe je ze hebt opgeborgen of gestald...

    Thanks - Driekus

  19. #19

    Standaard

    Er was ooit een topic waar mensen hun collecties lieten zien. Zal vast nog wel terug te vinden zijn.

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dank voor het zoeken, de foto's van Driekus toegevoegd aan deze discussie
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #22

    Standaard

    Leuk om te zien hoe mijn collectie er 5 jaar geleden nog uitzag. Die is ondertussen wel een beetje veranderd (en uitgebreid).

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dank voor het zoeken, de foto's van Driekus toegevoegd aan deze discussie

    Dank je wel

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Leuk om te zien hoe mijn collectie er 5 jaar geleden nog uitzag. Die is ondertussen wel een beetje veranderd (en uitgebreid).
    Foto's graag

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht

    wow wat een mooie kast zeg.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •