De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Agent Carter (Marvel)

    Het eerste seizoen bestond uit 8 delen, die uitgezonden werd nadat het eerste deel van seizoen 2 van Agents of S.H.I.E.L.D. klaar was.
    Er zitten veel links in met de Marvel Universe (Jarvis (als mens), Howard Stark en nog een paar die ik niet zal noemen om de verrassing niet te bederven).

    Hoewel het in het begin even wennen was (ook qua tijdsperiode), is het voor degene die de films een warm hart toedragen de moeite waard.

    Zeker omdat nu bekend is geworden dat er een tweede seizoen komt. Mooi nieuws, dan neemt de kans op een blu-ray uitgave ook toe.


  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik hoop dat dit nu eens gewoon in Nederland uitkomt op BD, evenals Agents of S.H.I.E.L.D.. Begrijp werkelijk niet waarom men dit niet uitbrengt. Ben wel benieuwd naar deze serie namelijk...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Geen idee, de markt zal wel weer te klein zijn voor een tv-serie op blu-ray.
    Is de Engelse versie geen optie voor je Claudio? Of wil je liever toch Nederlandse subs?

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, totaal niet. Alleen uit principe. Ik heb eigenlijk alleen maar regio 1 DVD'S gehad, maar ik vind het gewoon vreemd. Mijn bd-speler heb ik echter niet laten modificeren., maar als ze regiovrij zijn, zal het er toch van komen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    De UK blu-ray kun je natuurlijk gewoon afspelen, daar heb je geen regiovrije speler voor nodig .

  6. #6

    Standaard

    Inmiddels zijn hier ook al 7 delen (waarvan 2 dubbele delen) uitgezonden van het tweede seizoen, dus binnenkort is het tijd om hiermee te beginnen....kan ik in 1 keer door met kijken.


  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ook wordt de Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. spin-off Marvel's Most Wanted niet opgepikt.

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jammer, maar misschien werd het allemaal teveel van het goede. Seizoen twee heb ik nog niet gezien, dus kan niet oordelen of het wellicht logisch is. Seizoen een vond ik wel heel leuk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Ik had het inderdaad ook al hier gelezen. Jammer hoor.
    Ik moet wel zeggen dat ik seizoen 2 wat minder dan seizoen 1 vond, nog wel een 7, maar ik had het gevoel dat het beter kon. Vooral het personage Jack Thompson werd niet goed en ongeloofwaardig neergezet qua verhaal. Ik miste ook wel de spanning.
    Maar goed, ik hoop dat ze nog wel de blu-ray uitbrengen....

  11. #11

    Standaard

    Ik heb van Agent Carter enige tijd geleden ook seizoen 1 op Blu-ray gezien en vond dat een aangename verrassing. Eigenlijk een stuk leuker dan het eerste seizoen van Agents Of S.H.I.E.L.D. Wellicht kwam dat door de periode waarin het zich afspeelt, de aankleding, niet te vergeten de aantrekkelijke hoofdrolspeelster en de aanwezigheid van humor die in S.H.I.E.L.D. totaal niet te vinden is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #12

    Standaard

    Nog steeds geen aankondiging van een blu-ray release....iemand op blu-ray.com had gemaild naar Marvel en kreeg het volgende antwoord:

    Unfortunately, there are no official plans at this time to bring Agents of SHIELD season 3 or Agent Carter season 2 to Blu-ray or DVD. There are also no official plans of bringing Daredevil season 1 to the US or Canada on Blu-ray. We apologize for any inconvenience this may have caused.

    Dat zegt nog niet alles, aangezien er inderdaad nog geen officiele plannen zijn. en wellicht ligt het voor de UK weer heel anders, net als met Daredevil.

    Seizoen 1 kwam toen in de UK uit op 30 november, dus er is nog hoop...

  13. #13

    Standaard

    Dat zou wel een teleurstelling zijn! Helemaal, omdat dit ook het laatste seizoen is.
    Laatst aangepast door tmvde : 25-08-2016 om 19:07

  14. #14

    Standaard

    Ja , zou mij ook erg teleurstellen. Seizoen 1 vond ik verrassend goed en origineel, tussen al het andere MARVEL-geweld.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D en Marvel's Agent Carter zijn nu beschikbaar met ABC Studios on demand! Je kijkt het met KPN, MyPrime van Ziggo en Videoland.
    - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D seizoen 1 & 2
    - Marvel's Agent Carter seizoen 1 & 2
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Die ABC studios on demand heb ik echt niets aan ......ik wil de blu-ray!
    Wel mooi voor degene die seizoen 1 niet gekocht hebben i.v.m. het ontbreken van Nederlandse ondertiteling.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die ABC studios on demand heb ik echt niets aan ......ik wil de blu-ray!
    Wel mooi voor degene die seizoen 1 niet gekocht hebben i.v.m. het ontbreken van Nederlandse ondertiteling.
    Ik wil ook de blu-ray! Bij Warner doen ze dat in ieder geval in de VS een stuk beter met de Archives Collection!

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik natuurlijk ook, maar meer dan dat wil ik het seizoen kunnen zien - mocht men het in hun bol krijgen de Blu-ray Disc nooit uit te gaan brengen. Waar ik een beetje voor vrees evenals AoS S3.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

    Standaard

    Seizoen 2 is nu te bestellen bij zavvi !

    Wees er snel bij, ze hebben blijkbaar nu de prijs van de DVD en de blu-ray verwisseld....nu voor €24,19.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen 2 is nu te bestellen bij zavvi !

    Wees er snel bij, ze hebben blijkbaar nu de prijs van de DVD en de blu-ray verwisseld....nu voor €24,19.
    Goed nieuws! Vorig jaar had ik bij Amazon UK 20 pond betaald voor seizoen 1 in de pre-order. Is dus een vergelijkbare prijs. Ze lijken ook de covers omgedraaid te hebben
    Laatst aangepast door tmvde : 18-09-2016 om 12:16

  21. #21

    Standaard

    De pre-order pagina is inmiddels weggehaald. Hopelijk niet te vroeg gejuicht

  22. #22

    Standaard

    Ik zie het....en mijn order is verdwenen uit mijn account. Ik heb nog wel een orderbevestiging ontvangen (en ik had een screenshot gemaakt van de pagina met de prijs ), dus ik heb contact met zavvi opgenomen waar het gebleven is.

  23. #23

    Standaard

    Pre-order op Amazon UK is nu beschikbaar! Voor 20,99 pond.
    Ook weer terug bij Zavvi, waar nu ook weer een steelbook exclusief te bestellen is.
    Laatst aangepast door tmvde : 20-09-2016 om 21:10

  24. #24

    Standaard

    Dank!
    Nu mogen we er wel vanuit gaan dat deze er echt aan komt..... Ik heb al een redelijk grote bestelling staan voor december, dus daar kan deze mooi bij.
    Overigens bleek mijn zavvi bestelling er nog wel te zijn; blijkbaar had ik 'm op .com gedaan i.p.v de .nl site .

  25. #25

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •