Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 105 worden weergegeven.
  1. #76
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Net terug.

    Dit is zo'n film waar de neutrale kijker of van houdt of helemaal niks vindt. Ben je een diehard Marvelfan dan vind je genoeg om te mopperen en de diehard DC-fans, die lusten er wel pap van. Ik ben beiden en heb er zeker wel van genoten. Ik snap wel dat sommigen het een beetje een rommeltje vinden. Het is soms wat lastig volgen waar het naartoe gaat. Het voelt zelfs alsof er weer een Ultimate edition zit aan te komen, die wat meer toelicht. Het gaat allemaal best snel. Het beste kun je gewoon geen recensies of reacties lezen en neutraal de film gaan kijken.

    Voor mij toch zeker wel een 7.5. Het kan echter zijn dat een tweede kijkbeurt weer anders is. Je ontkomt namelijk niet aan enige verwachtingen na de toch wel behoorlijke hype rond de film. Hoe zeer ik dat ook vermeden heb.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 04-08-2016 om 22:52
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Net terug.

    Dit is zo'n film waar de neutrale kijker of van houdt of helemaal niks vindt. Ben je een diehard Marvelfan dan vind je genoeg om te mopperen en de diehard DC-fans, die lusten er wel pap van. Ik ben beiden en heb er zeker wel van genoten. Ik snap wel dat sommigen het een beetje een rommeltje vinden. Het is soms wat lastig volgen waar het naartoe gaat. Het voelt zelfs alsof er weer een Ultimate edition zit aan te komen, die wat meer toelicht. Het gaat allemaal best snel. Het beste kun je gewoon geen recensies of reacties lezen en neutraal de film gaan kijken.

    Voor mij toch zeker wel een 7.5. Het kan echter zijn dat een tweede kijkbeurt weer anders is. Je ontkomt namelijk niet aan enige verwachtingen na de toch wel behoorlijke hype rond de film. Hoe zeer ik dat ook vermeden heb.
    Kan me helemaal in je score vinden.

    Pluspunten:
    1. Harley Quinn/Margot Robbie
    2. Will Smith in goede ouwe vorm naar een half dozijn serieuze rollen
    3. Make up en special effects

    Minpunten
    1. Jared Leto
    2. Editting......of is het toch het verhaal.......of de regie. Het loopt gewoon niet helemaal lekker.
    3. Joel Kinnaman.......hij heeft een vereveld tikje. Dat laat hij zien in Robocop, maar ook in Run Al Night en nu deze film. Als hij een kind of vrouw een "hug" geeft, kust hij ze op het hoofd.........bovenop. Zo vreemd. Altijd op de zelfde plek......bovenop,

    Jared Leto zet toch wel een vreemde Joker neer. Bij Heath Ledger en Jack Nicholson was het vanaf scene 1 dat je naar The Joker aan het kijken was. Bij Jared lijkt het toch net te veel overacting........en ik irriteerde me aan het bitje.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #78

    Standaard

    Vanwege/ondanks de kritische recensies, de film gisteren met lage verwachtingen zelf gezien.
    En tja, daarom viel de film mee. De opzet is boeiend met lekkere muziek, maar toen de Squad zowaar eindelijk in actie moest komen, zakte het verhaal weg. In een donkere stad moesten ze als de ouderwetse Ghostbusters iets mythisch te lijf gaan en er was een monster dat dood moest en toen was het allemaal erg voorspelbaar en flauw.
    Het voorspelbare einde maakte de boel weer goed, maar het is me een raadsel waarom er zoveel Squadmensen inzaten, want behalve Will Smith en Margot Robbie kwamen de anderen niet uit de verf.
    De Joker speelde zowaar ook mee, maar ondanks zijn goede intenties die ik gisterochtend in de Volkskrant had gelezen, bleef zijn acteren hangen in maniertjes.
    Er had meer ingezeten, en desondanks/daarom ben ik benieuwd wat het vervolg later in petto zal hebben.

  4. #79

    Standaard

    Ik vraag mij af in hoeverre de regisseur David Ayer, eindbaas is over zijn eigen film. Als je leest dat men een bedrijf heeft ingehuurd om de film te editen en het blijkbaar een compromis is geweest de uiteindelijke eindversie. Ik zou flink pissig zijn als de filmmaatschappij mij dit flinkt. Aan de andere kant 135 miljoen dollar weekendopbrengst... zal men tevreden zijn?! Of zal het nu instorten?

  5. #80

    Standaard

    Gisteren ook gezien.
    Goed beeld en geluid in de Dolby Cinema, alhoeveel de soundtrack wel een overdozes aan bas heeft

    Vond hem wel vermakelijk ondanks de eerder vermelde minpunten hier, maar de donkere toon spreekt mij meer aan dan het zuurstokg universum van Marvel.

    De Joker vind ik zwak en irritant neergezet.
    Wat ik ook niet begrijp is dat Will Smith zoveel credit krijgt, want juist hij bleef in zijn acteren hangen in stoere black thing maniertjes.
    Overigeens was wat mij betreft Margot Robbie die in elke scene waarin zij zat de show steelde.

    Ach het blijft een Amerikaanse comic verfilming en daar heb ik toch wat minder mee...

    Klopt het dat een paar scences uit de trailer niet in de film zaten?
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik vraag mij af in hoeverre de regisseur David Ayer, eindbaas is over zijn eigen film. Als je leest dat men een bedrijf heeft ingehuurd om de film te editen en het blijkbaar een compromis is geweest de uiteindelijke eindversie. Ik zou flink pissig zijn als de filmmaatschappij mij dit flinkt. Aan de andere kant 135 miljoen dollar weekendopbrengst... zal men tevreden zijn?! Of zal het nu instorten?
    David Ayer wist dit van tevoren, ook dat dit geen R-rating zou worden. Hij was/is gewoon fan, en heeft zich laten meeslepen en ook wel verleiden door het geld. Financieel maken ze wel winst met de film, maar reken maar dat de kritiek van de pers en fanboys er hard inhakt. Zeker bij iemand als Ayer en (om maar een andere film te noemen die afgebrand is) Zack Snyder doet dat pijn. Jaren aan een project werken met giga-budget en dan gewoon afgekraakt worden als je met een teleurstellend eindresultaat komt. Ook bij de acteurs komt dit hard aan. Zo is er het beruchte filmpje waar Ben Affleck door een jourmalist wordt geconfronteerd met slechte kritieken en je ziet Affleck bijna in tranen uitbarsten en wegtrekken.

  7. #82
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En toch gaat Ben een eigen Batman regisseren. Natuurlijk is kritiek niet leuk, maar als het geld blijft binnen stromen tot recordhoogte gaat dit een nieuwe trend worden. Dan gaat straks niemand zich meer wat van de critici aantrekken en maken ze zichzelf bijna belachelijk. Des te meer kritiek des te meer mensen het trekt. Oké, het zal niet zo zwart-wit zijn, maar toch. De beste augustus-premiere ooit...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #83

    Standaard

    Als Ben een eigen Btaman-film gaat regisseren dan kan het nog wel eens interssant worden. Je ziet bij dit soort grote comic-studiofilms dat de regisseurs vaak de wat nieuwe zijn, wel met ervaring maar nog niet gelauwerd en met een Oscar bijv. Ben heeft dat wel en dat kan er nog wel eens voor zorgen dat hij wel een "final-cut" deal erdoorheen kan krijgen. Je ziet nu vooral de films van producenten, keurig binnen de lijntjes en veilig, misschien wel té veilig met matige recensies. En ga je een keer buiten de box dan krijg je Deadpool en kijk: meteen een stuk succesvoller. Men, en vooral Warner, zou wat meer de teugels van de regisseurs wat meer moeten laten vieren. Wel zou ik Zack Snyder op de bank zetten, want zijn laatste films zijn op zijn best middelmatig. Vind ik dan.

  9. #84

    Standaard

    Snyder behoord zeker niet tot de beste regisseurs maar heet vooral visueel gezien een goed inzicht.

  10. #85

    Standaard

    Finacieel zit de film al op 266 miljoen na het openings weekeind t.o.v. het Production Budget: $175 million
    http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=dc2016.htm

    Dus dat finacieel is het al een succes ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #86

    Standaard

    Vergeet niet dat bovenop die 175 miljoen nog dik 100-150 miljoen komt voor marketing. Maar winst maken ze sowieso wel.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Vergeet niet dat bovenop die 175 miljoen nog dik 100-150 miljoen komt voor marketing. Maar winst maken ze sowieso wel.
    Ja die marketing is echt enorm bij deze film.

  13. #88

    Standaard

    Ja, marketing is kostbaar, maar ook weer niet zoveel ...

    http://entertainment.howstuffworks.com/movie-cost1.htm
    "A man's got to know his limitations", ...

  14. #89

    Standaard

    Gisteren gezien en ik vond er niks aan. Er was geen moment dat ik dacht "tof" of "leuk". Het hoeft niet alleen maar lol en licht te zijn maar een comic verfilming mag wel een splash page moment hebben zoals het Giant man moment in Civil War.
    Volgens mij heeft Will Smith gezegd dat hij wel een bad guy wil spelen maar dan wel emotioneel onderbouwd. Hoewel goed gespeeld vond ik die scènes, met name bij het neerschieten van de villa op het einde, te sentimenteel. De toevoeging van Killer Croc was naast een paar ik grommen ook minimaal. De manier van introductie van de karakters vond ik te flashy en was niet mijn ding. Ook apart dat een 2uur durende film eigenlijk maar 1 avond omvat.
    De nieuwe Joker is dramatisch. Dat is gewoon een gangster met smink en neon kledij. Hij heeft niks te maken met de psychopatische clown die wij kennen. De relatie met Harley was mij betreft ook te liefdevol of juist teveel pooier prostitutiee. Had wel wat meer gekte in mogen zitten.

    Gelukkig ook positieve dingen te melden. Alle scènes met Harley Quinn zijn geweldig. Margot Robbie speelt haar goed gek. De manier waarop Batman in de film zit is precies goed gebruikt. En grote verrassing dat Amanda Waller eigenlijk de grootste bad guy schijnt te zijn.

    Al met al een teleurstellende film. Ik kan niet zeggen dat ik me vermaakt heb. Van de drie DCEU films vind ik dit de minste (MOS voor mij de beste van de 3). Het gaat dus de verkeerde kant op.
    Ik hoop echt dat WB in de toekomst betere DC films weet te produceren. De donkere sfeer die ze aanhouden vind ik prima maar het mag ook leuk zijn zoals de scène in The Dark Knight dat Joker het ziekenhuis opblaast. De trailer van Wonder Woman ziet er veel belovend uit, in JLA heb ik dit moment geen vertrouwen in maar de toekomstige hoop ligt wat mij betreft nu in handen van Affleck.
    uh, uh, It's a dinosaur

  15. #90
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er zijn er al die Wonderwoman als 'a mess' betitelen. Ik ben het wel met je eens dat het allemaal wat te geforceerd aanvoelt en de meeste punten die je aanhaald begrijp ik. Ik vond hem daarentegen niet echt heel slecht, maar had er wel meer van verwacht. Ik moet hem nog eens terugzien om neutraal te oordelen, denk ik...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Finacieel zit de film al op 266 miljoen na het openings weekeind t.o.v. het Production Budget: $175 million
    http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=dc2016.htm

    Dus dat finacieel is het al een succes ...
    Van de gross gaat ongeveer de helft naar de filmstudio, het schijnt dat deze film $ 800 miljoen moet opbrengen om break even te draaien.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Van de gross gaat ongeveer de helft naar de filmstudio, het schijnt dat deze film $ 800 miljoen moet opbrengen om break even te draaien.
    .
    Ik kan me niet voorstellen dat ze dat gaan halen. Mensen krijgen nu door dat het een slechte film is en zullen steeds minder gaan. Dit gaat gewoon Batman v Superman achterna. Misschien kan de dvd/bluray verkoop het nog redden...

  18. #93

    Standaard

    Ik heb de film vrijdag ook gezien. Ik kwam met een apart gevoel de bios uit. Het was niet wat ik hoopte, maar toch was het niet slecht. Dat kwam omdat afgaand op de trailer je verwacht dat de joker de main badguy was. Nu was dat een bijrol. Daarnaast was de echte badguy niet een karakter waar wat van uitging, laat staan dat ze niet eng bleef maar transformeerde naar een mooie vrouw.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  19. #94

    Standaard

    Jared Leto is so unhappy with Suicide Squad that he hasn’t even seen it
    http://consequenceofsound.net/2016/0...-even-seen-it/

  20. #95

    Standaard

    Gisteren in de bios gezien. Heb me prima vermaakt met Suicide Squad. Na alle kritieken op de diverse fora had ik er weinig van verwacht, maar gelukkig viel het allemaal heel erg mee en vond ik de film juist verrassend goed.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Gisteren in de bios gezien. Heb me prima vermaakt met Suicide Squad. Na alle kritieken op de diverse fora had ik er weinig van verwacht, maar gelukkig viel het allemaal heel erg mee en vond ik de film juist verrassend goed.
    Heb me ook aardig vermaakt. Het was niet je van het en de film bleef me amper bij, maar vermaakte wel gedurende de zit.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #97

  23. #98

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nice.

    Tja dan ga je toch gewoon naar Warner/DC.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nice.

    Tja dan ga je toch gewoon naar Warner/DC.
    uhmmm Joss Whedon was toch eerst ook in de Marvel stal en nu in het DC camp....
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •