De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Grootste epische verhaal ooit tot leven gebracht - EXODUS: GODS AND KINGS

    Grootste epische verhaal ooit tot leven gebracht - EXODUS: GODS AND KINGS

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Benieuwd of de Fox releases vandaag alweer in de rekken liggen. De laatste maanden elke keer prijs :P

  3. #3

    Standaard

    Heb gisteren een stukje gezien van de making of. Ik had moeite hem af te zetten: mega-interessant. Ik heb bij de docu's bij de films van Scott toch altijd het idee dat ze ook echt iets toevoegen. Daar waar je soms bij bep. titels het idee hebt van het is een 'moeten'.
    De film zelf heb ik in de bios gezien. Zeker niet de beste van Scott maar dan nog steeds bovengemiddeld. Ter vergelijk (mijn mening): hij is een stuk beter dan de theatrical cut van Kingdom of Heaven, maar iets minder dan Gladiator. Het is gewoon wat te gehaast soms.
    Plus ik ben benieuwd waarom sommige keuzes gemaakt zijn. Gewoonweg ook omdat ikzelf christen ben en het originele verhaal ken. Nu moet ik zeggen: het is met eerbied verfilmd, en van mij hoeft het geen carbon-copy te zijn van hoe het verhaal in de Bijbel staat (werkt ook niet bij een film). Maar ik ben gewoon benieuwd BIJVOORBEELD waarom het stuk met de brandende braamstruik zo gedaan is zoals het is gedaan. En zo nog wat meer dingen. Mega-interessant!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •