De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Daredevil - Seizoen 1 (Streaming Media)

    Daredevil - Seizoen 1 (Streaming Media)

    Door een autoongeluk blind geraakt, maar gewapend met bovennatuurlijke zintuigen gaat Matt Murdock de strijd aan met de criminaliteit. Overdag als advocaat in de rechtszaal, maar 's nachts als de vigilante Daredevil.

    Lees het artikel.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 04-12-2015 om 12:52
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2

    Standaard

    In principe zou het dan de derde serie van Marvel zijn Claudio, als je Agent Carter meerekent (waarvan nog onduidelijk is of er een tweede seizoen komt).

    Je hebt gelijk dat Vincent D’Onofrio de show steelt met zijn geloofwaardige vertolking van een zeer complex personage; bruut, dominant, bikkelhard en dan weer sympathiek, meelevend en zachtaardig. Ondanks zijn daden krijg je toch sympathie voor hem.
    De beste aflevering is voor mij dan ook die over het schilderij met de vele soorten wit en de relatie daarmee met zijn jeugd. Een prachtig deel.

    Charlie Cox is net zo goed een belangrijke factor waardoor de serie werkt. Zoals je al aangeeft is hij geen onoverwinnelijke held, maar kwetsbaar en erg menselijk. En steeds maar worstelend met de drang om over het randje heen te gaan, waar hij al zo dicht tegenaan zit.

    Voor mij zijn de sterkste punten van de serie het sterke verhaal, de cast (ik heb geen moeite met Foggy en Woll als Karen Page is in het begin even wennen als je True Blood gekeken hebt, maar dat komt redelijk snel goed) en dat het vaak de sfeer ademt van de comics van Miller en Bendis; het heeft dat donkere, dat rauwe.

    Tot nu toe de beste nieuwe serie die ik dit jaar heb gezien
    Kom maar op met de blu-ray; ik ben wel benieuwd naar de extra's.

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks Rogue, je hebt gelijk, direct aangepast!

    Ik was die helemaal vergeten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Agent Carter is ook wel de moeite waard (hoewel het even wennen is).

  5. #5

    Standaard

    Ik ben hier wel benieuwd naar, want damn...Deborah Ann Woll...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In principe zou het dan de derde serie van Marvel zijn Claudio, als je Agent Carter meerekent (waarvan nog onduidelijk is of er een tweede seizoen komt).

    Je hebt gelijk dat Vincent D’Onofrio de show steelt met zijn geloofwaardige vertolking van een zeer complex personage; bruut, dominant, bikkelhard en dan weer sympathiek, meelevend en zachtaardig. Ondanks zijn daden krijg je toch sympathie voor hem.
    De beste aflevering is voor mij dan ook die over het schilderij met de vele soorten wit en de relatie daarmee met zijn jeugd. Een prachtig deel.

    Charlie Cox is net zo goed een belangrijke factor waardoor de serie werkt. Zoals je al aangeeft is hij geen onoverwinnelijke held, maar kwetsbaar en erg menselijk. En steeds maar worstelend met de drang om over het randje heen te gaan, waar hij al zo dicht tegenaan zit.

    Voor mij zijn de sterkste punten van de serie het sterke verhaal, de cast (ik heb geen moeite met Foggy en Woll als Karen Page is in het begin even wennen als je True Blood gekeken hebt, maar dat komt redelijk snel goed) en dat het vaak de sfeer ademt van de comics van Miller en Bendis; het heeft dat donkere, dat rauwe.

    Tot nu toe de beste nieuwe serie die ik dit jaar heb gezien
    Kom maar op met de blu-ray; ik ben wel benieuwd naar de extra's.
    Heb nog niet alles gezien maar tot nu toe is het aardig niet meer dan dat.In het eerste deel kreeg ik wel even een vieze smaak want daar zit een scene in die zo uit Batman Begins komt.
    Kwa beeld ziet de serie er best goed uit.

    Dit is voor Netflix gemaakt dus denk niet dat het op Blur-ray komt.

    Aardig maar stuk ben ik er zeker niet van.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-04-2015 om 16:37

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb nog niet alles gezien maar tot nu toe is het aardig niet meer dan dat.In het eerste deel kreeg ik wel even een vieze smaak want daar zit een scene in die zo uit Batman Begins komt.
    Kwa beeld ziet de serie er best goed uit.

    Dit is voor Netflix gemaakt dus denk niet dat het op Blur-ray komt.

    Aardig maar stuk ben ik er zeker niet van.
    Waar baseer je dat op? House of Cards is ook door Netflix gemaakt en is ook gewoon verkrijgbaar op DVD/BD.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Waar baseer je dat op? House of Cards is ook door Netflix gemaakt en is ook gewoon verkrijgbaar op DVD/BD.
    Sta er van te kijken dat ze dat dan toch doen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb nog niet alles gezien maar tot nu toe is het aardig niet meer dan dat.In het eerste deel kreeg ik wel even een vieze smaak want daar zit een scene in die zo uit Batman Begins komt.
    Kwa beeld ziet de serie er best goed uit.

    Dit is voor Netflix gemaakt dus denk niet dat het op Blur-ray komt.

    Aardig maar stuk ben ik er zeker niet van.
    Ik heb geen idee waarom je mijn post quote als die van jou er los van staat?
    Hoe dan ook, zoals Ludo al aangeeft, het komt heus wel op blu-ray uit, net als andere series van netflix zoals Orange is the New Black en Hemlock Grove. Daarbij is het Marvel, dus dat is nog een extra verkooppunt.

    Het zal trouwens best schelen qua beoordeling als je comics gelezen hebt van onze held the Man without Fear .

  10. #10

    Standaard

    Kan niet wachten op Jessica Jones, Luke Cage en Iron fist en dan is het Defenders time op Netflix. Daredevil is tot nu toe mijn favoriete marvel serie. DC doet het beter met de series mijns inziens maar desalniettemin toffe series tot nu toe van Shield tot agent Carter allemaal veelbelovend. Wrijf in mijn handjes! .

  11. #11

    Standaard

    Er is een tweede seizoen aangekondigd, evenals voor Agent Carter. Een goede zaak.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •