De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Home theatre set op tv en ps4, hoe??

    Beste allemaal,

    zoals de titel doet vermoede, ik heb een tv een ps4 en een home theatre set.
    Maar hoe krijg ik dit leuke spul allemaal verbonden zodat me ps4 ook een leuk geluid heeft.

    Ik heb een Samsung smart tv UE42FF5500AW en een sony home theatre set dav-tz140 en dan me ps4 nog.

    Hoe kan ik dit alles samen laten gaan?

    Alvast bedankt voor de moeite.

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Eddostar.

    Met de toestellen die je nu gebruikt is weinig mogelijk. Dit komt door de beperkingen van de DVD Home Theatre Set die alleen een analoge audio in- en een HDMI-uitgang heeft.

    Wil je het geluid van TV en de PS3 via de luidsprekers van de Home Theatre Set kunnen horen, dan zal je een aparte convertor moeten kopen die het digitale signaal van de TV om kan zetten naar een analoog signaal. Wil je de mogelijkheid hebben om het geluid van de PS4 (BD) als 5.1 laten verwerken, dan kun je het beste de set vervangen door een losse receiver en een 5.1 luidsprekerset zoals de HT-DH550SS van Sony. Kies je voor een set als de BDV-N5200W dan heb je de beperking dat je het geluid van de PS4 niet als HD (meer-kanaals PCM/DTS-HD/Dolby TrueHD) kan verwerken.

    Meer informatie over de verschillen tussen sets die je zelf samen kunt stellen en alles-in-één systemen kun je vinden in dit achtergrond-artikel
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 13-04-2015 om 22:42
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •