Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 107 worden weergegeven.

Discussie: Michiel de Ruyter

  1. #76

    Standaard

    Prachtige film is dit. Heb hem van 't weekend in 1 ruk uitgekeken.
    Beeldkwaliteit valt heel goed mee en ook geluid is meer dan voldoende.
    Inderdaad soms wat stil, maar de acteurs vezelen ook soms wat door.
    Ik kan me niet aan indruk onderdoen dat het puur aan een slechte mix zou liggen.
    Heel wat Hollywoodfilms hebben hetzelfde euvel dus.

  2. #77

    Standaard

    Erg goede film. Rn beeld en geluid was goed. Alleen was het geluid net uit sync met het beeld.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Erg goede film. Rn beeld en geluid was goed. Alleen was het geluid net uit sync met het beeld.
    Was me eigenlijk niet opgevallen.
    Waren er delen waar het echt duidelijk was?

  4. #79

    Standaard

    Vooral eerste hoofdstuk loopt het geluid absoluut niet synchroon met het beeld !!!
    My Other Ride is A Rollercoaster ....

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montu Maniac Bekijk bericht
    Vooral eerste hoofdstuk loopt het geluid absoluut niet synchroon met het beeld !!!
    Klopt vooral in het eerste stuk, daarna valt het mee.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    De Blu-Ray kost nu 18 euro,Dus ja het was een aanbieding.
    Er is nergens geadverteerd dat het de gelimiteerde versie is.
    Bij andere webwinkels staat ook nergens dat hij niet meer leverbaar is.
    Jij leest alleen wat jij wil lezen.
    Discusie gesloten.
    Bepaal jij of een discussie gesloten is. DACHT HET NIET jongen. Het staat er gewoon niet maar dat wil JIJ niet lezen. De prijs is nu verder omhoog gegaan. Daarvoor was ie gewoon 14.95. Maar dat heb jij natuurlijk ook weer niet gelezen
    Discussie gesloten
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Bepaal jij of een discussie gesloten is. DACHT HET NIET jongen. Het staat er gewoon niet maar dat wil JIJ niet lezen. De prijs is nu verder omhoog gegaan. Daarvoor was ie gewoon 14.95. Maar dat heb jij natuurlijk ook weer niet gelezen
    Discussie gesloten
    Want van €14,95 naar €9,99 is inderdaad geen aanbieding.
    Ik ga hier gewoon niet verder op in.

  8. #83

    Standaard

    Een aanbieding is goedkoper dan normaal. Jij bent echt niet te filmen. Je gaat er verder niet op in om er toch op in te gaan. De rest sla je voor het gemak maar over.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Een aanbieding is goedkoper dan normaal. Jij bent echt niet te filmen. Je gaat er verder niet op in om er toch op in te gaan. De rest sla je voor het gemak maar over.
    Wat wil je nou precies zeggen?
    Een Blu-ray voor 9,95 is in jouw ogen geen aanbieding, begrijp ik dat goed?
    Want als een Blu-ray (in welke vorm dan ook) in eerste instantie 14,95 kost en daarna maar 9,95, om daarna weer omhoog te gaan in prijs, dan is 9,95 wel degelijk een aanbieding.
    En wat al eerder aangegeven werd, Bol.com bepaalt de verpakking van een uitgave niet, dat doet - in dit geval - A-Film.
    Voor de recensie kregen wij ook geen Ltd. Edition, maar een keep-case, dus het is A-Film die deze uitgave heeft verzorgd.
    Daar kun je Bol.com niet op afrekenen. Je bent teleurgesteld omdat je niet de Limited Edition hebt gekregen voor een lagere prijs.
    Dat probeer je nu van je af te schrijven door andere mensen als arrogant en met 'niet kunnen lezen' te beschimpen.
    Je teleurstelling begrijp ik best, maar je moet daar anderen niet mee lastig vallen. Die hebben je alleen proberen uit te leggen hoe het in elkaar steekt.
    Dat jij daar niet aan wilt is dan vooral jouw probleem.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #85

    Standaard Michiel De Ruyter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat wil je nou precies zeggen?
    Een Blu-ray voor 9,95 is in jouw ogen geen aanbieding, begrijp ik dat goed?
    Want als een Blu-ray (in welke vorm dan ook) in eerste instantie 14,95 kost en daarna maar 9,95, om daarna weer omhoog te gaan in prijs, dan is 9,95 wel degelijk een aanbieding.
    En wat al eerder aangegeven werd, Bol.com bepaalt de verpakking van een uitgave niet, dat doet - in dit geval - A-Film.
    Voor de recensie kregen wij ook geen Ltd. Edition, maar een keep-case, dus het is A-Film die deze uitgave heeft verzorgd.
    Daar kun je Bol.com niet op afrekenen. Je bent teleurgesteld omdat je niet de Limited Edition hebt gekregen voor een lagere prijs.
    Dat probeer je nu van je af te schrijven door andere mensen als arrogant en met 'niet kunnen lezen' te beschimpen.
    Je teleurstelling begrijp ik best, maar je moet daar anderen niet mee lastig vallen. Die hebben je alleen proberen uit te leggen hoe het in elkaar steekt.
    Dat jij daar niet aan wilt is dan vooral jouw probleem.
    Ook heb ik de blu ray keep-case van Michiel De Ruyter gekocht, maar dan wel de aanbieding van 9,99 euro...
    In deze verpakking zaten dezelfde blu ray als de CD in de keep-case m.a.w. dezelfde discs als van de LIMITED EDITION
    alleen GEEN DIGIBOOK verpakking. Het belangrijkste is dan toch de data die op de discs staan als Limited Edtion.
    De DIGIBOOK verpakking vond ik zelf waardeloos, omdat er Engelse woorden in het boekje staan, terwijl dit een
    Nederlandse Film is.

  11. #86

    Standaard

    Iedereen ligt hier wakker van amper de verpakking, ik lig wakker van het geluidsprobleem... is er nog iets goed aan deze uitgave?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Iedereen ligt hier wakker van amper de verpakking, ik lig wakker van het geluidsprobleem... is er nog iets goed aan deze uitgave?
    Probleem is echt een te groot woord. De een heeft er last van, de ander helemaal niet. Persoonlijke smaak en, naar mijn mening, vooral een persoonlijke instelling (lees: hoeveel moeite wil je doen om het goed te volgen).
    Maar lees de recensie, daar staat veel in over wat goed is en wat niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat wil je nou precies zeggen?
    Een Blu-ray voor 9,95 is in jouw ogen geen aanbieding, begrijp ik dat goed?
    Want als een Blu-ray (in welke vorm dan ook) in eerste instantie 14,95 kost en daarna maar 9,95, om daarna weer omhoog te gaan in prijs, dan is 9,95 wel degelijk een aanbieding.
    En wat al eerder aangegeven werd, Bol.com bepaalt de verpakking van een uitgave niet, dat doet - in dit geval - A-Film.
    Voor de recensie kregen wij ook geen Ltd. Edition, maar een keep-case, dus het is A-Film die deze uitgave heeft verzorgd.
    Daar kun je Bol.com niet op afrekenen. Je bent teleurgesteld omdat je niet de Limited Edition hebt gekregen voor een lagere prijs.
    Dat probeer je nu van je af te schrijven door andere mensen als arrogant en met 'niet kunnen lezen' te beschimpen.
    Je teleurstelling begrijp ik best, maar je moet daar anderen niet mee lastig vallen. Die hebben je alleen proberen uit te leggen hoe het in elkaar steekt.
    Dat jij daar niet aan wilt is dan vooral jouw probleem.
    LEZEN dat zegt HIJ niet ik!!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    lezen dat zegt hij niet ik!!!
    Wat zeg ik????

  15. #90
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed, linksom, rechtsom... Nu is het wel klaar, anders is er nog de pm-functie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Wat zeg ik????
    Roger, reageer er gewoon niet meer op joh. Dat zou het je niet waard moeten zijn. Ik ben het geheel met je eens, en ik ben niet de enige, dus laat het gewoon lekker gaan. Dit wordt een discussie zonder goed einde en daar heeft niemand wat aan.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Roger, reageer er gewoon niet meer op joh. Dat zou het je niet waard moeten zijn. Ik ben het geheel met je eens, en ik ben niet de enige, dus laat het gewoon lekker gaan. Dit wordt een discussie zonder goed einde en daar heeft niemand wat aan.
    Je hebt groot gelijk.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Probleem is echt een te groot woord. De een heeft er last van, de ander helemaal niet. Persoonlijke smaak en, naar mijn mening, vooral een persoonlijke instelling (lees: hoeveel moeite wil je doen om het goed te volgen).
    Maar lees de recensie, daar staat veel in over wat goed is en wat niet.
    Het ging mij meer om het niet synchroonlopen dan over de mix, maar beide kunnen wel elkaars verwanten zijn.
    Volgen doe ik de film redelijk goed.

  19. #94

    Standaard

    Ga er ook lekker mee door Rogier.........pfffffffffffffffffffffffffff Voor sommigen is hier lezen echt een probleem. En vooral alles lekker door elkaar halen en opschrijven wat ze willen schrijven en vooral iets niet opschrijven daar waar het omgaat.

    De topic is zo onduidelijk geworden dat ik het niet meer ga herhalen. Aanbieding geen aanbieding, waarom enz enz enz.
    Laatst aangepast door pjblack : 24-07-2015 om 08:01
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #95

    Standaard

    Er is een nu een weekaanbieding bij bol: voor €9,99 heb je de amaray binnen.

    Meer zeg ik er maar niet over .

  21. #96

  22. #97

    Standaard

    En voordat we weer een hele discussie krijgen: de kans is aanwezig dat er geen CD bij zit.

    Cover op Bol.com:



    Cover van de uitgave met CD:


  23. #98
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Met CD wordt de film er niet beter op.

  24. #99

    Standaard

    Ik vond het (voor een Nederlandse film) eigenlijk wel een goede film. Let wel: ik ben allergisch voor nld films.

  25. #100
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Film is nu op TV. Er wordt steen en been geklaagd over het geluid.

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •