Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 107 worden weergegeven.

Discussie: Michiel de Ruyter

  1. #1

    Standaard Michiel de Ruyter

    De eerste informatie over de Blu-ray van Michiel de Ruyter is naar buiten gekomen.



    De groots opgezette historische biopic Michiel de Ruyter is voor A-Film Benelux de grootste home-entertainmentrelease van het jaar, en krijgt om die reden een exclusieve verpakking.

    In de bioscoop was Michiel de Ruyter te zien in twee verschillende versies, een met een Kijkwijzer van 16 jaar en ouder, en een voor 12 jaar en ouder. "Wij geven Michiel de Ruyter in beide versies uit in dezelfde home-entertainmentreleaseconfiguraties", zegt Liselotte Richard, Marketing & Product Coördinator Home Entertainment bij A-Film. "De Blu-ray zal beide versies op dezelfde schijf bevatten, de dvd-release heeft de twee edities elk op een eigen schijf staan."

    Beide releases worden in een luxe verpakking op de markt gebracht, ogend als een historisch boekwerk en ook daadwerkelijk aangevuld met een boekje waarin additionele informatie over de historische titelfiguur en de film te vinden is. "Wij vinden Michiel de Ruyter bij uitstek een film die een dergelijke behandeling verdient. Het is een succesvol bioscoopproduct met allure. Die allure willen we de release ook meegeven", aldus Richard, die aangeeft dat het wel een gelimiteerde release wordt. "De gelimiteerde oplage van de exclusieve edities blijft beperkt tot de uitleveringsoplage; deze worden niet meer bijgeproduceerd en daarna is de release enkel nog in een reguliere amaray leverbaar."

    Verder werkt A-Film samen met de Apple Store om op het Amsterdamse Leidseplein een evenement te organiseren dat is gemodelleerd naar de Meet The Filmmaker-events in de Londense Apple Store in Regent Street. "Een evenement als dit past perfect bij het grootse karakter van de film, en dus willen we het als het doorgang vindt perfect doen", zegt Dianne Westerneng, accountmanager VOD bij A-Film. "Michiel de Ruyter is voor A-Film de grootste home-entertainmentrelease van het jaar en verdient niets minder."

    Michiel de Ruyter is vanaf 2 juni op Blu-ray en dvd verkrijgbaar.

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl
    Volgens de cover op de website van A-Film en Bol.com bevat de gelimiteerde uitgave ook een soundtrack CD.


  2. #2

    Standaard

    Ik hou het bij de gewone versie. De soundtrack heb ik al.

  3. #3

    Standaard

    Nu nog hopen dat het beeld en geluid ook van een hoog niveau is en je hebt een mooie uitgave.

  4. #4

    Standaard

    Niet slecht. Wilde de film graag in de bios zien, maar dat is niet gelukt.
    Dan maar op blu ray.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #5

    Standaard

    Geen idee hoelang deze film duurt maar beide versies op 1 schijf voorspeld meestal niet veel goeds voor de beeld kwaliteit.

  6. #6

    Standaard

    Volgens Wiki 2,5 uur. Ik weet niet of dat klopt.

  7. #7

    Standaard

    Seamless branching, maar A-film zet normaal gesproken één film op een BD25, dus twee op een BD50 geeft hetzelfde effect...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Inderdaad, nu hopen op een goede kwaliteit en Nederlandse ondertitels voor die 1 miljoen landgenoten die daarvan afhankelijk zijn.
    Dan komt hij bij ook in de collectie.
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik hou het bij de gewone versie. De soundtrack heb ik al.
    Is die op CD verschenen dan? Ik dacht dat ie alleen als digitale download beschikbaar was.
    Maar misschien bedoel je dat wel.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Is die op CD verschenen dan? Ik dacht dat ie alleen als digitale download beschikbaar was.
    Maar misschien bedoel je dat wel.
    Hoogstwaarschijnlijk bedoelt hij dat, want er is geen CD verschenen met de muziek. Die zit bij de gelimiteerde DVD/Blu-ray. De speelduur van de digitale download is trouwens 93 minuten, dus ik verwacht niet dat alle muziek op de CD staat.

  11. #11

    Standaard

    Wat ik trouwens raar vind, is dat op de zijkant van de Blu ray het woordje DVD staat, terwijl op de voorkant rechts onder Blu ray staat.

    Ook vind ik raar dat de Limited versie goedkoper is dan de normale.

    Is toch meestal andersom of niet?

  12. #12

    Standaard

    Specificaties Michiel De Ruyter van A-Film :

    Disc 1 : 12+ / 16+ versie
    Discformaat : BD50
    Aspect ratio : 1080P HD Anamorphic 2.35
    Taal/Geluid : Nederlands / DTS-HD Master 7.1
    Extra's :

    * Director's Commentary : Roel Reine Over Het Maken van de film
    * Director's Commentary : Roel Reine met editor Radu Lon en soundmixer Jonathan Wales
    * Op de filmset van regisseur Roel Reine (+/- 12 minuten)
    * Making Of Visual Effects (+/- 24 minuten)
    * Deleted Scenes (+/- 18 minuten)
    * Deleted Shots (+/- 10 minuten)
    * Teasers
    * Trailer
    * Internationale Trailer "Admiral"

    Ondertitels : Nederlands (doven) , Nederlands , Engels

    Disc 2 :

    Soundtrack van de film
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #13

    Standaard

    Mooie specs

    Nl subs en 7.1 geluid!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Specificaties Michiel De Ruyter van A-Film :

    Disc 1 : 12+ / 16+ versie
    Discformaat : BD50
    Aspect ratio : 1080P HD Anamorphic 2.35
    Taal/Geluid : Nederlands / DTS-HD Master 7.1
    Extra's :

    * Director's Commentary : Roel Reine Over Het Maken van de film
    * Director's Commentary : Roel Reine met editor Radu Lon en soundmixer Jonathan Wales
    * Op de filmset van regisseur Roel Reine (+/- 12 minuten)
    * Making Of Visual Effects (+/- 24 minuten)
    * Deleted Scenes (+/- 18 minuten)
    * Deleted Shots (+/- 10 minuten)
    * Teasers
    * Trailer
    * Internationale Trailer "Admiral"

    Ondertitels : Nederlands (doven) , Nederlands , Engels

    Disc 2 :

    Soundtrack van de film
    "A man's got to know his limitations", ...

  14. #14

    Standaard

    Vandaag de Blu-ray ontvangen. De specificaties zijn al vermeldt, maar hieronder nogmaals met de exacte speelduur van de extra's en tracklist van de CD.



    BLU-RAY

    Extra's

    Director's commentary: Roel Reiné over het maken van de film
    Director's commentary: Roel Reiné met editor Radu Ion en soundmixer Jonathan Wales
    Op de filmset van regisseur Roel Reiné (11:56)
    Visual effects making of (29:38)
    14 deleted scenes (18:31)
    Deleted shots ("Special" voor alle figuranten) (10:21)
    Trailers
    - Teaser 1 (1:10)
    - Teaser 2 (0:50)
    - Trailer 1 (2:32)
    - Trailer 2 (1:36)
    International trailer "Admiral" (1:37)
    20 pagina's tellend boekje
    Ondertitels
    Engels, Nederlands, Nederlands voor doven en slechthorenden
    Beeld
    2.40:1 1080p MPEG-4 AVC
    Geluid
    Nederlands DTS-HD Master Audio 7.1
    Speelduur
    151:53

    CD

    Tracklist
    01. Michiel Is Out There - The Battle Of Scheveningen 8:47
    02. It's Our Blood 3:18
    03. Was It A Boy Or A Girl (Anna's Theme) 1:26
    04. Meeting with De Witt 1:02
    05. Off You Go 1:42
    06. Michiel's Commissioning 3:05
    07. Preparing the Fleet 1:36
    08. To The Fatherland :35
    09. Michiel's Happy Family :42
    10. The King Will See You Now 3:53
    11. St. James Day Battle 3:02
    12. Anna Receives Letters 1:35
    13. Sneaking Into The English Harbor 3:52
    14. Presenting The Stern 1:44
    15. Anna & Michiel Losing Sleep 1:13
    16. Maastricht 2:19
    17. Torturing Cornelis 2:10
    18. Death Of The De Witts - Michiel Escapes The Mob 6:08
    19. Back To Sea - Strategy 1:15
    20. Planning The Battle 1:41
    21. The Battle Of Kijkduin - Bestevaer 6:50
    22. The Powers Convene 1:26
    23. One Final Mission 1:46
    24. Saying Goodbye 2:44
    25. Death Of A Legend 6:04
    26. The End Of An Age 3:36

    Speelduur
    73:43 minuten

  15. #15

    Standaard

    Net ook gekocht in Goes bij FRS, kreeg er gratis Nova Zembla bij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Net ook gekocht in Goes bij FRS, kreeg er gratis Nova Zembla bij.
    Zien Vlamingen dit soort dingen nog een beetje als een stukje medegeschiedenis of is het echt te Hollands Werner?(Voor mij in Gelderland is het iig niet te Hollands)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #17

    Standaard

    Net een stukje naar de film zitten kijken. Ik vind de dialogen eerlijk gezegd wat aan de zachte kant. Zijn er meer mensen die dit ook vinden? Ik heb namelijk pas een nieuwe receiver en die ben ik nog goed aan het instellen, dus misschien ligt het daaraan. De twee audiocommentaren zijn trouwens in het Engels, zonder ondertitels.
    Laatst aangepast door Frank : 30-05-2015 om 17:22

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zien Vlamingen dit soort dingen nog een beetje als een stukje medegeschiedenis of is het echt te Hollands Werner?(Voor mij in Gelderland is het iig niet te Hollands)
    Toch wel hoor. Nogal wat Nederlandse producties zijn superieur aan wat er in de Vlaamse cinema tegenwoordig uitgebraakt wordt. 't Zijn tegenwoordig allemaal van die marginalenfilms waar het hier om draait; je kan geen filmblad openstaan of het gaat over die nieuwe paardendrol van Stany Crets, en over MdR hoor je hier niets. Ik weet echter wel wat kiezen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Net een stukje naar de film zitten kijken. Ik vind de dialogen eerlijk gezegd wat aan de zachte kant. Zijn er meer mensen die dit ook vinden? Ik heb namelijk pas een nieuwe receiver en die ben ik nog goed aan het instellen, dus misschien ligt het daaraan. De twee audiocommentaren zijn trouwens in het Engels, zonder ondertitels.
    Zal ik vanavond eens checken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Was in de bioscoop ook het geval Frank. De muziek overstemde heel erg vaak de dialogen in de film...vond dat een beetje tegenvallen van deze film.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Toch wel hoor. Nogal wat Nederlandse producties zijn superieur aan wat er in de Vlaamse cinema tegenwoordig uitgebraakt wordt. 't Zijn tegenwoordig allemaal van die marginalenfilms waar het hier om draait; je kan geen filmblad openstaan of het gaat over die nieuwe paardendrol van Stany Crets, en over MdR hoor je hier niets. Ik weet echter wel wat kiezen!
    Dat was niet helemaal wat ik bedoelde, maar ik ben het wel met je eens dat hier meer en zeker betere films wat betreft (recente) geschiedenis/biopics achtige films met een ruim budget gemaakt worden. Het andere wat populair is hier, romantische komedies en eigenlijk ook bijna alle standaard komedies vind ik dan weer helemaal niets en daar word je mee doodgegooid... Moet wel zeggen dat de echt goeie films wel uit Vlaanderen komen(o.a. Helaasheid der Dingen, Hasta la Vista, Rundskop).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    ik dacht dat de Limited Edition met soundtrack CD en boekje exclusief bij bol.com verkrijgbaar zou zijn, maar nu zie ik deze uitgave overal opduiken en voor nota bene een lagere prijs dan bij bol. Erg vreemd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat was niet helemaal wat ik bedoelde, maar ik ben het wel met je eens dat hier meer en zeker betere films wat betreft (recente) geschiedenis/biopics achtige films met een ruim budget gemaakt worden. Het andere wat populair is hier, romantische komedies en eigenlijk ook bijna alle standaard komedies vind ik dan weer helemaal niets en daar word je mee doodgegooid... Moet wel zeggen dat de echt goeie films wel uit Vlaanderen komen(o.a. Helaasheid der Dingen, Hasta la Vista, Rundskop).
    Helaasheid der Dingen is toch ook behoorlijk marginaal vind ik.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Het volume voor de dialogen is echt slecht te noemen. Voor de grap eens A-Film gemaild. Eens kijken of ik antwoord terugkrijg.
    Laatst aangepast door Pieter V : 01-06-2015 om 16:04

  25. #25

    Standaard

    Misschien vinden "ze" wel dat ze het geluid heel goed hebben gedaan.

    Wat zeggen ze in de:
    Director's commentary: Roel Reiné met editor Radu Ion en soundmixer Jonathan Wales
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •