Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 107 van 107 worden weergegeven.

Discussie: Michiel de Ruyter

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Film is nu op TV. Er wordt steen en been geklaagd over het geluid.
    ha ha
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #102

    Standaard

    Een klein beetje off-topic: de film is in Groot Brittannië niet op Blu-ray maar wel op DVD uitgebracht, en daar zag de cover er iets anders uit. Zie hieronder, en nee dit is echt.


  3. #103

    Standaard

    "The worldwide box office smash" ? Dat is me toch even ontgaan
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #104
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Gelukkig moeten ze in de UK ondertiteling gebruiken. De audio op de Nederlandse Blu-ray/DVD is slecht gemixed, ook destijds in de bioscoop.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "The worldwide box office smash" ? Dat is me toch even ontgaan
    Het ging me vooral om de karakter van Charles Dance die op het artwork even naar voren geschoven wordt als hoofdfiguur. Maar die tekst is ook erg grappig ja.

  6. #106

    Standaard

    Een klassiek voorbeeld van hoe pr werkt per land. De Britten moeten sowieso al niks hebben van Michiel de Ruyter, dus hebben ze zijn naam ook maar weggepoetst
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #107

    Standaard

    [QUOTE=Richard B.;2061847]daar zag de cover er iets anders uit.
    [/QUOE]

    Bedankt voor het doorsturen van deze cover. De held die door de Engelsen op de 2e rang gezet is. Prachtig.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •