Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.
  1. #51
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is inderdaad ook het eerste wat ik dacht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #52

    Standaard

    Zo ... net klaar met kijken, genoten van deze film van begin tot eind. Heerlijke SF-film !!!
    My Other Ride is A Rollercoaster ....

  3. #53

    Standaard

    Heb hem nu eens rustig bekeken zonder de afleidende ondertitels, die ik overigens wel nodig zou hebben om het
    verhaal goed te kunnen volgen, de spraak is af en toe niet te volgen, of je moet er volumes bij gaan
    opbraken die je opbreken als er iets van actie komt, spraak en overige geluiden liggen bij veel spektakel
    films mijlenver uit elkaar.

    Zonder ondertitels kon ik en mijn ogen zich beter focussen, omdat ik de film al 2x gezien had kon ik
    zonder ondertitels, al mistte ik ze af en toe wel.

    Het 3D gebeuren was nu wel goed te volgen, al heb ik films die het beter doen, toch was
    het nu wel een aanvulling, wel jammer dat ik, het hele spektakel met ondertitels en al,
    zelf niet meer goed in 1x in 3D kan bijhouden met de mijn ouder wordende grijze cellen
    Have fun and enjoy your collection

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    ... wel jammer dat ik, het hele spektakel met ondertitels en al,
    zelf niet meer goed in 1x in 3D kan bijhouden met de mijn ouder wordende grijze cellen
    Tijd voor een dubbele 3D-bril?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tijd voor een dubbele 3D-bril?
    Als het helpt.... laat maar komen een paar verse grijze cellen erbij misschien.

    Heb kortgeleden ook Seventh Son gezien en bij die film had ik helemaal geen last,
    het ligt ook wel eens aan het 'soort' 3D, is wat moeilijk te omschrijven, maar er lijken
    wel wat verschillende technieken gebruikt te worden, ze kijken niet allemaal even
    prettig.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #56
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, toevallig had ik ze achterelkaar gekeken en Seventh Son was ook gewoon veel beter in 3D en ik vond hem ook makkelijker kijken dan Jupiter Ascending. Niet dat die slecht was in 3D, maar minder indrukwekkend en met wat meer inspanning.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #57

    Standaard

    3d van Jupiter Ascending is zeker uistekend.
    Geen ghosting, of wat dan ook.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 29-06-2015 om 19:12

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •