Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jupiter Ascending (blu-ray)

    In Nederland zie ik nog geen datum staan bij bol, maar in de UK is de verschijningsdatum 29 juni 2015.

    In de bioscoop heb ik best zitten genieten van de pracht en praal van de film. Ik zie heus wel dat er ook mindere punten zijn, maar die veeg ik makkelijk wel. De 3D was ook uitstekend.


  2. #2

    Standaard

    De film verschijnt bij eerder bij ons namelijk 17/06

  3. #3

    Standaard

    Review van de 3D blu-ray.

    Review van de 2D blu-ray.

    Zoals verwacht wordt de film zelf afgebrand, maar zijn de video en audio dik in orde. Wel teleurstellend vind ik de extra's; nog geen uur aan extra's !
    Aangezien de film zelf bij mij in het rijtje guilty pleasures staat, is dat best jammer. De 3D zal wel in huis komen, maar ik denk dat ik wel geduld zal hebben en wacht dat de prijs rond de €15 komt.

  4. #4

    Standaard

    Jameer dat jullie meestal alleen naar de VS en UK kijken.

    Adviesprijs in voorverkoop is 17,99 en meestal zakt deze in DE na een paar weken snel naar onder de 12,99 euro !
    http://www.amazon.de/dp/B00SYL9DJG/r...I3TKHURIGMJ2UD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Review van de 3D blu-ray.

    Review van de 2D blu-ray.

    Zoals verwacht wordt de film zelf afgebrand, maar zijn de video en audio dik in orde. Wel teleurstellend vind ik de extra's; nog geen uur aan extra's !
    Aangezien de film zelf bij mij in het rijtje guilty pleasures staat, is dat best jammer. De 3D zal wel in huis komen, maar ik denk dat ik wel geduld zal hebben en wacht dat de prijs rond de €15 komt.
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Jameer dat jullie meestal alleen naar de VS en UK kijken.

    Adviesprijs in voorverkoop is 17,99 en meestal zakt deze in DE na een paar weken snel naar onder de 12,99 euro !
    http://www.amazon.de/dp/B00SYL9DJG/r...I3TKHURIGMJ2UD
    Ja jammer, er wordt gesproken over de aanschaf van de 3D versie en die kost toch een aanzienlijk aantal dubbeltjes meer(70) dan de
    door jouw gevonden aanbieding, tevens ligt hij voor dat geld nog niet in je bus!

    Zelf wil ik ook de 3D versie, minimaal met engelse subs, moet je bij onze oosterburen ook nog maar afwachten.

    Dan wil men je graag de film verkopen en doen alsof het een eer is dat je hem in een pre-order kunt bestellen,
    maar nergens knappe kloppende gegevens van het aanbod, niet het beeldformaat, subs, audio tracks ATMOS?? etc etc,
    ja de prijs weten ze wel, bij bolletje kost de 2D 24,99 en voor de 3D moeten er nog 80 dubbeltjes bijkomen..... maar
    dan komt hij wel voor die prijs in je bus. Voor de rest ben ik wel aan het zoeken geweest, maar het blijft in de pre order
    toch zo rond de 30 euro te blijven hangen, met bolletjes als winnaar met de hoogste prijs.

    SF is helemaal mijn ding, maar 30 euro voor 1 filmpje , ook al is dat in 3D, is me eigenlijk te gek, hoop dat ik me
    in kan houden....

    Mocht je hem in 3D met ATMOS en minimaal engelse subs voor een leuk prijsje weten..... ik houd me aanbevolen,
    zelf ben ik het nog niet tegengekomen en heb toch al meermaals gezocht.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Werner ontvangt een dezer dagen een recensie exemplaar en zal dan in ieder geval snel laten weten welke audiotracks de Benelux-versie heeft. De prijs van zo'n 3D-versie is inderdaad wel behoorlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Oke, dat had ik niet door, want ik koop nooit 3D (heb er ook niets mee).
    Sorry.

    Ik koop namelijk ook niet per stuk, dus bij mij is het altijd gratis verzenden.
    Heb namelijk vorige week nog een pakketje met 6 BD met NL subs voor 47 eu ontvangen uit DE


    De 3D versie is 24.99 advies.
    http://www.amazon.de/Jupiter-Ascendi...iter+Ascending

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja jammer, er wordt gesproken over de aanschaf van de 3D versie en die kost toch een aanzienlijk aantal dubbeltjes meer(70) dan de
    door jouw gevonden aanbieding, tevens ligt hij voor dat geld nog niet in je bus!

    Zelf wil ik ook de 3D versie, minimaal met engelse subs, moet je bij onze oosterburen ook nog maar afwachten.

    Dan wil men je graag de film verkopen en doen alsof het een eer is dat je hem in een pre-order kunt bestellen,
    maar nergens knappe kloppende gegevens van het aanbod, niet het beeldformaat, subs, audio tracks ATMOS?? etc etc,
    ja de prijs weten ze wel, bij bolletje kost de 2D 24,99 en voor de 3D moeten er nog 80 dubbeltjes bijkomen..... maar
    dan komt hij wel voor die prijs in je bus. Voor de rest ben ik wel aan het zoeken geweest, maar het blijft in de pre order
    toch zo rond de 30 euro te blijven hangen, met bolletjes als winnaar met de hoogste prijs.

    SF is helemaal mijn ding, maar 30 euro voor 1 filmpje , ook al is dat in 3D, is me eigenlijk te gek, hoop dat ik me
    in kan houden....

    Mocht je hem in 3D met ATMOS en minimaal engelse subs voor een leuk prijsje weten..... ik houd me aanbevolen,
    zelf ben ik het nog niet tegengekomen en heb toch al meermaals gezocht.
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Werner ontvangt een dezer dagen een recensie exemplaar en zal dan in ieder geval snel laten weten welke audiotracks de Benelux-versie heeft. De prijs van zo'n 3D-versie is inderdaad wel behoorlijk.
    Ik zit elke dag als een roofvogel bij de brievenbus, klaar om de postbode te molesteren
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Jameer dat jullie meestal alleen naar de VS en UK kijken.
    Dat is niet zo, wel is het zo dat ik eerst naar de UK, dan naar de US en dan pas ergens anders kijk. Ik heb nu eenmaal het liefst een Nederlandse of Engelse hoes.
    Maar ik ben niet blind voor Duitsland hoor, sterker nog: soms ben je op Duitsland aangewezen. Het is bijvoorbeeld nog steeds het enige land waar Strange Days (2x!) op blu-ray uitgekomen is.

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zit elke dag als een roofvogel bij de brievenbus, klaar om de postbode te molesteren
    Nooit meer wat binnengekregen Werner, het is namelijk nog steeds een groot raadsel of de Benelux-versie voorzien is...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nooit meer wat binnengekregen Werner, het is namelijk nog steeds een groot raadsel of de Benelux-versie voorzien is...
    Nee, inderdaad. Warner is er anders altijd als de kippen bij als het om viewings gaat. Blijkbaar staat de BR in reclame vanaf deze woensdag in Carrefour, maar ik ben benieuwd of 'ie er daadwerkelijk gaat liggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Volgens blu-ray.com heeft de Finse release NL subs en een Engelse Dolby Atmos track, indicatie voor NL release?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens blu-ray.com heeft de Finse release NL subs en een Engelse Dolby Atmos track, indicatie voor NL release?
    Zeer waarschijnlijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het gekke is dat bij de release van American Sniper er geen groot geheim van wordt gemaakt, daar staat het gewoon, maar bij deze dus niet.
    Ik weet het bijna wel zeker, maar niet voor de volle honderd procent en aangezien hij niet goedkoop is hier.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het gekke is dat bij de release van American Sniper er geen groot geheim van wordt gemaakt, daar staat het gewoon, maar bij deze dus niet.
    Ik weet het bijna wel zeker, maar niet voor de volle honderd procent en aangezien hij niet goedkoop is hier.
    IDD, goedkoop is anders..... Bolletje heeft een paar dagen geleden de prijs van 32,99 naar 29,99 bijgesteld, 9% korting noemen ze dat, ze hadden
    een andere aanbieder die ook zo rond die prijs was en ja, dan moet je eieren voor je geld kiezen

    Was ook angstig voor de engelse en duitse uitgaven mbt ondertitels, heb hem dan ook maar bij bolletje besteld..... denk dat
    de NL uitvoering toch ook wel ATMOs heeft en zoniet..... dan denk ik dat maar eens uit protest bij Warner een baksteen
    door de ruiten ga gooien
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan mag je mijn naam symbolisch op die baksteen schrijven, symbolisch dan...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Ik ga de steelbook halen waarschijnlijk.

    Ik vind die namelijk erg mooi.

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een buitenlandse versie neem ik aan?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien de Duitse?
    Inderdaad bedoel ik deze duitse steelbook

  21. #21

    Standaard

    Bol.com meldt een levertijd van 5-7 werkdagen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bol.com meldt een levertijd van 5-7 werkdagen.
    Is altijd zo met warner titels een dag voor de release. Die leveren altijd zo laat mogelijk.

  23. #23

    Standaard

    Op de slipcover en op de inlay staat dat er een Dolby Atmos track op zou moeten staan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks Peptalk, test hem even... Oh, wacht...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Thanks Peptalk, test hem even... Oh, wacht...
    You evil man!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •