Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar seizoen 3. De kans is groot dat we verschillende personages uit Breaking Bad weer gaan terugzien. Ik heb geen Netflix, dus ik wacht geduldig af op de dvd release. Seizoen 2 was in ieder geval weer een fantastisch seizoen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door keffie Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd naar seizoen 3. De kans is groot dat we verschillende personages uit Breaking Bad weer gaan terugzien. Ik heb geen Netflix, dus ik wacht geduldig af op de dvd release. Seizoen 2 was in ieder geval weer een fantastisch seizoen.
    Waarom niet voor een maand Netflix nemen als seizoen 3 uitkomt ?
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #28

    Standaard

    Ja, ik vind het altijd leuk om te wachten tot het uitkomt. Dan ga ik er echt helemaal voor zitten. Ik hou zelf niet zo van Netflix. Ik koop alles nog steeds ouderwets op dvd.

  4. #29

    Standaard

    11 april begint seizoen 3 op netflix!

  5. #30

    Standaard

    Volgens mij wilde Chuck sowieso dat Ernesto dat bandje zou horen. Die smirk aan het eind was subtiel, maar niet subtiel genoeg.

  6. #31

    Standaard

    En we zijn weer begonnen. Ik wacht tot alles er staat.

  7. #32

    Standaard

    En we beginnen vandaag weer met het laatste seizoen.....zoals eerder wacht ik tot bijna alles er staat.

  8. #33

    Standaard

    Vandaag kwam de laatste aflevering uit en zojuist heb ik die gekeken. Wauw! Wat een geweldige serie was dit. Van alle topseries die ik heb gezien steekt deze er met kop en schouders bovenuit. De character building is beter dan wat ik ooit in een serie heb gezien. Terwijl er weinig actiemomenten waren, wist de serie je blijven bekoren met inhoud, met de personages, met het geweldige filmwerk(!) en de spaarzame actiemomenten die het bevatte, waren zeer intens en memorabel. Ik heb vaker series gehad die goed beginnen en daarna steeds slechter worden (daar zijn zeker ook uitzonderingen op), maar Better Call Saul begon goed en werd eigenlijk ieder seizoen alleen maar beter. Geen teleurstellend einde, maar een einde dat past bij deze serie en dat recht doet aan de 63 afleveringen, waarin ik het gevoel had dat ik onderdeel was van de reis die de personages aflegden om te komen tot waar ze gekomen zijn. De enige teleurstelling die ik heb, is dat het nu echt voorbij is

  9. #34

    Standaard

    Ik sluit me hier volledig bij aan. Saul was de laatste serie waar ik momenteel nog echt trouw elke week weer naar een nieuwe aflevering uitkeek.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •