De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hunger Games: The Mockingjay Part I, the (DVD)

    Hunger Games: The Mockingjay Part I, the (DVD)

    Het 3e deel uit de serie is duidelijk een opmaat naar het 4e en laatste deel

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vanavond gezien. Heb me prima vermaakt en ben dan ook erg benieuwd naar het laatste deel!

  3. #3

    Standaard

    Ik vraag me af waarom er maar één extra wordt besproken van disc 2, want er staan meer extra's op deze disc, namelijk:

    Straight from the Heart: A Tribute to Philip Seymour Hoffman (11:02)
    Songs of Rebellion: Lorde on Curating the Soundtrack (8:09)
    Yellow Flicker Beat" music video by Lorde (4:03)
    Rubble and Ashes (9:11)
    Utilitarian Chic (13:36)
    The Propos Team (11:55)
    Combat Zone: Stunts (11:49)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom er maar één extra wordt besproken van disc 2, want er staan meer extra's op deze disc, namelijk:
    Ik ken zelf deze uitgave niet in detail, maar zijn dit geen onderdelen van de lange 'making of'?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    De recensie meldt twee dingen: dat de making of uit 15 onderdelen bestaat en dat de speelduur 134 minuten is. Als je het menu bekijkt dan bestaat deze uit 2 pagina's. Op de eerste pagina staat de making of documentaire die uit 8 onderdelen bestaat en een speelduur heeft van 134 minuten. Op pagina 2 staan nog eens 7 extra's die samen 70 minuten duren. De recensie spreekt zichzelf dus tegen. Of er had moeten staan dat de making of uit 8 onderdelen bestaat en samen 134 minuten duren en dat er nog 7 andere extra's op de disc staan of er had een speelduur 204 minuten moeten staan.

  6. #6

    Standaard

    De in de post van Frank vermelde docu's horen niet tot de grotere.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Scherp heren, bedankt. Correctie geplaatst.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •