De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard help ! breda of tilburg?

    gezien ik op geen enkel forum lid ben met meer nederlanders hier even mijn vraag posten...

    binnen twee weken ga ik er weekend op uit met een vriendin en we logeren tussen breda en tilburg. ik dacht eerst om een dagje tilburg te bezoeken maar wat googelen deed me twijfelen. hebben jullie aanraders? welke stad verkiezen jullie?

    ideaal zou mix zijn van architectuur (oud, nieuw) - gezelligheid - winkelen (zij kleren en ik boeken, cd's of blu-ray's) - toffe cafés om tussendoor iets te drinken - park of wat groen etc

    als we ons een uur of 6 - 8 kunnen bezighouden zou toppie zijn

  2. #2

    Standaard

    Voor te shoppen naar cd's en Blu-rays is het in beide steden huilen met de pet op. In Breda heb je wel de Velvet Musicstore, nogal een groot aanbod maar helaas niet van de goedkoopste. In Breda kan je bij de toeristische dienst een stadsrondleiding krijgen, dan kom je door een paar zeer mooie tuinen en architecturale pareltjes die wel de moeite zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    No Brainer,..Ik kom uit die regio en op alle gebieden scoort Breda vele malen beter dan Tilburg,.. Het winkelaanbod (veel meer winkels waaronder veel meer kleinere onafhankelijke kleding en schoenen zaken) horeca, architectuur, groen en gezelligheid in het algemeen
    Voor CD,s en Blu-ray's ben je echter al snel aangewezen op de MediaMarkt en die zit buiten het centrum in tegenstelling tot de MediaMarkt Tilburg.

    Ik zou echter niet te veel tijd besteden aan winkelen, dat kun je beter bijvoorbeeld in Antwerpen doen. Er is genoeg interessants te zien en te doen in Breda om je tijd beter door te komen.

    Ik woon tussen Breda en Tilburg en ben wel benieuwd waar je gaat logeren ?.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    No Brainer,..Ik kom uit die regio en op alle gebieden scoort Breda vele malen beter dan Tilburg,.. Het winkelaanbod (veel meer winkels waaronder veel meer kleinere onafhankelijke kleding en schoenen zaken) horeca, architectuur, groen en gezelligheid in het algemeen
    Voor CD,s en Blu-ray's ben je echter al snel aangewezen op de MediaMarkt en die zit buiten het centrum in tegenstelling tot de MediaMarkt Tilburg.

    Ik zou echter niet te veel tijd besteden aan winkelen, dat kun je beter bijvoorbeeld in Antwerpen doen. Er is genoeg interessants te zien en te doen in Breda om je tijd beter door te komen.

    Ik woon tussen Breda en Tilburg en ben wel benieuwd waar je gaat logeren ?.
    bedankt aan beiden voor de reacties

    ik ga logeren in Gilze

  5. #5

    Standaard

    Ik woon in Tilburg... Niet echt toeristisch. We hebben een paar mooie museums en de oude binnenstad heeft wel wat mooie plekjes, maar het meeste is in de jaren 60/70 platgegooid helaas... Dus bij de keuze uit Breda of Tilburg is in dat geval makkelijk... Breda... 100%
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Ja Breda heeft gewoon meer gezicht dan Tilburg.
    Kom uit Veldhoven naast Eindhoven maar als het om cd's of blu-ray's gaat is het hier echt triest.
    Wat er in Eindhoven de afgelopen 10 jaar wel niet weg is gegaan zeg !!!

    De MM die hebben we dan weer wel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2015 om 14:05

  7. #7

    Standaard

    jullie hebben mij overtuigd, het zal breda worden, thanks

    nu nog een laatste vraag: ik hoorde dat parkeren in nederland best wel duur kan zijn, is er ergens een aan te raden plek? met soort park & ride van buiten stad of zoiets?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    jullie hebben mij overtuigd, het zal breda worden, thanks

    nu nog een laatste vraag: ik hoorde dat parkeren in nederland best wel duur kan zijn, is er ergens een aan te raden plek? met soort park & ride van buiten stad of zoiets?
    http://www.parkerenindestad.nl/breda/p-r-transferium
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •