Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 56 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ehm... Heb je ook gezien dat de titel van de 3e film verkeerd is? Dit is gewoon een heel goede fanmade foto
    Dat was wel duidelijk. Maar: "Artwork is subject to change".
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #27

    Standaard

    Woops! Goede opmerkingen over film drie. In m'n enthousiasme heb ik er overheen gekeken. Zavvi vast ook

  3. #28

    Standaard

    Daarom staat er ook "*'Artwork subject to change'"

  4. #29

    Standaard

    Ja, snap ik. Maar welke professionele webshop hanteert er nu fan art voor diens aangeboden producten?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Ja, snap ik. Maar welke professionele webshop hanteert er nu fan art voor diens aangeboden producten?
    Op bluray.com staat ie ook zo

  6. #31

    Standaard

    Kan natuurlijk ook zijn dat ze dit artwork al gemaakt hadden voor de titel van de laatste film wijzigde.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Kan natuurlijk ook zijn dat ze dit artwork al gemaakt hadden voor de titel van de laatste film wijzigde.
    Op blu-ray.com heeft de maker van het plaatje zich gemeld en verbaasd geuit dat zijn fanmade pic nu het internet over gaat en gebruikt word door webshops
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #33

    Standaard

    Foto's van de Franse versies staan op amazon.fr:



    Eentje waarschijnlijk met een beeldje:


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Op blu-ray.com heeft de maker van het plaatje zich gemeld en verbaasd geuit dat zijn fanmade pic nu het internet over gaat en gebruikt word door webshops
    Da's dan wel weer grappig.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Op blu-ray.com heeft de maker van het plaatje zich gemeld en verbaasd geuit dat zijn fanmade pic nu het internet over gaat en gebruikt word door webshops
    Fantastisch

  11. #36

    Standaard

    De EE komt bij ons uit op 18/11. 2D versie, 3D versie, en 2D versie trilogie en 3D versie trilogie. Nu hopen op een gelijkaardige box zoals die van LotR en ik koop het misschien wel.

  12. #37

    Standaard

    Op Amazon.de staat volgend artwork voor de boxset met daarin de extended editions:

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Op Amazon.de staat volgend artwork voor de boxset met daarin de extended
    Lap daar gaat m'n geld. Hopelijk een andere afbeelding in het midden voor de 3D versie.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Lap daar gaat m'n geld. Hopelijk een andere afbeelding in het midden voor de 3D versie.
    De afbeelding die momenteel op Amazon.de staat voor de 3D versie is ongeveer dezelfde als bovenstaande. Je kan die HIER zien. Die Spielfilm trilogie staat daar boven de titel en 3D is onder de titel toegevoegd.

  15. #40

    Standaard

    Nu maar hopen dat de prijs van de 3D versie nog wat zal zakken

  16. #41

    Standaard

    Op het eerste zicht zag ik het hier nog niet staan. In een Amerikaans artikel wordt vermeld dat de extended edition 20 minuten langer zou duren en er zou meer dan 9 uren bonus materiaal bij zijn.
    Link naar het artikel kan je HIER vinden.

    Ik heb momenteel de gewone versie van het eerste deel en de 3D versies van het tweede en het derde deel van de cinema edities in huis. Waarschijnlijk komt de box van de extended (3D) edities er wel ooit in tegen een leuk prijsje.
    Waren de extended edities van de eerste twee delen, volgens jullie, een verbetering t.o.v. de cinema editie?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Waren de extended edities van de eerste twee delen, volgens jullie, een verbetering t.o.v. de cinema editie?
    Ik vond ze leuk, maar ten opzichte van de EE's van LotR's valt het wat tegen.

  18. #43

    Standaard

    Als de Extended editions trilogy uitkomt en een redelijke prijs heeft dan zal ik `m aanschaffen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #44

    Standaard

    Bij Bol.com kun je de trilogieën al vinden. 2D is 55,99 euro en de 3D is 73,99 euro.
    Laatst aangepast door korenjw : 26-08-2015 om 22:27

  20. #45

    Standaard

    Ik zag ze vandaag ook liggen bij de MM (Hoofddorp) maar heb niet op de prijs gelet.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zag ze vandaag ook liggen bij de MM (Hoofddorp) maar heb niet op de prijs gelet.
    Ze komen pas in november uit, heb je je niet vergist?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ze komen pas in november uit, heb je je niet vergist?
    Sorry, ik had het over de TC trilogie en niet over de EE.. Excuus voor de verwarring, deze kan uiteraard nog niet uit zijn. Wel is het jammer dat je voor alle extra's van deze trilogie zowel de TC als de EE trilogie moet hebben. Dat was bij LOTR (volgens mij) niet zo. Maar ik hou het bij de losse 3D EE uitgaves, deels omdat ik ze cadeau heb gekregen van mn vrouw (ben ook in november jarig) maar ook omdat ik deze trilogie wel minder vind en eigenlijk geen geld wr voor over heb om alles te gaan vervangen. Misschien koop ik ooit voor de extra's de TC trilogie er los bij. Maar dan alleen voor een leuke prijs

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wel is het jammer dat je voor alle extra's van deze trilogie zowel de TC als de EE trilogie moet hebben. Dat was bij LOTR (volgens mij) niet zo.
    Jawel, hoor.

  24. #49

  25. #50

    Standaard

    De UK 3D EE heeft op de 3D geen en 2D wel NL subs, net als bij Smaug.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •