Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 56 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Hobbit: The Battle of the Five Armies

    Recensie van de Amerikaanse 3D Blu-ray: http://www.blu-ray.com/movies/The-Ho...101981/#Review

  2. #2

    Standaard

    Hmm, toch de minste van de trilogie als je het mij vraagt, maar nog bekijkbaar. Heb ook de 3D edities van de vorige 2 dus koop ik deze ook.

  3. #3

    Standaard

    Hoop dat er snel wat meer nieuws komt over de extended cut.
    BD (1243) What i Watch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    Hmm, toch de minste van de trilogie als je het mij vraagt, maar nog bekijkbaar. Heb ook de 3D edities van de vorige 2 dus koop ik deze ook.
    Wacht je niet op de extended cut?

  5. #5

    Standaard

    Hmm, toch de minste van de trilogie als je het mij vraagt, maar nog bekijkbaar. Heb ook de 3D edities van de vorige 2 dus koop ik deze ook.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jia Bekijk bericht
    Hmm, toch de minste van de trilogie als je het mij vraagt, maar nog bekijkbaar. Heb ook de 3D edities van de vorige 2 dus koop ik deze ook.
    Idem hier, ook wil ik beide versies van de film, de bioscoop versie en de extended versie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Idem hier, ook wil ik beide versies van de film, de bioscoop versie en de extended versie.
    Waarom? Verzamelwoede ("Ik wil alles hebben van "The Hobbit" in alle mogelijke uitvoeringen uit alle mogelijke landen") of een andere reden?
    Zitten er in de bioscoopversie andere scenes dan in de uitgebreide versie?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Is er al enig vermoeden hoe de Extended versie er bij ons zal uitzien?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarom? Verzamelwoede ("Ik wil alles hebben van "The Hobbit" in alle mogelijke uitvoeringen uit alle mogelijke landen") of een andere reden?
    Zitten er in de bioscoopversie andere scenes dan in de uitgebreide versie?
    Van alles een beetje.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Van alles een beetje.
    Ik heb dat ook hoor, Pieter. Van de eerste twee delen heb ik zowel de T.C. als de E.E. en van The Lord Of The Rings heb ik de E.E. Blu-ray box, maar ook nog de E.E. DVD's en de L.E. DVD's.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #11

    Standaard

    Misschien heb ik er over gekeken, maar ik zie geen EE 3D Blu-ray van '''The Hobbit: The Battle Of The Five Armies'' vermeld staan op Amazon UK en bv Bol.com.

    Gaat die eigenlijk wel uitkomen als 3D EE versie in Nederland en Engeland bv?.

    Zouden in November of zo moeten uitkomen, dan zou je verwachten dat er nu al wat op zou staan.

    Ik hoop wel die versie te kunnen kopen, heb ik namelijk ook van de 1e 2 delen.

  12. #12

    Standaard

    Je hebt er overheen gekeken, zie hier.
    Twijfel je echt dat deze uitkomt in de UK en Nederland?

  13. #13

    Standaard

    De link gaat naar de 2D versie, niet de 3D versie waarnaar gerefereerd wordt. Maar ik twijfel er ook absoluut niet aan dat die komt. Er komt vast na de zomer een aankondiging, daar maak ik me echt geen zorgen om.

  14. #14

    Standaard

    Maar de link waar Rogue naar verwijst is normaal wél de 3D versie, daar de UK Blu-Ray uitgaves van de vorige twee films sowieso de 2D én de 3D versies bevatten. Die omschrijving van Amazon.co.uk moet gewoon nog aangepast worden.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De link gaat naar de 2D versie, niet de 3D versie waarnaar gerefereerd wordt. Maar ik twijfel er ook absoluut niet aan dat die komt. Er komt vast na de zomer een aankondiging, daar maak ik me echt geen zorgen om.
    Heb ook al zitten zoeken naar de aankondiging van The Hobbit: The Battle of the Five Armies Extended Edition maar kan tot nu toe nog steeds niets daarover vinden, helaas.

  16. #16

    Standaard

    Aha, ik zie het nu ook: 5 discs. Dus idd, komt allemaal goed...

  17. #17

    Standaard

    Ben vooral benieuwd naar hoe de EE boxset eruit zal zien. Hopelijk ook zo'n boek zoals lord of the rings.

  18. #18

    Standaard

    Je zou je ook gewoon niet kunnen voorstellen dat deze niet in de UK (of in Nederland) zou uitkomen, toch?

    Er zal ook vast een soort box uitkomen met alle Extended versies, maar misschien wachten ze nog even daarmee.

  19. #19

    Standaard

    Ik wacht ook op de extended 3D versie, alwaar ik de vorige twee films ook extended heb op blu-ray/3D. Hopelijk komt die gauw uit in NL ook.

  20. #20

    Standaard

    Release in Duitsland: 26 november.

    bron: http://www.areadvd.de/news/der-hobbi...-ray-disc-dvd/

    De UK en NL release zal ook wel rond die datum liggen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #21

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden:
    De extended versie krijgt in Amerika een R rating voor wat geweld. Dat is best hoog voor een franchise die voor LOTR en de eerste twee Hobbit delen een PG-13 in Amerika had.

    Ik gok dat in Nederland de kijkwijzer op 12 blijft staan.

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Maar 70 euro? Dat is goedkoop! Ik vraag me alleen af of daar ook de 3D-versies bij zitten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar 70 euro? Dat is goedkoop! Ik vraag me alleen af of daar ook de 3D-versies bij zitten.
    Ten eerste is deze boxset in de aanbieding, nl 70.99 euro en bespaar 22,72 euro. normale prijs dus 93,71 euro.....en..... Ten tweede bestaat deze boxset uit 15 discs, dus zitten er zeker de 3D versies erbij.

  25. #25

    Standaard

    Ehm... Heb je ook gezien dat de titel van de 3e film verkeerd is? Dit is gewoon een heel goede fanmade foto

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •