Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De UK 3D EE heeft op de 3D geen en 2D wel NL subs, net als bij Smaug.
    Bedankt voor de info. Exact de reden waarom ik Smaug toen heb verkocht, met het oog op de toekomst als de kinderen willen kijken...

  2. #52

    Standaard

    Een vraag omtrent de Hobbit Extended BD box.

    Bestaat er ook een UK uitgave zonder die foeilelijke 3D-subtitel op de verpakking?
    https://www.zavvi.com/blu-ray/the-hobbit-trilogy-extended-edition/11157520.html

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Een vraag omtrent de Hobbit Extended BD box.

    Bestaat er ook een UK uitgave zonder die foeilelijke 3D-subtitel op de verpakking?
    https://www.zavvi.com/blu-ray/the-hobbit-trilogy-extended-edition/11157520.html
    Als je de 3D versie wil nee, als je de 2D boxset zoekt van de extended edition dan kan je deze volgens mij niet meer kopen in de UK en ben je aangewezen op de Middle Earth set of gewoon de nederlandse 2D boxset kopen.

    De boxset met 3D staat wel een stuk mooier naast die gouden boxset van lord of the rings omdat deze bijna even dik zijn.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Als je de 3D versie wil nee, als je de 2D boxset zoekt van de extended edition dan kan je deze volgens mij niet meer kopen in de UK en ben je aangewezen op de Middle Earth set of gewoon de nederlandse 2D boxset kopen.

    De boxset met 3D staat wel een stuk mooier naast die gouden boxset van lord of the rings omdat deze bijna even dik zijn.
    Ah, correctie inderdaad. Ik ben op zoek naar de 2D Extended versies in Box-vorm.

    Is de 2D Extended UK-Box simpelweg out of print?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Ah, correctie inderdaad. Ik ben op zoek naar de 2D Extended versies in Box-vorm.

    Is de 2D Extended UK-Box simpelweg out of print?
    Deze lijk ik toch nergens meer te vinden...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Deze lijk ik toch nergens meer te vinden...
    Merci voor het zoeken. Ik vermoed dat ik nu alsnog voor de NL versie zal gaan. Zuur dat de UK 3D versie voor €35,- te verkrijgen is, en de NL 2D voor 'slechts' €64,-. Zucht, nou goed. Dat is een bekend feit.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •