De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Oppo-BDP 80 hapert

  1. #1

    Standaard Oppo-BDP 80 hapert

    Hallo, ik gebruik nu een aantal jaar een Oppo-BDP 80. Maar sinds kort hapert hij bij blu-ray's. Soms continu, soms zit er een half uur tussen. Waar kan dit aan liggen? Is de blu-ray speler stervende? Laser problemen? Is het te verhelpen?

    Tijdens het haperen zie je ook de lampjes van de speakers weg knipperen op het beeldschermpje van de receiver.

    De speler bevat de laatste firmware.

    Alvast bedankt voor jullie reactie.
    Laatst aangepast door JT H. : 16-03-2015 om 00:39

  2. #2

    Standaard

    Je hebt dus de firmware van 29 november 2014 er op staan, begrijp ik? Dit is weliswaar een speler uit 2010, dus al weer van enige tijd geleden, en ik heb geen idee hoe lang een laser meegaat, maar in een kwaliteitsproduct als dat van Oppo mag je toch wel rekenen op 10 jaar, lijkt me zo. Heb je op dit forum al eens gekeken?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Dingen die je kunt proberen om te onderkennen waar het probleem zich eventueel bevindt:

    - Gebeurt dit ook met DVD's en/of met streamen
    - Gebeurt het ook met een andere HDMI kabel
    - Toestel minimaal 1 minuut volledig van het stroom afhalen
    - Reset naar fabrieksinstellingen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je hebt dus de firmware van 29 november 2014 er op staan, begrijp ik? Dit is weliswaar een speler uit 2010, dus al weer van enige tijd geleden, en ik heb geen idee hoe lang een laser meegaat, maar in een kwaliteitsproduct als dat van Oppo mag je toch wel rekenen op 10 jaar, lijkt me zo. Heb je op dit forum al eens gekeken?
    Ja klopt, ik krijg altijd een mail zodra er een nieuwe firmware is, dan installeer ik hem altijd meteen. Bedankt voor de link, ik zal hem onthouden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dingen die je kunt proberen om te onderkennen waar het probleem zich eventueel bevindt:

    - Gebeurt dit ook met DVD's en/of met streamen
    - Gebeurt het ook met een andere HDMI kabel
    - Toestel minimaal 1 minuut volledig van het stroom afhalen
    - Reset naar fabrieksinstellingen
    Bedankt voor de tips. Zal ze de komende tijd even uitproberen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •