Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Captain America: Civil War (2016)

    Jeremy Renner's Hawkeye will be joining the ensemble of next year's Captain America 3...

    Appreciating that attention is currently focused on the incoming Avengers: Age Of Ultron, next year's Captain America: Civil War also seems to be a pivotal movie in the Marvel cinematic universe. We already know that the film will bring Captain America and Iron Man into conflict with one another, and it's all but been confirmed that the movie will also see Spider-Man join the Marvel cinematic universe.

    Now? It's definite that Jeremy Renner's fourth screen appearance as Hawkeye will come in the film as well.

    The next Captain America film is based on the Civil War storyline from the comics, and Hawkeye wasn't actually present at first for that. Still, Renner joins a cast that's also going to include Chris Evans, Robert Downey Jr, Scarlett Johansson, Anthony Mackie, Daniel Bruhl and Chadwick Boseman, the latter of whom will be debuting as Black Panther in the movie.

    Captain America: Civil War is to be directed by Joe and Anthony Russo, who helmed last year's Captain America: The Winter Soldier. It'll be released in April 2016 in the UK.

    Read more: here

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Hawkeye stond bovenaan in de polls om het loodje te leggen in Age of Ultron, dus hij kan van de lijst.

    Pas weer alle 107 comics gelezen van de Civil War verhaallijn en dat laat zien wat voor groot en omvangrijk verhaal dit is. Om dat in één film te proppen wordt onmogelijk dus er zal flink aan versleuteld gaan worden. Hopelijk mag het nog iets van die naam mogen dragen als ze er klaar mee zijn.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Hawkeye stond bovenaan in de polls om het loodje te leggen in Age of Ultron, dus hij kan van de lijst.

    Pas weer alle 107 comics gelezen van de Civil War verhaallijn en dat laat zien wat voor groot en omvangrijk verhaal dit is. Om dat in één film te proppen wordt onmogelijk dus er zal flink aan versleuteld gaan worden. Hopelijk mag het nog iets van die naam mogen dragen als ze er klaar mee zijn.
    Hoeft natuurlijk niet het complete verhaal te zijn. Kan ook zijn dat de Civil War ontstaat door het verschil van mening ivm de registratiewet. Hoeft natuurlijk niet te zijn dat het in de film ook helemaal wordt opgelost.
    Bovendien: je kunt het ook in een groter geheel zien. Nu Agents of SHIELD ook een plek heeft in de MCU kan daar mooi naartoe gewerkt worden. We zullen zien, maar van mij krijgen ze het voordeel van de twijfel want wie had een aantal jaren geleden gedacht dat ze dit gevaarte aan verhalen zo goed zouden verfilmen, waarbij nog alles in elkaar overloopt ook.

  5. #5

    Standaard

    Weet haast wel zeker dat ze niet het complete verhaal verfilmen. Dat is niet te doen. Je mist sowieso de impact van de vele karakters die een kant kiezen en waardoor er echt twee groepen tegenover elkaar komen te staan. In de MCU is het aantal karakters erg klein, hierdoor komt dit mijn inziens veel minder heftig over. De hele Superhuman Registration Act hoeft ook niet in die vorm gebruikt te worden. Meeste karakters in de MCU zijn al bekend, lopen namelijk gewoon rond zonder masker (Cap, Hawkeye, Widow), dus heel de redenatie dat de helden bekend worden valt dan ook al weg. Maar we gaan het zien, ben er erg benieuwd naar.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Hawkeye stond bovenaan in de polls om het loodje te leggen in Age of Ultron, dus hij kan van de lijst.

    Pas weer alle 107 comics gelezen van de Civil War verhaallijn en dat laat zien wat voor groot en omvangrijk verhaal dit is. Om dat in één film te proppen wordt onmogelijk dus er zal flink aan versleuteld gaan worden. Hopelijk mag het nog iets van die naam mogen dragen als ze er klaar mee zijn.
    is daar ook een complete bundel van? de volledige civil war?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lefty Bekijk bericht
    is daar ook een complete bundel van? de volledige civil war?
    http://www.bol.com/nl/p/civil-war/1001004004721153/

  8. #8

    Standaard

    bedankt pieter maar die heb ik ik dacht omdat marcel zei 107 comics dat er meer waren omdat deze 208 paginas telt

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lefty Bekijk bericht
    bedankt pieter maar die heb ik ik dacht omdat marcel zei 107 comics dat er meer waren omdat deze 208 paginas telt
    Die 107 comics: daar zitten ws. ook een flink aantal sidestories bij die leiden tot de Civil War. En dan zou Civil War op zich een apart verhaal zijn. Net zoals Avengers: Infinity Wars een op zich staand verhaal is, maar de opbouw ernaar toe zijn weer aparte verhalen.

  10. #10

    Standaard

    ahzo oke bedankt. maar in het begin van dat boek staat civil war part one of seven

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Het boek in die link bundelt Civil War 1 t/m 7, de hoofdverhaallijn van deze crossover. De 107 comics die ik noem zijn inclusief deze zeven dus vooral zogenaamde tie-ins en add-ons. Tie-ins zijn comics die uitgegeven worden in de normale run van een serie, maar inhaken op de gebeurtenissen rondom Civil War. Zo heb je bijvoorbeeld Amazing Spider-Man nummer 537, maar ook bijvoorbeeld uitgaven van Fantastic Four, Captain America en Black Panther. Add-ons zijn comics die eenmalig verschijnen om het verhaal wat meer achtergrond te geven of om bepaalde gebeurtenissen verder uit te leggen.
    Er zijn wel DVD's te koop, onder andere bij Amazon.com, waarop digitale versies staan van alle betrokken series en uitgaven.

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Dit is toch wel 1 van de Marvel films waar iedereen op wacht echter ben ik benieuwd of het Dawn of Justice zal overtreffen. Mogelijk wel,want Marvel films zijn over het algemeen goed, aldus dat vind ik

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Eerste foto van Crossbones:


  16. #16

    Standaard

    Captain America: Civil War is "a family dispute"

    Chris Evans and Anthony Mackie have been chatting about next year's Captain America: Civil War...

    Production continues on the new Captain America film, Captain America: Civil War, that's being put together by directors Joe and Anthony Russo again. The movie stars Chris Evans, but it also seems to be an Avengers film in all but title. Thus, the likes of Scarlett Johansson, Robert Downey Jr, Paul Rudd, Anthony Mackie and Jeremy Renner are all set to feature.
    Over the weekend, at Disney's D23 event, Chris Evans and Anthony Mackie took to the stage to talk about the movie, and footage from it was showcased. That footage hasn't made it online as of yet.
    Mackie was asked whether it's full out war between Falcon and Cap in the new movie, and quickly nixed that idea. "Nah, it’s not MMA. We definitely have gloves on. It’s more a family dispute, and that’s what so great about this movie and the characters and how they work together. It’s more so when you have a sibling rivalry".
    He added that "the reason why people can relate to these characters so much, is because they can relate to what they’re going through. Everybody’s fought with one of their siblings or one of their friends and wanted to make up with them but couldn’t figure out how to do it".
    Evans, too, added a vague tease for the film. "Marvel has a lot of balls in the air, you have a lot of movies that they’re trying to bring together", he said. "There’s a lot of things that they’re trying to marry and when you have characters like Falcon and Winter Soldier, these movies are really compressing these storylines. In this movie alone, there’s the relationship between Cap and Falcon, the relationship between Cap and Winter Soldier".
    The first trailer for Captain America: Civil War can't be too far away we'd suggest, given that the movie itself is out in the UK in April 2016. We'll keep you posted on that, though...






  17. #17

    Standaard

    De eerste trailer is uit. Ziet er toch weer vrij gaaf uit en een glimp van Black Panther in actie. Nog geen Spidey te bekennen.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  18. #18
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    idd is wachten op spidey. Trailer was weer geweldig snel op naar 2016

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Ik vind deze tv spot erg tof. Hopelijk komt er nog een final trailer.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #21

    Standaard

    Nieuwe trailer
    En op het eind ..... Ja ja spidey
    hij zit er wel degelijk in
    en wat een trailer
    heb er zin in

    http://www.imdb.com/video/imdb/vi2885727513
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Nieuwe trailer
    En op het eind ..... Ja ja spidey
    hij zit er wel degelijk in
    en wat een trailer
    heb er zin in

    http://www.imdb.com/video/imdb/vi2885727513
    Het ziet er weer degelijk uit maar het gevoel van marvel verzadiging komt nu wel om de hoek kijken bij mij.

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had hem al gedeeld op de Facebook pagina van DVD.nl.

    www.facebook.com/dvdnl/

    Cool!! Alex Ross Spidey! Kijk er wel naar uit. Alhoewel ik graag het traditionele pak zie. Vond met de laatste niks mis. Alleen de voorlaatste vond ik echt een misser. Gelukkig zijn ze redelijk traditioneel gebleven. De ogen zijn wel cartoonisch...

    Maar moet de film eigenlijk niet gewoon The Avengers: Civil War heten? Er zijn er meer wel dan niet, geloof alleen Thor en Hulk niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #24

    Standaard

    My spider sense is tingling...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Ik krijg meteen zin om de limited series weer te gaan lezen . Het enige wat mij tegenhoudt is dat ze ergens achter schotten op zolder staan in grote comic dozen .....

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •