Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De trailer ademt wel sfeer.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #27

    Standaard

    Er schijnt een pop uit te zijn gekomen met Emma Watson die een nummer zingt. Iemand heeft het opgenomen en online gezet: http://www.superguide.nl/nieuws/wat-...lle-news-17632

  3. #28

    Standaard

    Intussen staat de promotiemolen niet stil bij Disney. Onlangs werd op de Golden Globes een nieuwe TV-spot onthuld waarin we Belle horen zingen:



    Er doken ook verscheidene nieuwe posters op, waaronder deze:




    En intussen is ook bevestigd dat Ariana Grande en John Legend de titelsong gaan doen. Ook Cèline Dion is weer van de partij en brengt een gloednieuw nummer geschreven door Alan Menken. De verwachtingen zijn dus (bij mij alvast) heel hoog gespannen. Nog iets minder dan twee maandjes...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #29

    Standaard

    Er is gisteren weer een nieuwe trailer verschenen:


  5. #30

    Standaard

    Pff. Echt origineel ziet het er niet uit. Gewoon een platte kopie van de tekenfilm. De zang is ok, maar kippenvel krijg je der toch niet van.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Pff. Echt origineel ziet het er niet uit. Gewoon een platte kopie van de tekenfilm. De zang is ok, maar kippenvel krijg je der toch niet van.
    +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    Ik heb hier eigenlijk wel zin in. De animatiefilm is, voor mij, één van de beste Disney klassiekers.
    De speelduur van deze is een stuk langer als die van de animatiefilm. Ik verwacht toch een heel deel extra scenes.
    Ik ben benieuwd.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Pff. Echt origineel ziet het er niet uit. Gewoon een platte kopie van de tekenfilm. De zang is ok, maar kippenvel krijg je der toch niet van.
    Ik wel. Een film die al bijna perfect is op zich valt haast niet te "remaken" zonder trouw te blijven aan het origineel. Ik kon uit de trailer al minstens 3 dingen halen die compleet anders zijn dan in de animatiefilm en er werd al hier en daar gezegd dat ze bepaalde personages verder gaan uitdiepen. Een "platte" kopie zou ik het dus niet echt gaan noemen: Disney heeft hier bewust de nostalgiekaart getrokken en doet dat (IMO) voorlopig heel goed.

    Hij gaat nooit de status van de animatiefilm halen bij mij, dat weet ik nu al. Maar ik ben er wel verdomd nieuwsgierig naar.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #34

    Standaard

    Ik vind de trailer wel sfeervol, het is niet slechter of beter maar ziet er wel erg vermakelijk uit. Disney is een compleet andere weg gegaan met hun franchise, een meer realistisch setting maar nog wel binnen de lijntjes.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Pff. Echt origineel ziet het er niet uit. Gewoon een platte kopie van de tekenfilm. De zang is ok, maar kippenvel krijg je der toch niet van.
    Dat het meer een kopie is zag je denk toch wel aankomen ?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Pff. Echt origineel ziet het er niet uit. Gewoon een platte kopie van de tekenfilm. De zang is ok, maar kippenvel krijg je der toch niet van.
    Idd een kopie. Ik zie ook niks nieuws.

    Hier zijn de scenes uit de trailers vergeleken met scenes uit het orgineel.


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat het meer een kopie is zag je denk toch wel aankomen ?
    Ja dat wel maar de andere verfilmingen van hun sprookjes hadden toch een andere versie of toevoegingen aan het verhaal. Hier niet echt.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #38

    Standaard

    Ik vind Emma Watson echt een vreselijke en weinig overtuigende actrice. Totaal verkeerde keus om Belle te vertolken.

  14. #39

    Standaard

    Wellicht hebben ze ervoor gekozen om de karakters verder uit te diepen in plaats van nieuwe elementen aan het verhaal toe te voegen. Er zitten ook nieuwe liedjes in die daar goed bij kunnen helpen. Daarnaast zien de betoverde objecten er toch wel anders uit dan in de tekenfilm en het Beest lijkt nu meer een prooidier dan een roofdier geworden als we naar zijn uiterlijk kijken.

  15. #40

    Standaard

    Intussen is de cast begonnen aan de "press tour" voor de film die over een kleine drie weken in première gaat. Afgelopen week kwam Disney alweer met wat nieuwe features af, waarvan de interessantste ongetwijfeld dit stukje uit "Belle" is:



    En deze featurette toont ons een eerste blik achter de schermen...



    Niet lang meer te gaan nu. Ik ben serieus benieuwd...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #41

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik begin hoe langer hoe meer te denken dat het nog niet zo'n gek idee is om een muur te bouwen. Rond Amerika welteverstaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Deadpool, geweldig eindelijk een f.....g musical die ik tot het eind volhoud zonden te ......
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #46

    Standaard

    Hahaha
    geweldig het parodieren is weer begonnen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •