Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disney's Beauty and the Beast (Bill Condon - 2016)

    Nog geen topic voor dit toch wel ambitieuze project?

    Terwijl we in Januari al nieuws kregen dat Emma Watson de rol van Belle zou vertolken in Disney's live-action verfilming van "Beauty and the Beast" kwam gisteren het nieuws dat Luke Evans (The Hobbit, Dracula Untold) gestrikt werd voor de rol van Gaston. En vanmorgen verscheen het nieuws dat Dan Stevens (Downton Abbey) de rol van Beast werd aangeboden. Tot dusver een volledig Britse cast!

    Bill Condon regisseert, en de film zou volgend jaar (2016) in de zalen moeten verschijnen.

    Bronnen:

    http://www.hollywoodreporter.com/hea...sts-dan-779323

    http://variety.com/2015/film/news/lu...st-1201446186/

    http://www.theguardian.com/film/2015...-and-the-beast
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #2

    Standaard

    Goh ... Ik merk bij mezelf dat ik hier geen enkele sympathie voor voel. Nog niet, althans. "Maleficent" vond ik een zeer wankele bedoening dat nooit "correct" aanvoelde, "Cinderella" geeft me dezelfde indruk. "Jungle Book" komt er nu ook al aan ... Al die Disney Classics in vervormde live-action versie, het doet me tot nu toe heel weinig.

  3. #3

    Standaard

    Maar gaat het de verfilming van Christophe Gans uit 2014 overtreffen?

  4. #4

    Standaard

    't Is maar hoe je het bekijkt. Overtrof de versie uit 2014 die van Disney uit 1991?

    Ik denk niet dat we een "retelling" à la Maleficent moeten verwachten maar eerder een getrouwe live-action verfilming. Emma Watson heeft ook al eerder aangegeven zanglessen te gaan nemen en ook Luke Evans kan er best weg mee.

    Zegt op zich nog niks natuurlijk, maar ik zie het project wel zitten.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #5

    Standaard

    Het gaat hier niet om een remake van de tekenfilm, maar om een verfilming van de musical uit 1994 die gebaseerd is op de tekenfilm.

  6. #6

    Standaard

    Wat dus nog steeds neerkomt op een (live-action) versie van de animatiefilm.

  7. #7

    Standaard

    Niet helemaal, want het verhaal is uitgebreider en er zitten meer liedjes in.

  8. #8

    Standaard

    Er komt ook een Dumbo Live Action film door niemand minder dan Tim Burton: http://www.movieweb.com/disney-dumbo...tor-tim-burton

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Oeh die lijkt me eerlijk gezegd wel interessant. Vond zijn Alice in Wonderland een stuk beter te pruimen dan het origineel.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Er komt ook een Dumbo Live Action film door niemand minder dan Tim Burton: http://www.movieweb.com/disney-dumbo...tor-tim-burton
    Dat lijkt me wel wat.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Weer twee nieuwe namen bekend. Emma Thompson gaat Mrs. Potts spelen en Kevin Kline Maurice. De première is op 17 maar 2017.

  13. #13

    Standaard

    Twee nieuwe namen: Audra McDonald is gecast als de kledingkast en niemand minder dan Ian McKellen gaat Cogsworth spelen.

  14. #14

    Standaard

    https://instagram.com/p/1dzUfljvmK/

    Selfie met een deel van de cast. Wat ziet ze er goed uit


  15. #15

    Standaard

    Ewan McGregor is gecast als Lumiere en Adrian Schiller gaat Monsieur D'Arque spelen.

  16. #16

    Standaard

    Hopla, een jaar verder en Disney heeft nog steeds niks gelost omtrent deze film, zelfs niet op de officiële viering van het 25-jarig jubileum van de animatiefilm deze week. Maar daar komt gauw verandering in: er is reeds een teaser trailer geclassificeerd en volgens sommige bronnen zou die eerstdaags online verschijnen en dan met Alice Through The Looking Glass in de bioscoop draaien.

    Ik ben in ieder geval benieuwd!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #17

    Standaard

    Ik kan niet wachten op die teaser (als het waar is). Alice Through The Looking Glass is wel een logische film om deze aan te verbinden. Ik vind het vooral ook bijzonder dat we nog helemaal niets gezien hebben. Niet eens een still foto.

  18. #18

    Standaard

    Het heeft even geduurd, maar eindelijk dan de eerste beelden. De eerste teaser:



    Ik vind het een toffe teaser maar had gehoopt toch al iets meer te zien. Dit is zonder twijfel een echte teaser. Ik had niet verwacht dat het Beest al te zien zou zijn of zelfs de voorwerpen. Maar had wel gehoopt op iets meer Belle/Gaston/Lefou. Vind de sfeer van deze teaser wel echt te gek. Heb er zin in!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Het heeft even geduurd, maar eindelijk dan de eerste beelden. De eerste teaser:



    Ik vind het een toffe teaser maar had gehoopt toch al iets meer te zien. Dit is zonder twijfel een echte teaser. Ik had niet verwacht dat het Beest al te zien zou zijn of zelfs de voorwerpen. Maar had wel gehoopt op iets meer Belle/Gaston/Lefou. Vind de sfeer van deze teaser wel echt te gek. Heb er zin in!
    Nja duurt natuurlijk nog even en buiten een filmversie van de welbekende decors uit de tekenfilm zie je inderdaad niet veel.

  20. #20

    Standaard

    Cinderella, Alice, Jungle Book. Beauty And The Beast... het riekt toch wel erg sterk naar bloedarmoede, allemaal.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Ik kan me ergens wel vinden in je grieven Werner. Maar dit blijven natuurlijk "safe bets" voor Disney hé. Frozen was een onverwacht kassucces waar ze al vier jaar lang op teren, en dan heb ik liever dat ze dit soort dingen gaan doen dan sequels maken op bestaande animatiefilms die nu al tot in den treure uitgemolken zijn.

    Beauty and the Beast is mijn all-time favourite Disney dus dit project was op z'n minst interessant te noemen. Ik sta er wel voor open en na het zien van de teaser nog meer, nu ik zie dat ze toch vrij trouw blijven aan de animatiefilm.

    Time will tell...
    Laatst aangepast door Pieter D : 23-05-2016 om 19:58
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #22

    Standaard

    http://www.hollywoodreporter.com/new...ps-star-897032

    De teaser trailer werd maar liefts 91.8 miljoen (!) keer bekeken in de afgelopen 24 uur en verbreekt daarmee het absolute record van Star Wars: The Force Awakens. Nu nog de hype zien waar te maken...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #23

    Standaard

    Ik weet niet of deze film ook het bezoekersaantal van The Force Awakens kan overtreffen, maar ik denk dat het wel zeker is dat dit een hit gaat worden. De animatiefilm is zeer geliefd bij heel veel mensen. Het is ook mijn favoriet. Alleen de cast al belooft veel goeds.

    Ook een positief punt vind ik dat de liedjes blijven. Bij The Jungle Book merkte je in de zaal al dat die momenten een feest der herkenning waren. En die film had maar 2 liedjes (3 als je de aftiteling meetelt). Als het goed is blijven alle liedjes van Beauty and the Beast aangevuld met een paar nieuw geschreven liedjes. Ik had eigenlijk verwacht dat een aantal nummers uit de theaterversie toegevoegd zouden worden, maar dat is niet het geval. Daardoor ben ik wel benieuwd of Human Again in deze nieuwe film zit. Ooit geschreven voor de film, eruit gehaald, later toegevoegd aan de theaterversie en vervolgens voor de dvd uitgave ook weer toegevoegd aan de film. Ik vind het een geweldig liedje waardoor ik nu altijd de versie met Human Again kijk. Afwachten dus.

    Maar ik ben in ieder geval erg optimistisch. Als we naar de teaser kijken weten ze ook precies de juiste sfeer te raken. Veel zal, denk ik, nog wel afhangen van de manier waarop de CGI personages tot leven gebracht worden. Maar na het zien van The Jungle Book heb ik daar eigenlijk ook wel vertrouwen in.

  24. #24

    Standaard

    First look at Lumière and Cogsworth:


    En Gaston...




    Bron: http://www.slashfilm.com/lumiere-and-cogsworth/
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #25

    Standaard

    Officiële trailer is verschenen:


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •