De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Aansluiting geluid

  1. #1

    Standaard Aansluiting geluid

    Heb een blu ray speler en een beamer die ik aansluit met een HDMI kabel ,het geluid gaat over een witte en rode fiche naar stereoketen.
    Nu heb ik een andere blu ray speler aangekocht omdat de vorige meerdere schijfjes niet meer aannam,het probleem is nu dat de speler geen witte en rode aansluiting heeft enkel zie ik een audio digital aansluiting en een hdmi .......hoe kan ik toch het geluid overbrengen naar mijn steroketen ? stereo heeft enkel rode_ witte aansluiting voor audio

    Mvg,Alain
    hierishem hierishem hierishem

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Alainke,

    Allereerst welkom op ons forum.

    Het is natuurlijk niet gebruikelijk om een cinch-aansluiting te gebruiken bij een blu-ray speler, vandaar dat ze er vrijwel nooit (meer) op zitten. Als er wel een scart-aansluiting op zit kan je daar een analoog stereosignaal uithalen middels zo'n scart-verloop-adapter. Zit dat er niet op dan zul je een optisch of coaxiaal naar analoog converter moeten kopen.

    Hier zie je daar wat voorbeelden van.

    Succes!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de snelle reactie hier geraak ik wel verder mee
    hierishem hierishem hierishem

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •