Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Oh wacht, ik link naar de verkeerde versie. Maar er is ook een 2-Disc Blu-ray uitgegeven.

    Deze dus.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    een 2 disc BLU RAY? Ik ken van Blade Runner alleen de 2 disc DVD. Maar goed: super docu. Maar wat de Alien Anthology: das natuurlijk echt de MU-THR aller BR-boxen. Hoop dat ze die lijn voortzetten bij de nieuwe film(s) (en zo zijn we weer back on topic )
    Deze heeft als tweede disc wel de docu.

  3. #28

    Standaard

    Mijn interesse is na dit laatste nieuws over t negeren van deel 3 en een nieuwe sequel op deel 2, serieus volledig weg. Ripley is DOOD. Kom nu godverdomme eens met iets origineels. En laat die ouwe doos lekker met rust. Alien Isolation liet zien dat je prima een verhaal in t bestaande universum kan maken zonder dat je dingen verneukt. Fuck dit. Dit wordt gewoon een AINO (Alien In Name Only) film. Doei. Next!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Mijn interesse is na dit laatste nieuws over t negeren van deel 3 en een nieuwe sequel op deel 2, serieus volledig weg. Ripley is DOOD. Kom nu godverdomme eens met iets origineels. En laat die ouwe doos lekker met rust. Alien Isolation liet zien dat je prima een verhaal in t bestaande universum kan maken zonder dat je dingen verneukt. Fuck dit. Dit wordt gewoon een AINO (Alien In Name Only) film. Doei. Next!
    Om Sigourney Weaver zelf te citeren: "In sci-fi no one is ever really dead for sure". Zoiets tenminste Maar wat maakt het uit? Als het met Ripley is en het wordt een goede film is het toch goed? Ligt eraan hoe ze het doen.

  5. #30

    Standaard

    Maakt heel veel uit. Ik ben opgegroeid met o.a. deeltje 3 en ondanks de fouten, heeft de film iets rauws. De Assembly Cut vind ik persoonlijk gewoon goed en staat nogaltijd torenhoog boven die verkrachting genaamd resurrection. En nu gaat een of andere oelewapper doen alsof deel 3 niet bestaat en mij forceren om die film te vergeten en negeren? Fuck that. Stik er maar in dan. Dat is net zoiets als George Lucas met zn eeuwige revisies van zn films. Fuck that. Dan maar geen blu-ray. Ik kies er gewoon voor om dit niet te slikken en doe nog wel een rondje Alien Isolation. (Y) Het laatste waar ik op zit te wachten is WEER een Ellen Ripley focussed verhaal. Het zou die regisseur getuigen van ballen, als ie buiten t gereden pad zou denken en met iets origineels komt en een afsplitsing te maken of een geheel origineel, ZONDER al het gedane werk ongedaan te maken. Dit is gewoon precies waar ik bang voor was, en als dit zo blijft zal DIT de film zijn die genegeerd zal worden.
    Laatst aangepast door Chris W : 27-02-2015 om 11:35

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat is er mis met Resurrection?
    Hahaha, you got to be shitting me. Wat is er NIET mis met Resurrection?
    - Drijfnatte aliens
    - Hybride monster
    - Slechte humor
    - Slechte acteer prestaties of anders een slecht script waar de acteurs niets mee kunnen
    - Hersens uit je schedel pulleken
    - Slechte CGI. Vooral de rookpluimpjes van de Betty irriteer ik me dood aan. Hoeft niet zo moeilijk te zijn. Als t er niet uit ziet, doe t dan niet of anders.
    - En dan nog die achterlijke scene "we moeten schreeuwen want we crashen. Owja. ... ... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

    en er zal me vast veel meer te binnen schieten als ik eens een keer de moeite en zin neem om dat gedrocht nog eens te kijken. T ademt cheese fest all over en past totaal niet bij de rest van de reeks.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Maakt heel veel uit. Ik ben opgegroeid met o.a. deeltje 3 en ondanks de fouten, heeft de film iets rauws. De Assembly Cut vind ik persoonlijk gewoon goed en staat nogaltijd torenhoog boven die verkrachting genaamd resurrection. En nu gaat een of andere oelewapper doen alsof deel 3 niet bestaat en mij forceren om die film te vergeten en negeren? Fuck that. Stik er maar in dan. Dat is net zoiets als George Lucas met zn eeuwige revisies van zn films. Fuck that. Dan maar geen blu-ray. Ik kies er gewoon voor om dit niet te slikken en doe nog wel een rondje Alien Isolation. (Y) Het laatste waar ik op zit te wachten is WEER een Ellen Ripley focussed verhaal. Het zou die regisseur getuigen van ballen, als ie buiten t gereden pad zou denken en met iets origineels komt en een afsplitsing te maken of een geheel origineel, ZONDER al het gedane werk ongedaan te maken. Dit is gewoon precies waar ik bang voor was, en als dit zo blijft zal DIT de film zijn die genegeerd zal worden.
    Net zoiets als Prometheus dus? Daar zaten elementen in van de originele Alien, maar voor de rest ging het toch een andere kant op.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Maakt heel veel uit. Ik ben opgegroeid met o.a. deeltje 3 en ondanks de fouten, heeft de film iets rauws. De Assembly Cut vind ik persoonlijk gewoon goed en staat nogaltijd torenhoog boven die verkrachting genaamd resurrection. En nu gaat een of andere oelewapper doen alsof deel 3 niet bestaat en mij forceren om die film te vergeten en negeren? Fuck that. Stik er maar in dan. Dat is net zoiets als George Lucas met zn eeuwige revisies van zn films. Fuck that. Dan maar geen blu-ray. Ik kies er gewoon voor om dit niet te slikken en doe nog wel een rondje Alien Isolation. (Y) Het laatste waar ik op zit te wachten is WEER een Ellen Ripley focussed verhaal. Het zou die regisseur getuigen van ballen, als ie buiten t gereden pad zou denken en met iets origineels komt en een afsplitsing te maken of een geheel origineel, ZONDER al het gedane werk ongedaan te maken. Dit is gewoon precies waar ik bang voor was, en als dit zo blijft zal DIT de film zijn die genegeerd zal worden.
    Het is volgens meer geïmpliceerd dan direct gezegd dat deel 3 en 4 genegeerd worden. Blomkamp nuanceert z'n eerdere uitspraken al:

    “My favorites are the first two movies. So I want to make a film that’s connected to Alien and Aliens. That’s my goal. I’m not trying to undo Alien 3 or Alien: Resurrection, I just want it to be connected to Alien and Aliens.”
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Hahaha, you got to be shitting me. Wat is er NIET mis met Resurrection?
    - Drijfnatte aliens
    - Hybride monster
    - Slechte humor
    - Slechte acteer prestaties of anders een slecht script waar de acteurs niets mee kunnen
    - Hersens uit je schedel pulleken
    - Slechte CGI. Vooral de rookpluimpjes van de Betty irriteer ik me dood aan. Hoeft niet zo moeilijk te zijn. Als t er niet uit ziet, doe t dan niet of anders.
    - En dan nog die achterlijke scene "we moeten schreeuwen want we crashen. Owja. ... ... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

    en er zal me vast veel meer te binnen schieten als ik eens een keer de moeite en zin neem om dat gedrocht nog eens te kijken. T ademt cheese fest all over en past totaal niet bij de rest van de reeks.
    Het is vrij over de top allemaal inderdaad, maar niettemin een stuk beter te verteren dan het - in mijn ogen - saaie derde deel, wat niets meer was dan een slechte herhalingoefening van deel 1. Alien 3 is voornamelijk interessant vanwege al het gedoe eromheen. Het hele stuk van de visie van de Alien die door te tunnels kruipt is natuurlijk je reinste bullshit, want Aliens hebben helemaal geen ogen, dus er valt weinig te zien.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 27-02-2015 om 14:16

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Net zoiets als Prometheus dus? Daar zaten elementen in van de originele Alien, maar voor de rest ging het toch een andere kant op.
    Bijvoorbeeld. Daar ben ik wel heel content mee. Een origin story over de space jockeys. Niets mis mee. Je kan wel een film maken in de huige bestaande reeks, maar niet met een veel oudere Ripley en dan 3 en 4 negeren. Dan moet je het doen (ja sorry, komt ie weer..) zoals Alien Isolation, en dus het verhaal van Amanda Ripley oppakken. De dochter die dus is opgegroeid en gestorven tussen Alien en Aliens. Dat vind ik een prachtige manier van inhaken op de bestaande reeks. Inplaats dat dit ook voor deze film wordt gebruikt, en Sigourney gewoon van een welverdiend pensioen laat genieten, laten ze haar nu weer opdraven... Er is ook nog een Morse uit Alien 3. Om maar eens iets te noemen. Je hebt een Weyland Yutani waar nog zat mee te doen is. Waarom Weaver weer laten opdraven.... Alien is NIET Weaver in mijn ogen. Pak die kans dan ook op als regisseur! Daar scoor je al originaliteits punten mee...
    Laatst aangepast door Chris W : 27-02-2015 om 22:30

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Bijvoorbeeld. Daar ben ik wel heel content mee. Een origin story over de space jockeys. Niets mis mee. Je kan wel een film maken in de huige bestaande reeks, maar niet met een veel oudere Ripley en dan 3 en 4 negeren. Dan moet je het doen (ja sorry, komt ie weer..) zoals Alien Isolation, en dus het verhaal van Amanda Ripley oppakken. De dochter die dus is opgegroeid en gestorven tussen Alien en Aliens. Dat vind ik een prachtige manier van inhaken op de bestaande reeks. Inplaats dat dit ook voor deze film wordt gebruikt, en Sigourney gewoon van een welverdiend pensioen laat genieten, laten ze haar nu weer opdraven... Er is ook nog een Morse uit Alien 3. Om maar eens iets te noemen. Je hebt een Weyland Yutani waar nog zat mee te doen is. Waarom Weaver weer laten opdraven.... Alien is NIET Weaver in mijn ogen. Pak die kans dan ook op als regisseur! Daar scoor je al originaliteits punten mee...
    Ik kan me dan wel weer iets voorstellen bij bijvoorbeeld het willen gebruik maken van het DNA van Ripley nav deel 3 in de strijd tegen de Aliens. Dat ze dus een cameo als lijk heeft oid. En dan het daarbij laten.

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Ridley Scott wants to keep Alien sequels for himself

    For the past two months, there was a strong hush-hush reason why Neill Blompkamp’s Alien sequel wasn’t firing on all cylinders, and now that reason is becoming all too transparent: Ridley Scott. With The Martian drifting far behind him, the English filmmaker is putting all his Xenomorph eggs in one cocoon and going into full cryosleep with the Alien franchise.
    “I’m trying to keep this for myself,” Scott admitted to IGN. “I let the other one [Alien] get away from me — I shouldn’t have … I’m trying to re-resurrect the beast and let if off the hook for a while because I’m coming back into the back-end of Alien 1. I’m gradually getting to Alien 1.”


    To be fair, his 1979 original remains the best of the series and one of the most integral slices of science-fiction to ever hit the silver screen. Having said that, his future plans for Prometheus 2, known officially as Alien: Paradise Lost, and the franchise itself are questionable at best:
    Prometheus 2 will start getting shot in February and I’ve already begun now so I know what the script is,” he further details. “Then there will be another one after that and then maybe we’ll back into Alien 1, as to why? Who would make such a dreadful thing?”
    Oddly enough, Prometheus screenwriter Damon Lindelof, who took the heavy brunt of that film’s criticism, recently spoke with The Hollywood Reporter and discussed how the original script by Jon Spaihts was titled Alien Zero and featured “facehuggers, and xenomorphs, and eggs.” It was he who tried to avoid making it a prequel, as he explained:
    “…the language of Alien Zero was very much an Alien reboot, in my opinion,” he said, adding: “I had heard [Prometheus] was a prequel, and there’s a problem with prequels; there’s something I don’t like about prequels, which is there’s an inevitability, that you’re just connecting dots.”
    Lindelof digressed more on his process of reworking Spaihts’ script and praised a number of facets, specifically the “creation myth”, which he called “an interesting idea”:
    “…because the android was there, and he’s there with his creators, and they’re seeking out their creators,” he contended. “And he’s not impressed by his creators. The android, he’s the smartest guy in the room, and I was like, ‘I’m going to take those ideas, and I’m going to say that’s what the movie is, and we don’t even get to anything, any familiar Alien language, until the end of this movie and if there was a sequel to Prometheus, it would not be Alien — it would go off in its own direction. And therefore it would be exciting to watch because we’re not just connecting dots.”
    Based on the interview, it sounds as if the 2012 blockbuster suffered from a case of Too Many Cooks. Fortunately for the ailing Lindelof, he’s not attached to the script for Alien: Paradise Lost, which is currently being revised by Scott and scribe John Logan, as Variety reports.
    Still with us? Good. In related news, Blomkamp has since moved on to fresh, new ground and is looking to adapt Thomas Sweterlitsch’s yet-to-be-published time travel novel, The Gone World. Good for him.
    What did we learn? This won’t be the last update you’ll read about Alien.

    http://consequenceofsound.net/2015/1...s-for-himself/
    Jammer, had graag de versie van Blomkamp willen zien. Scott moet zo overdreven doen, hij heeft maar 1 film gemaakt, en met name de 2e (Aliens) was de beste. En Prometheus was erg tegenvallend, met name de 'look & feel' van de film.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Jammer, had graag de versie van Blomkamp willen zien. Scott moet zo overdreven doen, hij heeft maar 1 film gemaakt, en met name de 2e (Aliens) was de beste. En Prometheus was erg tegenvallend, met name de 'look & feel' van de film.
    Volgens mij is de strekking van Ridley's (verkeerd weergegeven) citaat niet dat Blomkamp's Alien-film niet doorgaat (ook afgaande op allerlei andere bronnen).

    “I’m trying to keep this for myself,” Scott admitted to IGN. “I let the other one [Alien] get away from me — I shouldn’t have … I’m trying to re-resurrect the beast and let if off the hook for a while because I’m coming back into the back-end of Alien 1. I’m gradually getting to Alien 1.”
    'This' in dit citaat verwijst m.i. naar de Prometheus-reeks, 'I let the other one get away from me' verwijst naar de oorspronkelijke Alien-reeks, die hij inderdaad min of meer uit handen heeft gegeven. En 'I'm coming back into the back-end of Alien 1' is net niet wat hij heeft gezegd (wederom, ook afgaande op andere bronnen, inclusief het bewuste IGN-artikel. Hij zei letterlijk 'then maybe we’ll back into Alien 1, as to why? Who would make such a dreadful thing?' 'Back into' is in dit verband een werkwoord wat in overdrachtelijke zin wordt gebruikt. Vrij vertaald zou je het kunnen opvatten als 'aansluiten op'. Zijn aanvullende opmerkingen wijzen er toch wel sterk op dat hij daarmee niet zo zeer bedoeld dat hij de Alien-serie weer zelf overneemt, maar dat hij met (en in) zijn laatste Prometheus-film de brug tussen beide series wil maken. Dat laat dus onverlet dat Blomkamp met enige vertraging nog met Alien 5 aan de slag kan.

    Wat Ridley dus in het citaat zegt is dat hij er spijt van heeft dat hij anderen met de Alien-reeks aan de haal heeft laten gaan en dat hij dat met Prometheus niet wil laten gebeuren. En dat de Prometheus-reeks uiteindelijk zal eindigen op een punt wat logisch aansluit op het begin van de eerste Alien-film.

    Blomkamp's Alien-film is vooralsnog gewoon even op de lange baan geschoven om er zeker van te zijn dat Prometheus 2 en Alien 5 wat publiciteit en boxoffice-potentieel niet te zeer in elkaars vaarwater komen. In afwachting van het weer vrijgeven van Alien 5, is Blomkamp in beeld voor een ander project.
    Laatst aangepast door mark t : 12-11-2015 om 07:33
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #41
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Dit gaat over het vervolg op Prometheus van Scott, niet over de Alien film van Blomkamp. Deze is verder vooruit geschoven: http://www.slashfilm.com/ridley-scot...theus-2-title/

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •