De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bestellen Blu-ray doosjes

    Hoi. Ik ben al even op zoek naar een goede site die de juiste originele (Amaray of Elite) Blu-ray doosjes verkoopt.
    Hebben jullie ervaringen met onderstaande winkel of weten jullie een beter adres om makkelijk doosjes te bestellen?

    http://www.dvdboxx.be/blu-ray-doosjes.html
    Laatst aangepast door Gast_04 : 15-02-2015 om 11:55

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bestel ze altijd bij Nielre: www.nierle.com
    Degelijke prijs en de originele Amaray 11mm doosjes. Bedankt Johan.

  4. #4

    Standaard

    En welke vervoermethode is de beste? GLS OF DHL/coliPoste?

  5. #5

    Standaard

    Geen idee. Gebruik zelf altijd de DHL optie. Nadeel is wel dat je geen track en trace nummer krijgt. Weet niet hoe dat bij GLS is. Bij DHL is het meestal 3 tot 4 dagen onderweg.

  6. #6

    Standaard

    Bij GLS waren ze er binnen 48 uur bij mij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Ik heb weer een item van amazon.com ontvangen waarvan de blu-ray doos voor 4 schrijven helemaal in stukjes is. Ik heb hun voorgesteld om een lege doos naar mij te sturen maar blijkbaar doen ze dat niet en een van de keuze is een terugbetaling van 30% van wat ik voor die item betaald heb dwz ongeveer 7€. Een nieuwe item wil ik niet want een week of 3 geleden had ik een replacment aangevraagd en ze hebben die per UPS verstuurd. In plaats dat ze de echte waarde aangegeven hebben, hebben ze de aangerade prijs gegeven. En daardoor moet ik nu invoertaksen betalen voor een replacment.

  8. #8

    Standaard

    Nog een tip voor de topicstarter. Heb je ook al eens op http://www.opus.nl/doosjes-hoesjes/b...ideoboxen.html gekeken?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Nog een tip voor de topicstarter. Heb je ook al eens op http://www.opus.nl/doosjes-hoesjes/b...ideoboxen.html gekeken?
    Die hebben wel erg weinig keuze. Nierle.com heeft een veel groter aanbod tegen scherpe prijzen. Ik heb er al diverse keren besteld. Ziet er ook wat professioneler uit, vind ik.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Die hebben wel erg weinig keuze. Nierle.com heeft een veel groter aanbod tegen scherpe prijzen. Ik heb er al diverse keren besteld. Ziet er ook wat professioneler uit, vind ik.
    Ik bestel altijd dvd-doosjes bij Opus en ze leveren snel en goed. Ik heb geen klachten over ze. En het is goed ingepakt met luchtkussens eromheen.

    Edit: Ik zie dat Nierle met 1 doosje iets goedkoper is. Ik zal ze de volgende keer eens testen.
    Laatst aangepast door martwout : 26-03-2015 om 09:59

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bastianvandergraaff Bekijk bericht
    Is er iemand bekend met de bluray boxes van www.verzendverpakkingenshop.nl?
    Heb je een directe link? Ik kan ze niet vinden op hun website.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb hier een keer besteld. Geen keuze, maar wel snelle levering.

  14. #14

    Standaard

    Probeer deze site eens uit : www.iwonatec.nl onder "mediaverpakking en archiveren" vind je een erg uitgebreid aanbod aan prijzen die volgens mij niet te kloppen zijn.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio Bekijk bericht
    Probeer deze site eens uit : www.iwonatec.nl onder "mediaverpakking en archiveren" vind je een erg uitgebreid aanbod aan prijzen die volgens mij niet te kloppen zijn.
    Ik heb daar een tijdje terug blu-ray doosjes besteld, goede prijs, goeie verpakking, snelle levering. Prima.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio Bekijk bericht
    Probeer deze site eens uit : www.iwonatec.nl onder "mediaverpakking en archiveren" vind je een erg uitgebreid aanbod aan prijzen die volgens mij niet te kloppen zijn.
    Sorry voor het off topic, maar het is toch wel erg handig dat je tegelijkertijd je deodorant en je douche-gel kunt meebestellen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •