Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 228 van 228 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Had op het forum daar gelezen, dat de exporteer functie even uitgeschakeld is.
    Dat had de "eigenaar" gedaan om te achterhalen waarom de site zo vaak niet bereikbaar is, als ik me niet vergis.

    Dus jammer voor nu, maar het zal snel wel terugkomen

  2. #227

    Standaard

    Nou...de exporteerfunctie doet het nog steeds niet. Ik vraag me af hoelang WiW nog doorgaat. Er lijkt (bijna) geen onderhoud meer te worden gepleegd.

  3. #228
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Is inderdaad jammer dat deze functie er momenteel niet meer is. De mods houden er nog de moed in, maar de beheerder lijkt minder en minder tijd te willen, en kunnen?, stoppen in de site. Sommige van onze vragen die alleen de beheerder kan aanpassen blijven ook weken en weken liggen zonder antwoord.

    Is dan ook bijzonder vreemd dat hij niemand anders zoekt om het eventueel van hem over te nemen.

    Heb een tijd ook mij hulp aangeboden om eens de database te bekijken en de aanroepen die daarop gebeuren voor alle functies in de site, omdat daar wel wat ervaring mee heb. Verder niets meer over gehoord, tja dan hoeft het voor mij ook niet meer.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •