Juli
Films
67. Dumb and Dumber To (Bobby Farrelly, Peter Farrelly, 2014) :: 6.0
68. What Happened, Miss Simone? (Liz Garbus, 2015) :: 8.3
69. Nightcrawler (Dan Gilroy, 2014) :: 8.5
70. Bessie (Dee Rees, 2015) :: 6.8
71. 300: Rise of an Empire (Noam Murro, 2014) :: 5.0
72. Fifty Shades of Grey (Sam Taylor-Johnson, 2015) :: 4.0
73. Smokey and the Bandit (Hal Needham, 1977) :: 6.5
74. Godzilla (Gareth Edwards, 2014) :: 6.8
Series
75. Mad Men - Seizoen 7 (Matthew Weiner, 2007) :: 8.0
76. Madam Secretary - Seizoen 1 (Barbara Hall, 2014) :: 7.0
77. Orange Is the New Black - Seizoen 3 (Jenji Kohan, 2013) :: 7.3
78. Person of Interest - Seizoen 4 (Jonathan Nolan, 2011) :: 6.5
Statistieken
Totaal 8 films (maandgemiddelde: 7.3) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 8.
Totale speelduur: 884 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: Nightcrawler (8.5, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Fifty Shades of Grey (4.0).
Media-verdeling
1.
3.
8.
Juli
Films
62. Terminator Genisys (Alan Taylor, 2015) :: 7.5
63. Nightcrawler (Dan Gilroy, 2014) :: 6.8
64. Night at the Museum: Secret of the Tomb (Shawn Levy, 2014) :: 7.6
65. The Secret Life of Walter Mitty (Ben Stiller, 2013) :: 8.0
66. Teenage Mutant Ninja Turtles (Jonathan Liebesman, 2014) :: 6.5
67. Friday the 13th: The Final Chapter (Joseph Zito, 1984) :: 7.0
68. Exodus: Gods and Kings (Ridley Scott, 2014) :: 6.0
69. Police Academy (Hugh Wilson, 1984) :: 7.5
70. John Carter (Andrew Stanton, 2012) :: 4.0
71. Gran Torino (Clint Eastwood, 2008) :: 7.4
72. Godzilla (Roland Emmerich, 1998) :: 7.3
73. Disturbia (D.J. Caruso, 2007) :: 8.5
74. Monster House (Gil Kenan, 2006) :: 6.5
75. Machete (Ethan Maniquis, Robert Rodriguez, 2010) :: 7.6
76. The General (Clyde Bruckman, Buster Keaton, 1926) :: 7.6
77. Police Academy 2: Their First Assignment (Jerry Paris, 1985) :: 7.0
78. Modern Times (Charles Chaplin, 1936) :: 7.5
79. Sen to Chihiro no kamikakushi (Hayao Miyazaki, 2001) :: 6.0
80. Blade Runner (Ridley Scott, 1982) :: 6.0
81. Million Dollar Baby (Clint Eastwood, 2004) :: 9.0
82. Rear Window (Alfred Hitchcock, 1954) :: 7.0
83. Minions (Kyle Balda, Pierre Coffin, 2015) :: 7.2
84. The Land Before Time V: The Mysterious Island (Charles Grosvenor, 1997) :: 5.0
85. Mission: Impossible (Brian De Palma, 1996) :: 7.6
86. Mission: Impossible II (John Woo, 2000) :: 7.0
87. Mission: Impossible III (J.J. Abrams, 2006) :: 7.9
88. Mission: Impossible - Ghost Protocol (Brad Bird, 2011) :: 8.0
89. Police Academy 3: Back in Training (Jerry Paris, 1986) :: 5.3
90. Scary Movie (Keenen Ivory Wayans, 2000) :: 6.5
91. The Interview (Evan Goldberg, Seth Rogen, 2014) :: 6.0
92. L.A. Confidential (Curtis Hanson, 1997) :: 8.0
93. Moulin Rouge! (Baz Luhrmann, 2001) :: 7.2
Series
94. The Big Bang Theory - Seizoen 8 (Chuck Lorre, Bill Prady, 2014): Aflevering 16 t/m 24 :: 7.6
95. Flikken - Seizoen 4 (Pierre De Clercq, 2002) : Aflevering 8 t/m 10 (nog niet af gezien)
96. Game of Thrones - Seizoen 2 (David Benioff, D.B. Weiss, 2012): Aflevering 2 t/m 10 :: 7.8
97. Game of Thrones - Seizoen 3 (David Benioff, D.B. Weiss, 2013): Aflevering 1 t/m 10 :: 8.0
98. Game of Thrones - Seizoen 4 (David Benioff, D.B. Weiss, 2014): Aflevering 1 t/m 10 :: 8.2
99. Game of Thrones - Seizoen 5 (David Benioff, D.B. Weiss, 2015): Aflevering 1 t/m 10 :: 8.0
100. House M.D. - Seizoen 1 (David Shore, 2004): Aflevering 1 t/m 2 (nog niet af gezien)
101. Little Britain USA - Seizoen 1 (Simon Fuller, Matt Lucas, David Walliams, 2008): Aflevering 4 t/m 6 :: 7.0
102. Orange Is the New Black - Seizoen 3 (Jenji Kohan, 2015): Aflevering 2 t/m 13 :: 7.5
103. Parks and Recreation - Seizoen 1 (Greg Daniels, Michael Schur, 2009): Aflevering 1 t/m 6 :: 7.0
104. Scream - Seizoen 1 (Jamie Travis, 2015): Aflevering 1 t/m 5 (nog niet af gezien)
105. The Simpsons - Seizoen 9 (Matt Groening, 1998): Aflevering 9 t/m 18 (nog niet af gezien)
106. Through the Wormhole - Seizoen 1 (Simon Andreae, 2010): Aflevering 4 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 32 films (maandgemiddelde: 12.7) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 2.
- Lang (meer dan 75 min.): 30.
Totaal 90 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 7604 min.
Aantal films / series herzien: 10.
Best beoordeeld: Million Dollar Baby (9.0, 6de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: John Carter (4.0).
Media-verdeling
2.
7.
4.
32.
Juli
Films
35. Jurassic World (Colin Trevorrow, 2015) :: 6.5
36. Hostel (Eli Roth, 2005) :: 5.5
Series
37. Law & Order: Special Victims Unit - Seizoen 13 (Dick Wolf, 2011): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
38. Mad Men - Seizoen 7 (Matthew Weiner, 2014): Aflevering 8 t/m 14 :: 9.7
39. True Detective - Seizoen 2 (Nic Pizzolatto, 2015): Aflevering 1 t/m 6 (nog niet af gezien)
40. The Ultimate Guide to the Presidents - Seizoen 1 (Jeanne Begley, 2013): Aflevering 1 t/m 8 :: 8.0
41. Weeds - Seizoen 3 (Jenji Kohan, 2007): Aflevering 11 t/m 15 :: 7.5
42. Weeds - Seizoen 4 (Jenji Kohan, 2008): Aflevering 1 t/m 13 :: 8.0
43. Weeds - Seizoen 5 (Jenji Kohan, 2009): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 2 films (maandgemiddelde: 3.4) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 2.
Totaal 41 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 1786 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Best beoordeeld: Mad Men - Seizoen 7 (9.7, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Hostel (5.5).
Media-verdeling
1.
2.
6.
New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
Coming ASAP: -
Mooie filmmaand gehad!
Juli
Films
170. Insidious: Chapter 2 (James Wan, 2013) :: 5.0
171. Partie de campagne (Jean Renoir, 1936) :: 6.5
172. Pacific Rim (Guillermo del Toro, 2013) :: 8.5
173. Snow White and the Seven Dwarfs (David Hand, 1937) :: 7.2
174. John Wick (David Leitch, Chad Stahelski, 2014) :: 8.0
175. Kyuketsuki Gokemidoro (Hajime Sato, 1968) :: 8.0
176. McBain (James Glickenhaus, 1991) :: 7.0
177. Wild beasts - Belve feroci (Franco Prosperi, 1984) :: 6.8
178. Outerborough (Bill Morrison, 2005) :: 6.5
179. Un prophète (Jacques Audiard, 2009) :: 9.0
180. Dark Skies (Scott Stewart, 2013) :: 7.3
181. L'instinct de mort (Jean-François Richet, 2008) :: 8.2
182. L'ennemi public n°1 (Jean-François Richet, 2008) :: 8.0
183. Argo (Ben Affleck, 2012) :: 8.5
184. Beyond Zero: 1914-1918 (Bill Morrison, 2014) :: 7.3
185. Kuroi taiyô (Koreyoshi Kurahara, 1964) :: 7.0
186. Jackie Brown (Quentin Tarantino, 1997) :: 8.8
187. Jackie Brown: How It Went Down (Gareth O'Neil, 2002) :: 5.5
188. The Rock (Michael Bay, 1996) :: 6.5
189. Kurt Cobain: Montage of Heck (Brett Morgen, 2015) :: -
190. Soaked in Bleach (Benjamin Statler, 2015) :: -
191. Platoon (Oliver Stone, 1986) :: 7.3
192. Full Metal Jacket (Stanley Kubrick, 1987) :: 9.0
193. Full Metal Jacket: Between Good and Evil (Gary Leva, 2007) :: 7.3
194. Gamera 2: Region shurai (Shusuke Kaneko, 1996) :: 3.0
195. Kurt Cobain: The Last 48 Hours of (John Dower, 2007) :: -
196. Gendai yakuza: hito-kiri yota (Kinji Fukasaku, 1972) :: 8.0
197. Autostop rosso sangue (Pasquale Festa Campanile, 1977) :: 8.5
198. The Song Remains the Same (Peter Clifton, Joe Massot, 1976) :: 6.8
199. More (Barbet Schroeder, 1969) :: 7.5
200. Livide (Alexandre Bustillo, Julien Maury, 2011) :: 8.5
201. L'ultimo treno della notte (Aldo Lado, 1975) :: 8.0
Statistieken
Totaal 32 films (maandgemiddelde: 28.4) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 4.
- Lang (meer dan 75 min.): 27.
Totale speelduur: 3150 min.
Aantal films / series herzien: 11.
Best beoordeeld: Un prophète, Full Metal Jacket (9.0, 7de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Gamera 2: Region shurai (3.0).
Media-verdeling
16.
9.
7.
Juli
Films
189. Hall Pass (Bobby Farrelly, Peter Farrelly, 2011) :: 7.0
190. Superbad (Greg Mottola, 2007) :: 8.5
191. Rise of the Planet of the Apes (Rupert Wyatt, 2011) :: 9.0
192. Dawn of the Planet of the Apes (Matt Reeves, 2014) :: 9.0
193. The Last House on the Left (Dennis Iliadis, 2009) :: 8.0
194. Bruce Almighty (Tom Shadyac, 2003) :: 8.0
195. Romeo Must Die (Andrzej Bartkowiak, 2000) :: 7.0
196. Thelma & Louise (Ridley Scott, 1991) :: 9.0
197. The Heat (Paul Feig, 2013) :: 7.5
198. 30 Minutes or Less (Ruben Fleischer, 2011) :: 7.5
199. Bloodsport (Newt Arnold, 1988) :: 6.5
200. Adam (Max Mayer, 2009) :: 8.0
201. Secret Window (David Koepp, 2004) :: 7.0
202. The Expendables (Sylvester Stallone, 2010) :: 8.0
203. The Expendables 2 (Simon West, 2012) :: 8.0
204. The Expendables 3 (Patrick Hughes, 2014) :: 7.0
205. Law Abiding Citizen (F. Gary Gray, 2009) :: 9.0
206. The Craft (Andrew Fleming, 1996) :: 7.5
207. Date Night (Shawn Levy, 2010) :: 8.0
208. Here Comes the Boom (Frank Coraci, 2012) :: 8.0
Statistieken
Totaal 20 films (maandgemiddelde: 28.6) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 20.
Totale speelduur: 2129 min.
Aantal films / series herzien: 5.
Best beoordeeld: Rise of the Planet of the Apes, Dawn of the Planet of the Apes, Thelma & Louise, Law Abiding Citizen (9.0, 13de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Bloodsport (6.5).
Media-verdeling
12.
8.
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler
Juli
Films
57. Ted (Seth MacFarlane, 2012) :: 7.0
58. The Hunger Games (Gary Ross, 2012) :: 8.0
59. Child's Play (Tom Holland, 1988) :: 8.0
60. Life of Pi (Ang Lee, 2012) :: 9.0
61. Lords of Dogtown (Catherine Hardwicke, 2005) :: 8.0
62. Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (George Lucas, 1999) :: 6.0
63. Any Given Sunday (Oliver Stone, 1999) :: 8.0
64. Batman (Tim Burton, 1989) :: 7.0
65. Dracula Untold (Gary Shore, 2014) :: 7.0
Series
66. Crisis - Seizoen 1 (Rand Ravich, 2014): Aflevering 1 t/m 13 :: 7.0
67. Gotham - Seizoen 1 (Bruno Heller, 2014): Aflevering 1 t/m 22 :: 8.0
Statistieken
Totaal 9 films (maandgemiddelde: 7.6) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 9.
Totaal 35 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 2710 min.
Aantal films / series herzien: 5.
Best beoordeeld: Life of Pi (9.0, 6de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (6.0).
Media-verdeling
7.
2.
2.
Heb afgelopen maand een heleboel teleurstellingen moeten verwerken. Van het debuut van Sasanatieng tot en met een nieuwe film van Bahrani. Maar het allerergste waren de films uit Roemenië. Wat kunnen die mensen discussiëren. Of eerder zaniken. Ze staan al strak bij een verkeerde blik of een woord dat verkeerd wordt uitgesproken. En daar blijven ze dan eindeloos op terugkomen. Vond het in deze Roemeense films - van vrijwel allemaal debutanten - bij geen enkele echt overtuigen. Plus een heleboel onuitstaanbare, vervelende karakters. Dan geef mij maar Puiu, Porumboiu of Mungiu. Het helpt denk ik ook niet dat de editor, schrijver of cinematograaf van de ene film de ander uit helpt. Zeker als je te maken hebt met beginnende regisseurs. Zo ben ik erachter gekomen dat Marius Panduru, Dana Bunescu en Razvan Radulescu nogal belangrijke namen zijn achter de schermen van de Roemeense New Wave.
Oh, en de naam van Ceausescu viel trouwens maar in twee van de zeven films die ik zag.
Juli
Films
334. Furia (Radu Muntean, 2002) :: 5.0
335. Journal d'une femme de chambre (Benoît Jacquot, 2015) :: 2.0
336. Infinitely Polar Bear (Maya Forbes, 2014) :: 6.5
337. Fah talai jone (Wisit Sasanatieng, 2000) :: 2.0
338. Im Labyrinth des Schweigens (Giulio Ricciarelli, 2014) :: 6.0
339. Da zui xia (King Hu, 1966) :: 4.0
340. Crank: High Voltage (Mark Neveldine, Brian Taylor, 2009) :: -
341. Felicia, înainte de toate (Melissa de Raaf, Razvan Radulescu, 2009) :: 5.5
342. Blade Runner (Ridley Scott, 1982) :: 8.0
343. Enchanted Kingdom 3D (Patrick Morris, Neil Nightingale, 2014) :: 5.5
344. Prins (Sam de Jong, 2015) :: 6.5
345. L'esquive (Abdellatif Kechiche, 2003) :: 4.5
346. Legaturi bolnavicioase (Tudor Giurgiu, 2006) :: 2.0
347. Foxfire (Laurent Cantet, 2012) :: 5.0
348. Banshun (Yasujiro Ozu, 1949) :: 6.0
349. Csillagosok, katonák (Miklós Jancsó, 1967) :: 8.5
350. Lust och fägring stor (Bo Widerberg, 1995) :: 7.0
351. At Any Price (Ramin Bahrani, 2012) :: 4.0
352. Vredens dag (Carl Theodor Dreyer, 1943) :: 5.5
353. Kampen mod kræften (Carl Theodor Dreyer, 1947) :: -
354. Et slot i et slot: Krogen og Kronborg (Carl Theodor Dreyer, 1955) :: -
355. La tête haute (Emmanuelle Bercot, 2015) :: 6.5
356. La isla mínima (Alberto Rodríguez, 2014) :: 7.0
357. Carcasses (Denis Côté, 2009) :: 6.5
358. Marilena de la P7 (Cristian Nemescu, 2006) :: 4.0
359. Francesca (Bobby Paunescu, 2009) :: 5.5
360. The Fall (Tarsem Singh, 2006) :: 2.0
361. The Duke of Burgundy (Peter Strickland, 2014) :: -
362. Masaan (Neeraj Ghaywan, 2015) :: 5.0
363. Victoria (Sebastian Schipper, 2015) :: 8.0
364. Law Abiding Citizen (F. Gary Gray, 2009) :: 3.0
365. Mr. Holmes (Bill Condon, 2015) :: 5.0
366. Alléluia (Fabrice Du Welz, 2014) :: 4.0
367. Még kér a nép (Miklós Jancsó, 1972) :: 8.0
368. Minions (Kyle Balda, Pierre Coffin, 2015) :: 6.5
369. Tokyo no onna (Yasujiro Ozu, 1933) :: 5.5
370. Cea mai fericita fata din lume (Radu Jude, 2009) :: 5.0
371. Eylül (Cemil Agacikoglu, 2011) :: 6.5
372. Zaytoun (Eran Riklis, 2012) :: 6.0
373. Köksüz (Deniz Akçay, 2013) :: 5.0
374. Pescuit sportiv (Adrian Sitaru, 2007) :: 3.0
375. Valley of Love (Guillaume Nicloux, 2015) :: 7.0
376. Güeros (Alonso Ruiz Palacios, 2014) :: 6.0
377. Jack Reacher (Christopher McQuarrie, 2012) :: 4.0
378. Lava (James Ford Murphy, 2014) :: -
379. Inside Out (Ronaldo Del Carmen, Pete Docter, 2015) :: 6.0
380. Kövek üzenete - Budapest (Miklós Jancsó, 1994) :: 2.0
381. Surrogates (Jonathan Mostow, 2009) :: 2.0
382. Senna (Asif Kapadia, 2010) :: 7.5
Statistieken
Totaal 49 films (maandgemiddelde: 53.9) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 3.
- Middel (21 t/m 75 min.): 4.
- Lang (meer dan 75 min.): 42.
Totale speelduur: 4568 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Best beoordeeld: Csillagosok, katonák (8.5, 4de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Journal d'une femme de chambre, Fah talai jone, Legaturi bolnavicioase, The Fall, Kövek üzenete - Budapest, Surrogates (2.0).
Media-verdeling
18.
3.
28.
Juli
Films
85. The Prestige (Christopher Nolan, 2006) :: 7.5
86. Little Caesar (Mervyn LeRoy, 1931) :: 7.3
87. The Public Enemy (William A. Wellman, 1931) :: 7.5
88. Mud (Jeff Nichols, 2012) :: 8.0
89. Terminator Genisys (Alan Taylor, 2015) :: 7.0
90. The Petrified Forest (Archie Mayo, 1936) :: 7.7
91. Zodiac (David Fincher, 2007) :: 10.0
92. Tirez sur le pianiste (François Truffaut, 1960) :: 7.0
93. Woman in Gold (Simon Curtis, 2015) :: 6.5
94. Salvatore Giuliano (Francesco Rosi, 1962) :: 10.0
95. Il gatto a nove code (Dario Argento, 1971) :: 7.7
96. Inside Out (Ronaldo Del Carmen, Pete Docter, 2015) :: 8.5
97. Män som hatar kvinnor (Niels Arden Oplev, 2009) :: 7.5
98. White Heat (Raoul Walsh, 1949) :: 8.5
99. The Naked Kiss (Samuel Fuller, 1964) :: 8.8
100. Flickan som lekte med elden (Daniel Alfredson, 2009) :: 7.0
101. Laura (Otto Preminger, 1944) :: 8.5
102. Gentleman's Agreement (Elia Kazan, 1947) :: 6.5
Series
103. Mad Men - Seizoen 1 (Matthew Weiner, 2007) : Aflevering 7 t/m 8 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 18 films (maandgemiddelde: 14.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 18.
Totaal 2 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 2095 min.
Aantal films / series herzien: 12.
Best beoordeeld: Zodiac, Salvatore Giuliano (10.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Woman in Gold, Gentleman's Agreement (6.5).
Media-verdeling
3.
16
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch
Weer een hele rustige maand..:
Augustus
Films
209. John Wick (David Leitch, Chad Stahelski, 2014) :: 7.5
210. Clerks. (Kevin Smith, 1994) :: 8.0
211. First Blood (Ted Kotcheff, 1982) :: 8.0
212. Rambo: First Blood Part II (George P. Cosmatos, 1985) :: 7.5
213. City by the Sea (Michael Caton-Jones, 2002) :: 7.0
214. Rambo III (Peter MacDonald, 1988) :: 6.0
215. Rambo (Sylvester Stallone, 2008) :: 8.0
216. Last Action Hero (John McTiernan, 1993) :: 7.0
217. Jennifer's Body (Karyn Kusama, 2009) :: 6.0
218. Iron Man (Jon Favreau, 2008) :: 8.5
219. The Incredible Hulk (Louis Leterrier, 2008) :: 8.5
220. Iron Man 2 (Jon Favreau, 2010) :: 8.0
221. Thor (Kenneth Branagh, 2011) :: 8.5
222. Captain America: The First Avenger (Joe Johnston, 2011) :: 6.0
223. Zero Dark Thirty (Kathryn Bigelow, 2012) :: 5.5
224. The Avengers (Joss Whedon, 2012) :: 9.0
225. Iron Man 3 (Shane Black, 2013) :: 7.5
Statistieken
Totaal 17 films (maandgemiddelde: 27.1) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 17.
Totale speelduur: 1951 min.
Aantal films / series herzien: 9.
Best beoordeeld: The Avengers (9.0, 13de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Zero Dark Thirty (5.5).
Media-verdeling
9.
7.
1.
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler
Augustus
Films
202. Straw Dogs (Sam Peckinpah, 1971) :: 10.0
203. Death Wish II (Michael Winner, 1982) :: 7.5
204. The Highwater Trilogy (Bill Morrison, 2006) :: 7.0
205. Kyuketsu dokuro sen (Hiroshi Matsuno, 1968) :: 7.4
206. The Ghost Ship (Mark Robson, 1943) :: 6.8
207. Death Ship (Alvin Rakoff, 1980) :: 7.3
208. Who by Water (Bill Morrison, 2007) :: 7.3
209. Release (Bill Morrison, 2010) :: 7.0
210. Re: Awakenings (Bill Morrison, 2013) :: 6.0
211. Kill List (Ben Wheatley, 2011) :: 9.0
212. The Return of Dracula (Paul Landres, 1958) :: 7.2
213. Only God Forgives (Nicolas Winding Refn, 2013) :: 10.0
214. The Redeemer: Son of Satan! (Constantine S. Gochis, 1978) :: 7.3
215. Reversal (José Manuel Cravioto, 2015) :: 6.5
216. The Narrow Margin (Richard Fleischer, 1952) :: 9.0
217. Murder, My Sweet (Edward Dmytryk, 1944) :: 7.0
218. Communion (Alfred Sole, 1976) :: 7.5
219. La double vie de Véronique (Krzysztof Kieslowski, 1991) :: 7.3
220. Crime in the Streets (Don Siegel, 1956) :: 4.5
221. The Queen of Black Magic (Liliek Sudjio, 1983) :: 8.5
222. Yôkihi (Kenji Mizoguchi, 1955) :: 7.2
223. Maniac (Franck Khalfoun, 2012) :: 8.0
224. Maniac: The Making of Documentary (Justine Raczkiewicz, 2013) :: 6.2
225. The Swimmer (Frank Perry, 1968) :: 8.5
226. The Vampire (Paul Landres, 1957) :: 5.0
227. Beyond the Reach (Jean-Baptiste Léonetti, 2014) :: 7.2
228. Blastfighter (Lamberto Bava, 1984) :: 7.3
229. Das Cabinet des Dr. Caligari. (Robert Wiene, 1920) :: 7.5
230. I Drink Your Blood (David E. Durston, 1970) :: 8.5
231. Caligari - Wie der Horror ins Kino kam (Rüdiger Suchsland, 2014) :: 7.5
232. The Iron Horse (John Ford, 1924) :: 8.0
Statistieken
Totaal 31 films (maandgemiddelde: 28.8) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 3.
- Middel (21 t/m 75 min.): 7.
- Lang (meer dan 75 min.): 21.
Totale speelduur: 2473 min.
Aantal films / series herzien: 11.
Best beoordeeld: Straw Dogs, Only God Forgives (10.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Crime in the Streets (4.5).
Media-verdeling
12.
12.
7.
Augustus
Films
102. Boyhood (Richard Linklater, 2014) :: 9.5
103. Kingsman: The Secret Service (Matthew Vaughn, 2014) :: 9.0
104. All Is Lost (J.C. Chandor, 2013) :: 6.0
105. Cybernatural (Levan Gabriadze, 2014) :: 7.5
106. Interstellar (Christopher Nolan, 2014) :: 10.0
107. Predestination (Michael Spierig, Peter Spierig, 2014) :: 7.4
108. Mission: Impossible - Rogue Nation (Christopher McQuarrie, 2015) :: 7.3
109. Mad Max: Fury Road (George Miller, 2015) :: 9.2
110. Ender's Game (Gavin Hood, 2013) :: 8.0
111. Furious 7 (James Wan, 2015) :: 8.5
112. American Sniper (Clint Eastwood, 2014) :: 8.8
Series
113. Buiten de Zone - Seizoen 1 (Bart De Pauw, 1994): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
114. Daredevil - Seizoen 1 (Drew Goddard, 2015): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
115. House M.D. - Seizoen 1 (David Shore, 2004): Aflevering 3 (nog niet af gezien)
116. Scream - Seizoen 1 (Jamie Travis, 2015): Aflevering 6 t/m 8 (nog niet af gezien)
117. The Simpsons - Seizoen 9 (Matt Groening, 1998): Aflevering 19 t/m 21 (nog niet af gezien)
118. Unsere Mütter, unsere Väter - Seizoen 1 (Nico Hofmann, 2013): Aflevering 1 t/m 2 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 11 films (maandgemiddelde: 12.5) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 11.
Totaal 11 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 1909 min.
Aantal films / series herzien: 6.
Best beoordeeld: Interstellar (10.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: All Is Lost (6.0).
Media-verdeling
1.
3.
3.
10.
Augustus
Films
103. Night and the City (Jules Dassin, 1950) :: 9.0
104. Ant-Man (Peyton Reed, 2015) :: 7.5
105. Mission: Impossible - Rogue Nation (Christopher McQuarrie, 2015) :: 7.5
106. Pickup on South Street (Samuel Fuller, 1953) :: 9.0
107. Le samouraï (Jean-Pierre Melville, 1967) :: 8.0
108. Män som hatar kvinnor (Niels Arden Oplev, 2009) :: 7.3
109. Le trou (Jacques Becker, 1960) :: 9.0
110. Broadcast News (James L. Brooks, 1987) :: 6.5
111. The Man from U.N.C.L.E. (Guy Ritchie, 2015) :: 7.3
112. Tous les soleils (Philippe Claudel, 2011) :: 5.5
113. Mon oncle Antoine (Claude Jutra, 1971) :: 7.7
114. The Killers (Robert Siodmak, 1946) :: 8.3
Series
115. Fargo - Seizoen 1 (Adam Bernstein, 2014): Aflevering 1 t/m 10 :: 8.0
Statistieken
Totaal 12 films (maandgemiddelde: 13.8) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 12.
Totaal 10 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 1879 min.
Aantal films / series herzien: 7.
Best beoordeeld: Night and the City, Pickup on South Street, Le trou (9.0, 12de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Tous les soleils (5.5).
Media-verdeling
3.
4.
6.
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch
Augustus
Films
79. The Cove (Louie Psihoyos, 2009) :: 7.5
80. The Congress (Ari Folman, 2013) :: 8.5
81. Rundskop (Michaël R. Roskam, 2011) :: 8.0
Series
82. Anthony Bourdain: No Reservations - Seizoen 7 (Anthony Bourdain, 2005) :: 7.5
83. Ballers - Seizoen 1 (Stephen Levinson, 2015) :: 7.3
84. BoJack Horseman - Seizoen 2 (Raphael Bob-Waksberg, 2014) :: 7.4
85. The Brink - Seizoen 1 (Kim Benabib, Roberto Benabib, 2015) :: 6.8
86. True Detective - Seizoen 2 (Nic Pizzolatto, 2014) :: 7.0
Statistieken
Totaal 3 films (maandgemiddelde: 6.8) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 3.
Totale speelduur: 338 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: The Congress (8.5, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Brink - Seizoen 1 (6.8).
Media-verdeling
1.
7.
Heb je The Congress nog ergens vandaan voor een leuk prijsje? Eén van de beste films die ik vorig jaar zag.
Ik liep nog een maand achter.....
Juli
Films
213. The Punisher: Dirty Laundry (Phil Joanou, 2012) :: 9.0
214. The Fantastic Four (Oley Sassone, 1994) :: 5.0
215. Kumiko, the Treasure Hunter (David Zellner, 2014) :: 7.0
216. The Second Best Exotic Marigold Hotel (John Madden, 2015) :: 7.0
217. Everly (Joe Lynch, 2014) :: 2.0
218. Spy (Paul Feig, 2015) :: 7.0
219. Prince of Persia: The Sands of Time (Mike Newell, 2010) :: 7.0
220. The Gunman (Pierre Morel, 2015) :: 6.0
221. Stardust (Matthew Vaughn, 2007) :: 8.0
222. Barb Wire (David Hogan, 1996) :: 8.0
223. Furious 7 (James Wan, 2015) :: 5.0
224. Jurassic World (Colin Trevorrow, 2015) :: 7.0
225. Harry Potter and the Chamber of Secrets (Chris Columbus, 2002) :: 7.0
226. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (Alfonso Cuarón, 2004) :: 8.0
227. Maggie (Henry Hobson, 2015) :: 7.0
228. Munich (Steven Spielberg, 2005) :: 7.0
229. Inside Out (Ronaldo Del Carmen, Pete Docter, 2015) :: 9.0
230. Jurassic Park (Steven Spielberg, 1993) :: 8.0
231. Mulholland Dr. (David Lynch, 2001) :: 10.0
232. The Water Diviner (Russell Crowe, 2015) :: 5.0
233. The Lost World: Jurassic Park (Steven Spielberg, 1997) :: 6.0
234. Zatôichi monogatari (Kenji Misumi, 1962) :: 8.0
235. Barely Lethal (Kyle Newman, 2015) :: 5.0
236. Stalker (Andrei Tarkovsky, 1979) :: 8.0
237. Woman in Gold (Simon Curtis, 2015) :: 7.0
238. Ki-sool-ja-deul (Hong-seon Kim, 2014) :: 6.0
239. Deul-gae-deul (Ha Won-joon, 2014) :: 7.0
240. Jurassic Park III (Joe Johnston, 2001) :: 6.0
241. Wo hu cang long (Ang Lee, 2000) :: 9.0
Series
242. 12 Monkeys - Seizoen 1 (Travis Fickett, Terry Matalas, 2014): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
243. Babylon 5 - Seizoen 1 (J. Michael Straczynski, 1994) : Aflevering 1 t/m 22 :: 7.0
244. Babylon 5 - Seizoen 2 (J. Michael Straczynski, 1995) : Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
245. Game of Thrones - Seizoen 1 (David Benioff, D.B. Weiss, 2011) : Aflevering 10 :: 10.0
246. Game of Thrones - Seizoen 1 (David Benioff, D.B. Weiss, 2011) : Aflevering 10 :: 8.0
247. The Last Ship - Seizoen 1 (Steven Kane, Hank Steinberg, 2014): Aflevering 1 t/m 10 :: 6.0
248. The Last Ship - Seizoen 2 (Steven Kane, Hank Steinberg, 2015): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
249. Mr Selfridge - Seizoen 3 (Anthony Byrne, Jon Jones, Michael Keillor, 2015): Aflevering 1 t/m 10 :: 7.0
250. Mr Selfridge - Seizoen 2 (Anthony Byrne, Jon Jones, Michael Keillor, 2014): Aflevering 1 t/m 10 :: 7.0
251. Orange Is the New Black - Seizoen 3 (Jenji Kohan, 2015): Aflevering 4 t/m 13 :: 7.0
252. Suits - Seizoen 5 (Aaron Korsh, 2015): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
253. True Detective - Seizoen 2 (Nic Pizzolatto, 2015): Aflevering 1 t/m 6 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 29 films (maandgemiddelde: 28.3) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 28.
Totaal 81 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 7131 min.
Aantal films / series herzien: 17.
Best beoordeeld: Mulholland Dr., Game of Thrones (10.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Everly (2.0).
En augustus:
Augustus
Films
250. Battleship (Peter Berg, 2012) :: 7.0
251. Snowpiercer (Joon-ho Bong, 2013) :: 8.0
252. Ant-Man (Peyton Reed, 2015) :: 8.0
253. Hot Pursuit (Anne Fletcher, 2015) :: 3.0
254. Deulgae (Jung-hoon Kim, 2013) :: 6.0
255. Deo ge-im (In-ho Yun, 2008) :: 6.0
256. Child 44 (Daniel Espinosa, 2015) :: 5.0
257. Double Indemnity (Billy Wilder, 1944) :: 9.0
258. Hooligans (Lexi Alexander, 2005) :: 7.0
259. Jaws (Steven Spielberg, 1975) :: 9.0
260. Bang-hwang-ha-neun kal-nal (Jeong-ho Lee, 2014) :: 6.0
261. The Iron Lady (Phyllida Lloyd, 2011) :: 5.0
262. Wall Street: Money Never Sleeps (Oliver Stone, 2010) :: 5.0
263. Yaju no seishun (Seijun Suzuki, 1963) :: 7.0
264. Innerspace (Joe Dante, 1987) :: 7.0
265. Minagoroshi no kenjû (Yasuharu Hasebe, 1967) :: 6.0
266. X-Men: Days of Future Past (Bryan Singer, 2014) :: 9.0
267. Starship Troopers (Paul Verhoeven, 1997) :: 9.0
268. Mission: Impossible - Rogue Nation (Christopher McQuarrie, 2015) :: 7.0
269. Air (Christian Cantamessa, 2015) :: 5.0
270. Time Bandits (Terry Gilliam, 1981) :: 6.0
271. Henjel gwa Geuretel (Pil-Sung Yim, 2007) :: 8.0
272. Insurgent (Robert Schwentke, 2015) :: 4.0
273. Strangerland (Kim Farrant, 2015) :: 7.0
274. Fantastic Four (Joshua Trank, 2015) :: 5.0
275. Showdown in Little Tokyo (Mark L. Lester, 1991) :: 7.0
276. Foute vrienden (De Film) (Jan Willems, 2015) :: 6.0
Series
277. Babylon 5 - Seizoen 2 (J. Michael Straczynski, 1995) : Aflevering 4 t/m 5 (nog niet af gezien)
278. Game of Thrones - Seizoen 2 (David Benioff, D.B. Weiss, 2012) : Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
279. Masters of Sex - Seizoen 1 (Michelle Ashford, 2013): Aflevering 1 t/m 5 (nog niet af gezien)
280. Suits - Seizoen 5 (Aaron Korsh, 2015): Aflevering 2 t/m 9 (nog niet af gezien)
281. True Detective - Seizoen 2 (Nic Pizzolatto, 2015): Aflevering 7 t/m 8 :: 8.0
282. Vikings - Seizoen 1 (Michael Hirst, 2013): Aflevering 1 t/m 9 :: 7.0
283. Vikings - Seizoen 2 (Michael Hirst, 2014): Aflevering 1 t/m 10 :: 8.0
284. Vikings - Seizoen 3 (Michael Hirst, 2014): Aflevering 1 t/m 10 :: 8.0
Statistieken
Totaal 27 films (maandgemiddelde: 28.1) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 27.
Totaal 50 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 5559 min.
Aantal films / series herzien: 13.
Best beoordeeld: Double Indemnity, Jaws, X-Men: Days of Future Past, Starship Troopers (9.0, 8ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Hot Pursuit (3.0).
Augustus
Films
383. One Night Stand (Mike Figgis, 1997) :: 2.0
384. Ryna (Ruxandra Zenide, 2005) :: 6.0
385. De zee die denkt (Gert de Graaff, 2000) :: 8.0
386. Ant-Man (Peyton Reed, 2015) :: 6.0
387. Pluto (Shin Su-won, 2012) :: 6.5
388. Les souvenirs (Jean-Paul Rouve, 2014) :: 4.0
389. In grazia di Dio (Edoardo Winspeare, 2014) :: 7.5
390. What We Did on Our Holiday (Andy Hamilton, Guy Jenkin, 2014) :: 5.0
391. Io sono l'amore (Luca Guadagnino, 2009) :: -
392. Kövek üzenete - Máramaros (Miklós Jancsó, 1994) :: 3.0
393. Boogie (Radu Muntean, 2008) :: 5.5
394. Shirin (Abbas Kiarostami, 2008) :: 4.0
395. Kairat (Darezhan Omirbayev, 1992) :: 6.5
396. Paris Shanghai (Thomas Cailley, 2011) :: -
397. Mita Tova (Tal Granit, Sharon Maymon, 2014) :: 6.0
398. While We're Young (Noah Baumbach, 2014) :: 4.0
399. Hyôryû-gai (Takashi Miike, 2000) :: 4.0
400. Otesánek (Jan Svankmajer, 2000) :: 5.0
401. Flora (Jan Svankmajer, 1989) :: -
402. Meat Love (Jan Svankmajer, 1989) :: -
403. Jídlo (Jan Svankmajer, 1993) :: -
404. Kövek üzenete - Hegyalja (Miklós Jancsó, 1994) :: 3.0
405. Jeanne Dielman, 23 Quai du Commerce, 1080 Bruxelles (Chantal Akerman, 1975) :: 6.0
406. Autour de Jeanne Dielman (Sami Frey, 1975) :: 6.5
407. Kardiogramma (Darezhan Omirbayev, 1995) :: 6.5
408. Sukai kurora (Mamoru Oshii, 2008) :: 7.5
409. Trois souvenirs de ma jeunesse (Arnaud Desplechin, 2015) :: 4.0
410. Theeb (Naji Abu Nowar, 2014) :: 7.0
411. The Man from U.N.C.L.E. (Guy Ritchie, 2015) :: 7.0
412. Lost River (Ryan Gosling, 2014) :: 8.5
413. Paradise Trips (Raf Reyntjens, 2015) :: 7.5
414. Tu dors Nicole (Stéphane LaFleur, 2014) :: 8.5
415. Félix et Meira (Maxime Giroux, 2014) :: 7.5
416. Il caimano (Nanni Moretti, 2006) :: 4.0
417. L'immortelle (Alain Robbe-Grillet, 1963) :: 8.0
418. The Holy Mountain (Alejandro Jodorowsky, 1973) :: 1.0
419. 46-okunen no koi (Takashi Miike, 2006) :: 4.0
420. Aoi haru (Toshiaki Toyoda, 2001) :: 5.0
421. Mah nakorn (Wisit Sasanatieng, 2004) :: 2.0
422. Belle toujours (Manoel de Oliveira, 2006) :: 5.5
423. Jimmy P. (Arnaud Desplechin, 2013) :: 7.5
424. The Saddest Music in the World (Guy Maddin, 2003) :: 4.0
425. Sissy Boy Slap Party (Guy Maddin, 1995) :: -
426. Sombra dolorosa (Guy Maddin, 2004) :: -
427. A Trip to the Orphanage (Guy Maddin, 2004) :: -
428. California Dreamin' (Nesfarsit) (Cristian Nemescu, 2007) :: 5.0
429. Todake no kyodai (Yasujiro Ozu, 1941) :: 6.5
Statistieken
Totaal 47 films (maandgemiddelde: 53.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 6.
- Middel (21 t/m 75 min.): 6.
- Lang (meer dan 75 min.): 35.
Totale speelduur: 4142 min.
Aantal films / series herzien: 3.
Best beoordeeld: Lost River, Tu dors Nicole (8.5, 4de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Holy Mountain (1.0).
Media-verdeling
13.
5.
29.
Augustus
Films
71. The Karate Kid (John G. Avildsen, 1984) :: 8.0
72. The Woman in Black (James Watkins, 2012) :: 7.0
73. The Hunchback of Notre Dame (Gary Trousdale, Kirk Wise, 1996) :: 7.0
74. The Longest Ride (George Tillman Jr., 2015) :: 8.0
Series
75. Arrow - Seizoen 1 (Greg Berlanti, 2012): Aflevering 1 t/m 23 :: 8.0
76. Bloodline - Seizoen 1 (Glenn Kessler, Todd A. Kessler, Daniel Zelman, 2015): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
77. The Following - Seizoen 1 (Kevin Williamson, 2013): Aflevering 1 t/m 15 :: 8.0
78. Lie to Me - Seizoen 1 (Samuel Baum, 2009): Aflevering 1 t/m 13 :: 8.0
79. The Originals - Seizoen 1 (Julie Plec, 2013): Aflevering 1 t/m 22 :: 7.0
Statistieken
Totaal 4 films (maandgemiddelde: 7.1) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 4.
Totaal 77 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 3859 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Best beoordeeld: The Karate Kid, The Longest Ride, Arrow, The Following, Lie to Me (8.0, 15de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Woman in Black, The Hunchback of Notre Dame, The Originals - Seizoen 1 (7.0).
Media-verdeling
3.
1.
5.
Kan eindelijk mijn lijst van juli en augustus publiceren. Omdat héél wat anime series op WiW ontbreken (en zelfs op IMDB), was het wachten, wachten, wachten geblazen. Dan maar op een andere manier, en na nog een paar weken wachten ben ik eindelijk toegelaten als moderator tot WiW
Juli
Films
139. Kara no kyoukai: Mirai fukuin (Tomonori Sudô, 2013) :: 8.5
140. Blue Ruin (Jeremy Saulnier, 2013) :: 7.5
141. Home (Tim Johnson, 2015) :: 7.0
142. Wild Horses (Robert Duvall, 2015) :: 5.5
143. Insurgent (Robert Schwentke, 2015) :: 7.5
144. Runner Runner (Brad Furman, 2013) :: 6.0
145. Deu suay doo (Rashane Limtrakul, 2009) :: 6.5
146. Furious 7 (James Wan, 2015) :: 7.5
147. Dr. No (Terence Young, 1962) :: 8.0
148. From Russia with Love (Terence Young, 1963) :: 8.5
149. Goldfinger (Guy Hamilton, 1964) :: 8.0
150. Thunderball (Terence Young, 1965) :: 7.5
151. Inhale (Baltasar Kormákur, 2010) :: 6.0
Series
152. Akagami no Shirayuki-hime - Seizoen 1 (Masahiro Andô, 2015): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
153. Aoharu x Kikanjuu - Seizoen 1 (Hideaki Nakano, 2015): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
154. Arslan Senki - Seizoen 1 (Noriyuki Abe, 2015): Aflevering 14 t/m 16 (nog niet af gezien)
155. Bikini Woriaazu - Seizoen 1 (Naoyuki Kuzuya, 2015): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
156. Gangsta. - Seizoen 1 (Kôji Kawano, 2015): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
157. Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri - Seizoen 1 (Takahiko Kyogoku, 2015): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
158. Hell on Wheels - Seizoen 5 (Joe Gayton, Tony Gayton, 2015): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
159. Hibike! Euphonium - Seizoen 1 (Tatsuya Ishihara, 2015): Aflevering 13 :: 7.5
160. Hyouka - Seizoen 1 (Fred Andrews, 2012): Aflevering 10 t/m 14 (nog niet af gezien)
161. Killjoys - Seizoen 1 (M.A. Lovretta, 2015): Aflevering 3 t/m 5 (nog niet af gezien)
162. Kurasurūmu Kuraishisu - Seizoen 1 (Kenji Nagasaki, 2015): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
163. Monster Musume no Iru Nichijou - Seizoen 1 (Tatsuya Yoshihara, 2015): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
164. Nagato Yuki-chan no Shoshitsu - Seizoen 1 (Jun'ichi Wada, 2015): Aflevering 14 t/m 16 :: 6.0
165. Ore Monogatari!! - Seizoen 1 (Morio Asaka, 2015): Aflevering 13 t/m 15 (nog niet af gezien)
166. Ranpo Kitan Gēmu Obu Rapurasu - Seizoen 1 (Seiji Kishi, 2015): Aflevering 1 t/m 2 (nog niet af gezien)
167. Rokka no Yuusha - Seizoen 1 (Takeo Takahashi, 2015): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
168. Shārotto - Seizoen 1 (Yoshiyuki Asai, 2015): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
169. Shokugeki no souma - Seizoen 1 (Yoshitomo Yonetani, 2015): Aflevering 14 t/m 16 (nog niet af gezien)
170. Strike Back - Seizoen 5 (Chris Ryan, 2015): Aflevering 4 t/m 5 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 13 films (maandgemiddelde: 16.4) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 13.
Totaal 61 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 3004 min.
Aantal films / series herzien: 4.
Best beoordeeld: Kara no kyoukai: Mirai fukuin, From Russia with Love (8.5, 17de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Wild Horses (5.5).
Media-verdeling
7.
24.
1.
Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF
Augustus
Films
154. You Only Live Twice (Lewis Gilbert, 1967) :: 7.0
155. On Her Majesty's Secret Service (Peter R. Hunt, 1969) :: 7.5
156. Diamonds Are Forever (Guy Hamilton, 1971) :: 7.5
157. Live and Let Die (Guy Hamilton, 1973) :: 8.0
158. The Man with the Golden Gun (Guy Hamilton, 1974) :: 7.0
159. The Spy Who Loved Me (Lewis Gilbert, 1977) :: 7.5
160. Moonraker (Lewis Gilbert, 1979) :: 6.5
161. For Your Eyes Only (John Glen, 1981) :: 7.5
162. Octopussy (John Glen, 1983) :: 7.5
163. A View to a Kill (John Glen, 1985) :: 8.0
164. The Living Daylights (John Glen, 1987) :: 7.0
165. Licence to Kill (John Glen, 1989) :: 8.0
166. GoldenEye (Martin Campbell, 1995) :: 8.0
167. Tomorrow Never Dies (Roger Spottiswoode, 1997) :: 7.5
168. The World Is Not Enough (Michael Apted, 1999) :: 7.0
169. Die Another Day (Lee Tamahori, 2002) :: 7.5
170. Casino Royale (Martin Campbell, 2006) :: 8.0
171. Quantum of Solace (Marc Forster, 2008) :: 7.5
172. Skyfall (Sam Mendes, 2012) :: 8.5
173. Avengers: Age of Ultron (Joss Whedon, 2015) :: 8.0
174. Shoot 'Em Up (Michael Davis, 2007) :: 6.5
175. The International (Tom Tykwer, 2009) :: 7.5
176. Children of Men (Alfonso Cuarón, 2006) :: 8.5
177. Layer Cake (Matthew Vaughn, 2004) :: 8.5
Series
178. Akagami no Shirayuki-hime - Seizoen 1 (Masahiro Andô, 2015): Aflevering 5 (nog niet af gezien)
179. Gangsta. - Seizoen 1 (Kôji Kawano, 2015): Aflevering 5 (nog niet af gezien)
180. Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri - Seizoen 1 (Takahiko Kyogoku, 2015): Aflevering 5 t/m 6 (nog niet af gezien)
181. Hell on Wheels - Seizoen 5 (Joe Gayton, Tony Gayton, 2015): Aflevering 2 (nog niet af gezien)
182. Kurasurūmu Kuraishisu - Seizoen 1 (Kenji Nagasaki, 2015): Aflevering 5 (nog niet af gezien)
183. Rokka no Yuusha - Seizoen 1 (Takeo Takahashi, 2015): Aflevering 5 (nog niet af gezien)
184. Shārotto - Seizoen 1 (Yoshiyuki Asai, 2015): Aflevering 5 (nog niet af gezien)
185. Shokugeki no souma - Seizoen 1 (Yoshitomo Yonetani, 2015): Aflevering 17 t/m 18 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 24 films (maandgemiddelde: 17.4) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 24.
Totaal 10 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 3274 min.
Aantal films / series herzien: 22.
Best beoordeeld: Skyfall, Children of Men, Layer Cake (8.5, 17de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Moonraker, Shoot 'Em Up (6.5).
Media-verdeling
23.
9.
Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF
September
Films
113. The Babadook (Jennifer Kent, 2014) :: 5.0
114. Harry Potter and the Philosopher's Stone (Chris Columbus, 2001) :: 8.0
115. American Pie (Chris Weitz, Paul Weitz, 1999) :: 8.5
116. Frozen (Chris Buck, Jennifer Lee, 2013) :: 7.6
117. United 93 (Paul Greengrass, 2006) :: 8.5
118. The Butterfly Effect (Eric Bress, J. Mackye Gruber, 2004) :: 9.5
119. Everest (Baltasar Kormákur, 2015) :: 7.0
Series
120. Buiten de Zone - Seizoen 1 (Bart De Pauw, 1994): Aflevering 2 t/m 3 (nog niet af gezien)
121. Scream - Seizoen 1 (Jamie Travis, 2015): Aflevering 9 t/m 10 :: 8.0
122. The Simpsons - Seizoen 9 (Matt Groening, 1998): Aflevering 22 t/m 24 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 7 films (maandgemiddelde: 11.9) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 7.
Totaal 7 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 1002 min.
Aantal films / series herzien: 5.
Best beoordeeld: The Butterfly Effect (9.5, 6de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Babadook (5.0).
Media-verdeling
1.
1.
3.
5.