De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Home Cinema set met DVD en Blu Ray, 200-300,-

    Goedenavond allemaal,


    Ik hou erg van films. ik heb een nieuwe tv gekocht de Samsung UE48H6800
    en wil nu een echte bioscoop beleving in mijn woonkamer creeeren. Ik heb gelezen dat setjes van mediamarkt niet al te goed zijn. Ik heb een set nodig het liefst 5.1 en een DVD en Blu Ray speler. Budget 200-300 euro. Ik ben nieuw op dit gebied dus suggesties zijn altijd gewaardeerd.

    Alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Ik ben nieuw op dit gebied dus suggesties zijn altijd gewaardeerd.
    Mijn suggestie;

    DOORSPAREN!

    De setjes van die prijsklasse zijn niet alleen bij de Media Markt niet goed, ze zijn nergens goed.

    een echte bioscoop beleving in mijn woonkamer creeeren
    Het is maar wat jezelf verstaat onder een echte bioscoop beleving, maar als je een hoop gebonk
    en een hoop herrie om je heen een bioscoop ervaring vind.... ja dan moet je zo'n alles in
    1x weggooizooi geval kopen, bult plastic dat eigenlijk zo snel mogelijk naar de recycling moet,
    daarna alleen maar geschikt is om als vuilniszak te gaan dienen..... en dat hadden ze er eigenlijk
    direct al van moeten maken.

    Een losse receiver is er al voor rond de 200 euro, een instap speakersetje van een beetje
    kwaliteit is er al vanaf zo'n 250 euro en een blu ray speler kost je tegenwoordig ook al
    de kop niet meer in plastic land, 5 tientjes voor een instappertej en als je er 2 tientjes bijdoet,
    dan speelt het 3D af en kun je er ook nog een USB stick instoppen en van Smart TV genieten.

    Zit ik toch al op zo'n 500 euro voor wat leuks, voor 200/300 euro koop je van die slaap/kinderkamer
    gevallen, het is maar wat je zelf wil.

    Ga je niet helpen met zo'n 200/300 euro geval, zoiets wil ik niet op mijn geweten hebben
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor het antwoord.
    Ik heb bij nader inzien alleen maar geluid nodig. Enige suggesties?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JorisVL Bekijk bericht
    Bedankt voor het antwoord.
    Ik heb bij nader inzien alleen maar geluid nodig. Enige suggesties?
    Alleen geluid.....

    http://tweakers.net/productreview/46...tech-z906.html

    Is een PC speakerset met alure, je kan er wat meer op aansluiten dan de gemiddelde set
    en voor het geld krijg je echt wat leuks.

    Je kan er analoog en digitaal op aansluiten, zowel DTS als DD, niet de HDMI DTS HD MA en Dolby True HD
    audio, maar dat geluid krijg je ook niet bij die alles in 1x weggooizooi, die werken namelijk allemaal met
    de core van bovengenoemde audio formaten.

    Er is altijd beter, maar dat kost ook beter, zo maakt Teufel ook leuke setjes, maar die kosten tegenwoordig bijna
    2x zoveelals die Logitech set.

    Overigens zal je niet de eerste zijn die zo'n set neemt om het geluid van de TV eens lekker krachtig te laten weergeven,
    en ik denk dat het een stuk beter klinkt dan zo'n instap setje waar je dan ook nog met zo'n ingebakken speler zit opgescheept.

    Op de Logitech set kun je ook een Blu ray speler met een optische of digitale coax aansluiting aansluiten, wel opletten of
    de speler dan daarover beschikt, de echte goedkope instaprommel heeft dat weer niet.

    Dit was een snel antwoord..... heb je meer geduld en je wilt toch wat gaan sparen, dan zal je ook wat meer info moeten geven
    over de ruimte waarin je het kwijt wilt, krijg je ook een wat meer op maat gemaakt antwoord.
    Have fun and enjoy your collection

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •