De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nightcrawler Blu-ray?

    Hallo allemaal,

    Is er iemand die weet door wie en wanneer de film Nightcrawler in Nederland op blu ray wordt uitgegeven? Ik heb al diverse mails de deur uitgedaan. Van NVF en Universal kreeg ik te horen dat de bioscooprechten in Nederland bij Walt Disney Company liggen, en die waarschijnlijk meer weten. Ik heb ze al gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen. Omdat de film vrij beperkt draaide is de bios heb ik hem gemist, dus ben erg benieuwd en wil hem graag op blu-ray bekijken.

    Ik hoop dat jullie mij en vast ook anderen verder kunnen helpen. Bij Bol.com heb ik ook gevraagd, maar zij weten ook niets.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Is er iemand die weet door wie en wanneer de film Nightcrawler in Nederland op blu ray wordt uitgegeven? Ik heb al diverse mails de deur uitgedaan. Van NVF en Universal kreeg ik te horen dat de bioscooprechten in Nederland bij Walt Disney Company liggen, en die waarschijnlijk meer weten. Ik heb ze al gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen. Omdat de film vrij beperkt draaide is de bios heb ik hem gemist, dus ben erg benieuwd en wil hem graag op blu-ray bekijken.

    Ik hoop dat jullie mij en vast ook anderen verder kunnen helpen. Bij Bol.com heb ik ook gevraagd, maar zij weten ook niets.
    Ik zit ook te wachten op de release voor NL. Maar voorlopig ga ik voor de UK uitgave op 2 Maart. Ben het wachten op sommige films in de benelux gewoon beu.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik zit ook te wachten op de release voor NL. Maar voorlopig ga ik voor de UK uitgave op 2 Maart. Ben het wachten op sommige films in de benelux gewoon beu.
    Ik heb die uitgave ook in overweging genomen, maar zag dat die door E One wordt uitgegeven zonder Nederlandse ondertiteling.
    Vind het erg vreemd dat nergens iets over een Nederlandse release te vinden is, terwijl het best een gewilde film is, lijkt mij. Ik baal hiervan als een stekker...

  4. #4

    Standaard

    Net bericht van Disney binnen gekregen via Facebook!

    Beste Johan,

    Er zijn tot nog toe geen plannen om Nightcrawler op Blu-ray uit te geven, De digital release van Nightcrawler is op 5 maart, dan kan je hem o.a. krijgen bij KPN, iTunes en Ziggo.

    Groetjes, Disney NL

    Schandalig natuurlijk, had gehoopt dat die gewoon op Blu-ray zou komen, Disney heeft altijd prima blu-ray releases, erg jammer dit...

  5. #5

    Standaard

    Het begint een beetje belachelijk te worden met hun manier van uitbrengen op Blu-ray.
    Eerst Lone Survivor (die is denk ik ook nog niet uitgebracht hier) en nu Nightcrawler... Wat voor onzin is dit eigenlijk?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #6

    Standaard

    Best te begrijpen, Disney is voorstander van VOD.
    Kost hen ook geen extra duim.

  7. #7

    Standaard

    Ik kan de tijd niet meer zeggen sinds Disney een niet Disney film op blu-ray heeft uitgebracht… Wel klote dit. Maar ja dan maar zonder NL subs.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik kan de tijd niet meer zeggen sinds Disney een niet Disney film op blu-ray heeft uitgebracht… Wel klote dit. Maar ja dan maar zonder NL subs.
    Ik heb de Nederlandse edities van There Will Be Blood en No Country for Old Men ook op Blu-ray van Disney Company. Flms als The Help en War Horse zijn ook door hen uitgegeven, vind dat ze qua beeld en geluid altijd wel goed zitten, wat betreft is het jammer dat Nightcrawler niet wordt uitgegeven. Ik maak zelf geen gebruik van VOD diensten... Misschien toch via ITunes proberen?

  9. #9

    Standaard

    Hierbij nog even mijn communicatie via Facebook met Disney Nederland;

    Bedankt Disney voor de vlotte reactie. Ik vind het jammer dat de film geen Blu-ray release krijgt en denk dat dit een gemiste kans is. Mocht deze er de komende maanden alsnog komen, hou me dan op de hoogte.

    Graag gedaan Johan, we nemen je feedback mee. Mocht hij toch op Blu-ray verschijnen, laten we je dat natuurlijk horen! Mocht je nog andere vragen hebben kan je ons altijd een bericht sturen.
    Disney NL

    Erg netjes dat ze zo vlot antwoorden, hopen dat dit een vervolg krijgt...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Het begint een beetje belachelijk te worden met hun manier van uitbrengen op Blu-ray.
    Eerst Lone Survivor (die is denk ik ook nog niet uitgebracht hier) en nu Nightcrawler... Wat voor onzin is dit eigenlijk?
    Is echt jammer, die Lone Survivor is erg goed, kan me niet voorstellen dat ze daar geen winst op draaien, maar het lijkt echt dat ze hebben gekozen voor VOD en niets anders meer...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Nu ik dit weet ga ik ze me wel aanschaffen in het buitenland. Universal = regiovrij!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Nu ik dit weet ga ik ze me wel aanschaffen in het buitenland. Universal = regiovrij!
    Wat zou er mis zijn met de Uk uitgave van eone ? Mooie cover en wss een slipcover eromheen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat zou er mis zijn met de Uk uitgave van eone ? Mooie cover en wss een slipcover eromheen.
    Misschien de prijs.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb de film gekeken maar ik begrijp niet echt wat dit met de X-Men te maken heeft.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik heb de film gekeken maar ik begrijp niet echt wat dit met de X-Men te maken heeft.
    Zit je niet fout? Ik zie nergens hier in deze topic het over X-Men gaan, behalve jouw reactie.

    Waarschijnlijk zit je zelf in het verkeerde topic te antwoorden.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zit je niet fout? Ik zie nergens hier in deze topic het over X-Men gaan, behalve jouw reactie.

    Waarschijnlijk zit je zelf in het verkeerde topic te antwoorden.
    Of gewoon een flauw mopje… "Nightcrawler…"

  17. #17

    Standaard

    HOI

    ik heb het gevonden voor je http://www.bol.com/nl/p/nightcrawler...alSection=main

    en bol weet dus wel wat want ze verkopen het! omdat ik u en link heb gestuurd kunt u ook een voor mij kopen? svp

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Of gewoon een flauw mopje… "Nightcrawler…"
    Ik dacht dat het over Judas Priest ging... Night Crawleeeerrr...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MOVIEFREAK Bekijk bericht
    HOI

    ik heb het gevonden voor je http://www.bol.com/nl/p/nightcrawler...alSection=main

    en bol weet dus wel wat want ze verkopen het! omdat ik u en link heb gestuurd kunt u ook een voor mij kopen? svp
    Dat is een Engelse import, fijn dat dat er door die vage verkopers netjes bij vermeld wordt. Ben jij toevallig één van die verkopers en wat een rare vraag trouwens, op het schooierige af en dat bij een eerste post...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Tja...Heel gek, als je ziet wat voor crap er op blu-ray wordt uitgebracht en niet Nightcrawler. Maar ja...
    Ik zal voor de US Universal gaan tegen de tijd dat ie goedkoper is. Met de UV code kan ik dan ook nog een paar dollar terugverdienen. Tenzij de UK echt veel goedkoper wordt. Heeft iemand die? Commentaar op de PQ? Geen banding in de donkere scenes?
    Laatst aangepast door Filmgek : 24-05-2015 om 13:26
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  21. #21

    Standaard

    Wacht een paar maanden en hij staat voor een tientje op Zavvi.nl.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •