Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 197 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    In de US is er een levendige handel van die codes, maar hier wordt niet individueel tegen downloaden/uploaden uit/van illegale bron opgetreden en daarom is het niet interessant.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #77

    Standaard

    Op Amazon.de staat de Steelbook zonder al die vervelende balken/teksten. Het lijkt mij dan toch ook dat die zo in Nederland verschijnt. Tevens staat er ook aan de zijkant DVD bij het plaatje van Mediamarkt, en dat zal toch wel helemaal niet kloppen.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Op Amazon.de staat de Steelbook zonder al die vervelende balken/teksten. Het lijkt mij dan toch ook dat die zo in Nederland verschijnt. Tevens staat er ook aan de zijkant DVD bij het plaatje van Mediamarkt, en dat zal toch wel helemaal niet kloppen.
    Die mening heb ik ook . Ik denk dat er uiteindelijk wel zo'n flap op zit, maar nog 2 weekjes en we weten het zeker.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die mening heb ik ook . Ik denk dat er uiteindelijk wel zo'n flap op zit, maar nog 2 weekjes en we weten het zeker.
    Warner kennende zal daar zeker een flap omheen zitten. Denk dat enkel The Dark Knight niet zo'n flap had en dat is alweer meer dan 6 jaar geleden… Wacht gewoon even af.

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    Voor degene die de blu-ray uit de VS hebben besteld, is het volgende van het forum van blu-ray.com bekend geworden: "the US release has been confirmed Region A locked."

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor degene die de blu-ray uit de VS hebben besteld, is het volgende van het forum van blu-ray.com bekend geworden: "the US release has been confirmed Region A locked."
    Dat was te verwachten, US is Paramount, regiolocked en de rest van de wereld is WB, regiovrij.

  8. #83

    Standaard

    Is er eigenlijk al bekend of de nederlandse release ook de IMAX versie gaat worden.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Is er eigenlijk al bekend of de nederlandse release ook de IMAX versie gaat worden.
    Warner Bros kennende wel, vb Dark Knight.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Is er eigenlijk al bekend of de nederlandse release ook de IMAX versie gaat worden.
    In duitsland is het al bevestigd en op Amazon UK staat het ook. Het is vrijwel zeker dat wij dit ook krijgen. Helaas is dit echter nog nergens bevestigd.
    The future is Blu

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor degene die de blu-ray uit de VS hebben besteld, is het volgende van het forum van blu-ray.com bekend geworden: "the US release has been confirmed Region A locked."
    Ik heb onmiddelijk mijn bestelling geannuleerd. Nu moet ik zien welke uitgave ik ga kopen. Liefst een Blu-ray HD slimcase met slipcover. Ik zie maar één mogelijkheid en dat is de Franse uitgave. Nog geluk dat de titel van de film niet verstaald is en blijkbaar is de schijf identiek dan de Belgische. Engelse uitgave heeft geen Franse of Nederlandse ondertitels. Idem met de Duitse uitgave. En de Belgische uitgave heeft geen slipcover.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb onmiddelijk mijn bestelling geannuleerd. Nu moet ik zien welke uitgave ik ga kopen. Liefst een Blu-ray HD slimcase met slipcover. Ik zie maar één mogelijkheid en dat is de Franse uitgave. Nog geluk dat de titel van de film niet verstaald is en blijkbaar is de schijf identiek dan de Belgische. Engelse uitgave heeft geen Franse of Nederlandse ondertitels. Idem met de Duitse uitgave. En de Belgische uitgave heeft geen slipcover.
    Deze misschien

  13. #88

    Standaard

    Het wordt verwarrend; dvdworldusa geeft region locked aan; dvdbeaver region free. Wie moet je geloven?

  14. #89

    Standaard

    Regiolocked, aangezien de subs die op Bluray dot com staan toch voornamelijk aanduiden dat het hier gaat om puur Amerikaans en Latijns-Amerikaanse release gaat en Paramount is volgens mij ver altijd regiolocked.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Geloof wat je wil

    Dit zijn de talen voor de NL versie
    Gesproken talen: Engels, Frans, Italiaans, Portugees, SpaansOndertiteling: Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans
    Hoe groot is de kans dat de extra's op disc 2 Nederlands ondertiteld zijn? Ik maak de laatste tijd vaak mee dat extra's op Nederlandse Blu-rays geen Nederlandse ondertitels hebben, of zelfs helemaal geen ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Regiolocked, aangezien de subs die op Bluray dot com staan toch voornamelijk aanduiden dat het hier gaat om puur Amerikaans en Latijns-Amerikaanse release gaat en Paramount is volgens mij ver altijd regiolocked.
    Paramount is juist vrijwel altijd regiovrij. Maar wanneer ze voor een film alleen de rechten in de USA hebben dan kan er wel eens een regio A lock op zitten (net als bij Gladiator, die is ook regiolocked in USA).

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het wordt verwarrend; dvdworldusa geeft region locked aan; dvdbeaver region free. Wie moet je geloven?
    Gewoon afwachten en bestellen als ik zeker ben. Ik vertrouw toch meer dvdbeaver dan dvdworldusa.. Daar is dus noch hoop.

  18. #93

    Standaard

    DVD Beaver review US-versie:

    Disc:Region: FREE! (as verified by the Oppo Blu-ray player)
    Runtime: 2:49:03.925
    Disc Size: 40,731,702,679 bytes
    Feature Size: 40,306,139,136 bytes
    Video Bitrate: 24.25 Mbps
    Chapters: 20
    Case: Standard Blu-ray case inside cardboard slipcase (Digibook in the UK)
    Release date: March 31st, 2015

    Dus in de praktijk getest dat de US-versie regiovrij is. Meer bewijs lijkt me niet nodig, toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    DVD Beaver review US-versie:

    Disc:Region: FREE! (as verified by the Oppo Blu-ray player)
    Runtime: 2:49:03.925
    Disc Size: 40,731,702,679 bytes
    Feature Size: 40,306,139,136 bytes
    Video Bitrate: 24.25 Mbps
    Chapters: 20
    Case: Standard Blu-ray case inside cardboard slipcase (Digibook in the UK)
    Release date: March 31st, 2015

    Dus in de praktijk getest dat de US-versie regiovrij is. Meer bewijs lijkt me niet nodig, toch?
    Dit is toch een te makkelijke conclusie. DVD Beaver heeft het al eens eerder fout gehad wat betreft de regiocode. Ik weet zo niet meer bij welke titel, helaas. Ik zou toch nog even wachten op meerdere bronnen, dan alleen uitgaan van één bron.

  20. #95

    Standaard

    Ik vertrouw dvdworldusa meer dan dvdbeaver. Dvdworldusa heeft er meer belang bij dat de blu-ray regiovrij is (= meer omzet), dus zullen het wel goed testen.

    En wat Frank al aangeeft; dvdbeaver heeft het wel vaker bij het verkeerde eind gehad. Ik heb Gary Tooze een tweet gestuurd; kijken of hij reageert.

  21. #96

    Standaard

    Specificaties van de Poolse uitgave, die voorzien is van Nederlandse ondertitels (via de link zijn ook screenshots te bekijken):

    EDIT: De specificaties van bovengenoemde uitgave zijn aangepast. Alleen disc 2 heeft Nederlandse ondertitels, disc 1 met de film niet.

    Extra's
    The Science of Interstellar (51:00)
    Inside Interstellar
    - Plotting An Interstellar Journey (07:44)
    - Life On Cooper's Farm (09:36)
    - The Dust (02:28)
    - Tars and Case (9:17)
    - The Cosmic Sounds Of Interstellar (13:29)
    - The Space Suits (4:21)
    - The Endurance (9:14)
    - Shooting In Iceland: Miller's Planet/Mann's Planet (12:32)
    - The Ranger And The Lander (12:10)
    - Miniatures In Space (5:19)
    - The Simulation Of Zero-G (5:21)
    - Celestial Landmark (13:14)
    - Across All Dimensions And Time (8:52)
    - Final Thoughts (5:57)
    Trailers
    - Trailer 1 - Lee (1:49)
    - Trailer 2 - Wonder (2:30)
    - Trailer 3 - Memories (2:30)
    - Trailer 4 - Mankind (2:22)
    Geluid
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Chinees Digital 5.1
    Hongaars Dolby Digital 5.1
    Oekraïens Dolby Digital 5.1
    Pools Voice Over Dolby Digital 5.1
    Russisch Dolby Digital 5.1
    Thais Dolby Digital 5.1
    Tsjechisch Dolby Digital 5.1
    Turks Dolby Digital 2.0 turecki (192 kbps)
    Beeld
    1.78:1 (IMAX) / 2.40:1 MPEG-4 AVC
    Ondertitels
    Arabisch, Bulgaars, Chinees (2x), Engels, Ests, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Koreaans, Kroatisch, Lets, Litouws, Nederlands, Pools, Roemeens, Russisch, Sloveens, Thais, Tsjechisch, Turks
    Speelduur
    179:03
    Regio
    A/B/C
    Laatst aangepast door Frank : 29-03-2015 om 20:12

  22. #97

    Standaard

    http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00S...-uL&ref=plSrch

    Geen Nederlandse ondertiteling helaas!
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Specificaties van de Poolse uitgave, die voorzien is van Nederlandse ondertitels (via de link zijn ook screenshots te bekijken):

    Beeld
    1.78:1 (IMAX) / 2.40:1 MPEG-4 AVC
    Speelduur
    179:03
    De speelduur in de bioscoop was 169 minuten.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De speelduur in de bioscoop was 169 minuten.
    Klopt, mijn interpretatie van 2:49:03 is niet juist, de speelduur is dus 169:03.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vertrouw dvdworldusa meer dan dvdbeaver. Dvdworldusa heeft er meer belang bij dat de blu-ray regiovrij is (= meer omzet), dus zullen het wel goed testen.

    En wat Frank al aangeeft; dvdbeaver heeft het wel vaker bij het verkeerde eind gehad. Ik heb Gary Tooze een tweet gestuurd; kijken of hij reageert.
    Hij heeft gereageerd dat hij het gaat checken; als ik meer weet, dan post ik het.

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •