Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 197 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Zijn er mensen die de US versie halen en eventueel de filmcell willen doorverkopen aan mij? Ik heb besloten om niet de US versie te halen, puur voor de cell, maar om de cell van iemand anders te kopen.
    The future is Blu

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Zijn er mensen die de US versie halen en eventueel de filmcell willen doorverkopen aan mij? Ik heb besloten om niet de US versie te halen, puur voor de cell, maar om de cell van iemand anders te kopen.
    Misschien heb je hier wat aan? : http://www.ebay.nl/itm/INTERSTELLAR-...item3cf65901b6

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hey dankje! Ik had vandaag al op Ebay gezocht naar "Interstellar cell", maar kreeg nog geen hits van mensen die buiten de VS verzenden. Ik wil wel een mooie afbeelding, maar het plaatje van de link is nogal onduidelijk.
    The future is Blu

  4. #129

    Standaard

    Schandalig wat ze op eBay vragen voor die filmcell. Je kan beter de gewone US editie bestellen, dan heb je m ook.
    Ik ben voor de Best Buy editie gegaan én de UK digi. De exclusive content van BB staat op de special features disc, het is dus geen extra disc. (gelukkig). Het is idd Region A, geen probleem voor mn Oppo.
    Heb m besteld bij blurayforeveryone. Eerste keer dat ik daar bestel, heb t tot nu toe altijd via eBay gedaan. Maar die Cliff lijkt me een geschikte peer, en beantwoordt al mn mails goed. En hij vraagt 'redelijk' normale prijzen, maar...ook...én.... hij helpt je met de value op het pakket, dus geen douane geneuzel, en da's zoniet nóg belangrijker. Heb dus meteen wat extra titels bij hem besteld, waaronder ook Birdman met de red case plus slip.

    Er zijn overigens aardig wat klachten over beschadigde Neo cases bij de Walmart versie en bekraste discs. Dus da's niet zo lekker.
    Ik vind het artwork van de digi en de Neo eigenlijk het mooist. Ik vind de andere covers een stuk minder, en zien er zwaar geshopped uit, qua gezichten achter het vizier. Heel lelijk.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  5. #130

    Standaard

    De filmcells die te koop worden aangeboden, zullen wel de minst mooie zijn. Hier worden wat gepost die mensen hebben gekregen.

    Ik ben er denk ik wel uit voor mijzelf.

    De extra's van de Best Buy versie zijn bekend (met dank aan forummers op blu-ray.com):

    They are both roundtable discussions (in HD) -
    Creating Interstellar: Christopher Nolan, Anne Hathaway, Mathew McConaughey, and Jessica Chastain in the discussion. 13:56 minutes
    Experiencing Interstellar: Anne Hathaway, Mathew McConaughey, and Jessica Chastain in the discussion. 6:12 minutes


    De eerste extra is een uitgeklede versie (13:56 t.o.v. 26:24!!!) van onderstaand filmpje, waarbij de interviewer er helemaal uit gesneden is. En om nou voor de tweede extra van 6 minuten zo'n $20 te betalen voor de losse bonusdisc; dat lijkt toch te gek. De Best buy versie valt dan af voor mij.



    Het enige wat de Walmart neopack toevoegt t.o.v. de Nederlandse uitgave, is de verpakking en de IMAX cell. Maar ondertussen heb ik al wat negatieve verhalen gelezen over die neo-packs; ze zijn blijkbaar kwetsbaar en er zijn ook verhalen met krassen op de discs in gesealde neo-packs. En dan is er nog de prijs: je bent minimaal €50 kwijt en je krijgt exact dezelfde inhoud als de Nederlandse uitgave.
    De twijfel is er nog om deze te kopen, maar waarschijnlijk niet.

  6. #131

    Standaard

    Ik heb gewoon voor 19 euro de steelbook versie gehaald bij Media Markt. Nu hoef niet lang te wachten tot dat hij binnen is en ben ik goedkoper uit dan bij de rest. Het boek wil ik sowieso nog een keer aanschaffen.

  7. #132

    Standaard

    Ach, die Imax cel vind ik wel leuk. Ik dubbeldip gewoon omdat het Interstellar is. Doe ik zelden of nooit bij gelijktijdige releases. Qua artwork heb ik de UK digi.
    Laatst aangepast door Filmgek : 31-03-2015 om 13:36
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  8. #133

    Standaard

    Heb net bij de MM de Steelbook van Interstellar en Fury gehaald.

    Mijn 1ste Bluray aankoop van dit jaar.

  9. #134

    Standaard

    Vandaag mijn blu-ray van Bol ontvangen. Ik denk dat ik van de bonus disc veel meer pkezier zal beleven dan aan de hoofdfilm zelf. Na n uur en 50 minuten viel ik zowat in slaap! Dat kan niet de bedoeling zijn. Waarom wéér Michael Caine, hij kan maar één trucje. Het script is tot nu toe waardeloos (een peperdure ruimtereis zónder een volwaardige bemanning, tot Matthew McConaughy letterlijk aanklopt en zonder keuring en training binnen een paar dagen mee gaat op ruimtereis met een zeer onlogisch kleine bemanning? Serieus???), en zelfs de veelbelovende score lijkt de film niet te gaan redden (ik zie en hoor continue andere films, behalve een authentieke Interstellar)...

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    tot Matthew McConaughy letterlijk aanklopt en zonder keuring en training binnen een paar dagen mee gaat op ruimtereis
    *kuch* Bruce Willis *kuch*
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Vandaag mijn blu-ray van Bol ontvangen. Ik denk dat ik van de bonus disc veel meer pkezier zal beleven dan aan de hoofdfilm zelf. Na n uur en 50 minuten viel ik zowat in slaap! Dat kan niet de bedoeling zijn. Waarom wéér Michael Caine, hij kan maar één trucje. Het script is tot nu toe waardeloos (een peperdure ruimtereis zónder een volwaardige bemanning, tot Matthew McConaughy letterlijk aanklopt en zonder keuring en training binnen een paar dagen mee gaat op ruimtereis met een zeer onlogisch kleine bemanning? Serieus???), en zelfs de veelbelovende score lijkt de film niet te gaan redden (ik zie en hoor continue andere films, behalve een authentieke Interstellar)...
    Ik denk dat je beter niet verder kijkt… Het laatste halfuur zal je waarschijnlijk ook niet smaken.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Vandaag mijn blu-ray van Bol ontvangen. Ik denk dat ik van de bonus disc veel meer pkezier zal beleven dan aan de hoofdfilm zelf. Na n uur en 50 minuten viel ik zowat in slaap! Dat kan niet de bedoeling zijn. Waarom wéér Michael Caine, hij kan maar één trucje. Het script is tot nu toe waardeloos (een peperdure ruimtereis zónder een volwaardige bemanning, tot Matthew McConaughy letterlijk aanklopt en zonder keuring en training binnen een paar dagen mee gaat op ruimtereis met een zeer onlogisch kleine bemanning? Serieus???), en zelfs de veelbelovende score lijkt de film niet te gaan redden (ik zie en hoor continue andere films, behalve een authentieke Interstellar)...
    Jammer dat de film je niet bevalt; dat kan natuurlijk.

    Maar dat je vindt dat Michael Caine maar één trucje kent, dat is dat gewoon niet waar en eigenlijk een belediging voor hem. Je hebt blijkbaar dan niet veel van zijn films gezien (en hij heeft er zoveel gemaakt...)?

    Je zal zelf inderdaad wat moeten invullen bij de film; zelf vind ik dat nooit erg dat ik niet altijd hapklare brokken voorgeschoteld krijg. Zo zal er vast een persoon zijn wiens plaats McConaughy heeft ingenomen, maar die zie of hoor je niet. En waarom zou je? Voor het verhaal heeft die persoon ook geen enkele betekenis. Zo lijkt het punt van de minimale bemanning mij ook logisch; hoe meer mensen aan boord, hoe meer gewicht en vooral ook hoe meer zuurstof er nodig is.

    Misschien toch afkijken en dan informatie over de film gaan zoeken want je zal ongetwijfeld meer vragen hebben nadat je het laatste halfuur hebt gezien .

  13. #138

    Standaard

    £ 0,01 refund gekregen van Amazon UK op mijn pre-order! Nu maar eens even goed overdenken wat ik daarmee allemaal ga doen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik in ieder geval de juiste keuze heb gemaakt om de digibook niet te bestellen. De cover is prachtig, maar omdat ik al het complete boek 'Beyond Time and Space' heb, vind ik het verder niet bijzonder.
    Het werkelijke boek is veel groter (en dus imposanter).
    De Nederlandse uitgave is al besteld; maar wellicht neem ik toch nog een andere uitgave.
    Lijkt me een logische keuze. Had ik ook gedaan als ik het boek al had.Vind het boek echter niet interessant genoeg, afgaande op de diverse video's op YouTube. Hou meer van de artboeken van de diverse animatiefilms.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    £ 0,01 refund gekregen van Amazon UK op mijn pre-order! Nu maar eens even goed overdenken wat ik daarmee allemaal ga doen...
    Hier idem dito. Misschien kunnen we er een dropveter van kopen

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    £ 0,01 refund gekregen van Amazon UK op mijn pre-order! Nu maar eens even goed overdenken wat ik daarmee allemaal ga doen...
    Ga je'm cash laten uitbetalen of investeer je 'm zodat je tegen de volgende bestelling twee procent rente kan opstrijken?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #142

    Standaard

    Mooie digibook, heb hem vandaag binnengekregen.
    Enja, de rating logo's zijn inderdaad stickertjes die je er af kan halen, dus dat valt goed mee.

  18. #143

    Standaard

    Echt ozin die 1 cent teruggaaf. Wel een mooie uitgave.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk dat de US versie niet regiovrij is, dat is de NL versie namelijk ook niet!!
    De Nederlandse uitgave is wel regiovrij, of althans ook regio A gecodeerd, want hij speelt af op mijn regio A gecodeerde speler.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Nederlandse uitgave is wel regiovrij, of althans ook regio A gecodeerd, want hij speelt af op mijn regio A gecodeerde speler.
    Klopt Frank, ik ben het vergeten te corrigeren. Mijn speler gaf 'unknown disc' aan en ik had hem nog op regio A staan en na het veranderen naar regio B speelde hij wel. Helaas voor mij is dat een probleem v/d speler en niet een regiocodering op de disc kwam ik later achter...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #146

    Standaard

    Gisteren gezien. Visueel ziet het er allemaal prima uit en ook de soundtrack is echt goed. Alleen het verhaal......Ik ben gek op science fiction maar tijdens deze bijna 3 uur heb ik toch meerdere malen op het punt gezet de blu-ray uit mijn speler te halen. Snap niet waar het aan heeft gelegen, maar kwam gewoon niet in de film, vond het verhaal niet interessant en op een gegeven moment zelfs slaapverwekkend..

    Gelukkig mogen smaken verschillen. Ik heb bijvoorbeeld weer genoten van the Seventh son en ik schijn één van de weinige te zijn

  22. #147

    Standaard

    Ik heb De versie bij Bol.com besteld, geen poespas erbij! Gisteren gezien, heerlijke lange film waarbij je op sommige momenten erg spannend is..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Gisteren gezien. Visueel ziet het er allemaal prima uit en ook de soundtrack is echt goed. Alleen het verhaal......Ik ben gek op science fiction maar tijdens deze bijna 3 uur heb ik toch meerdere malen op het punt gezet de blu-ray uit mijn speler te halen. Snap niet waar het aan heeft gelegen, maar kwam gewoon niet in de film, vond het verhaal niet interessant en op een gegeven moment zelfs slaapverwekkend..

    Gelukkig mogen smaken verschillen. Ik heb bijvoorbeeld weer genoten van the Seventh son en ik schijn één van de weinige te zijn
    Seventh Son was een gedrocht eerste klas. Maar zoals je zegt, gelukkig mogen smaken verschillen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #149
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren alvast een klein stukje van de Blu-ray Disc gekeken. Ik heb de film al in de bioscoop gezien, dus was gewoon even benieuwd hoe hij klonk en eruit zag op BD. Nu heb ik net een nieuwe Dolby Atmos-installatie en dan is het altijd jammer als een nieuwe film 'maar' in DTS HD 5.1 wordt aangeboden. Immers 7.1 is toch veel mooier en het Atmos systeem voegt heel veel toe bij een echte Atmos-track. Gelukkig bieden nieuwe receivers met Atmos tevens een nieuwe versie van Dolby Prologic II, nu simpelweg Dolby Surround genaamd. Dus benieuwd of dat goed klonk...

    Laat ik het zo zeggen, als er op had gestaan Dolby Atmos 7.1 had ik het gewoon geloofd. Wat klinkt deze Blu-ray Disc subliem. Geluiden komen heel helder en duidelijk (en vooral heel natuurgetrouw) uit alle speakers. De plafondspeakers werken eigenlijk zoals je van een Atmos-track verwacht en ook de surroundbackspeakers doen heel mooi mee. Het geluid was echt perfect 3D en je waant je echt in al dat ruimtelijk geweld. Al bij het begin van de film hoor je een indringende en aanhoudende bas die je voelde, heel sfeervol. Wel was het kijken met de afstandsbediening in de hand, want dialogen zijn subtiel en al het andere geluid echt heel bombastisch en vooral luid (het was al laat). Nu was dat al bekend bij deze film en werd zelfs als bezwaar aangegeven, maar man wat klinkt dit goed.

    Kortom een referentietrack qua geluid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Gisteren gezien. Visueel ziet het er allemaal prima uit en ook de soundtrack is echt goed. Alleen het verhaal......Ik ben gek op science fiction maar tijdens deze bijna 3 uur heb ik toch meerdere malen op het punt gezet de blu-ray uit mijn speler te halen. Snap niet waar het aan heeft gelegen, maar kwam gewoon niet in de film, vond het verhaal niet interessant en op een gegeven moment zelfs slaapverwekkend..

    Gelukkig mogen smaken verschillen. Ik heb bijvoorbeeld weer genoten van the Seventh son en ik schijn één van de weinige te zijn
    Ik heb de film nu een paar keer gezien en dan wordt ie steeds beter. Ik ben ook maar een simpele sterveling die weinig van theoretische astrofysica snapt, maar nu ik de film vaker gezien heb ben ik de materie steeds beter gaan begrijpen. En dan snap je het verhaal ook beter.
    Dus als je het aandurft, bekijk 'm dan over een poosje nog eens.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •