De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Nanny - Complete Series on DVD

    Juist goed nieuws gekregen via email van TVShowsOnDVD.com

    The Nanny - Shout! to Deliver All 6 Seasons in 'The Complete Series'

    Amazon pre-order listing shows a late April date for this to be in stores

    Posted by David Lambert
    1/12/2015
    For 6 seasons Fran Drescher played The Nanny on the CBS network, and between 2005 and 2009 the folks at Sony Pictures Home Entertainment released three of those seasons on DVD. The sitcom also starred Charles Shaughnessy (Mad Men), Daniel Davis (The Practice), Lauren Lane (L.A. Law), Benjamin Salisbury (Captain Ron), Nicholle Tom (Masters of Sex) and Madeline Zima (Californication). Fans have been craving to get all six seasons of the show on DVD...and now that is happening at long last!

    Shout! Factory hasn't formally announced it yet, but a new Amazon.com pre-order listing shows that The Nanny - The Complete Series will come to DVD at last on April 21st! Priced at $149.99 SRP, right now Amazon is discounting it by 30%, accepting pre-orders for it at $104.99 plus shipping (which can be free if you choose the slowest method of delivery) and taxes (if applicable).

    Note that this current $104.99 pricetag at Amazon comes to $17.50 per season if you own none of the seasons so far...and if you own the first three season sets then you're getting seasons 4, 5 and 6 for $35 each (plus extra copies of the first three seasons...which you can sell, give to a friend or donate to a worthy cause). Or, you can just ignore that this Complete Series package exists, and wait for Shout! to release the 4th, 5th and 6th seasons down the road as individual season sets...up to you!

    Package art, details, and extras (if any) for The Nanny - The Complete Series have not been made available yet, but stay tuned for updates as further developments occur!



    Taken from: http://www.tvshowsondvd.com/news/Nan...#ixzz3OemKqypr

  2. #2

    Standaard

    jammer genoeg regio 1... zit al jaren te wachten op deze serie...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    jammer genoeg regio 1... zit al jaren te wachten op deze serie...
    Dan import je 'm. 't Is al een wonder dat hij in Amerika volledig uitkomt op DVD.

    En Netflix (NL) is ook een optie, staan alle seizoenen ook op. EDIT: Daar overigens WÉL met Nederlandse ondertiteling.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 04-07-2016 om 15:41

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    jammer genoeg regio 1... zit al jaren te wachten op deze serie...
    Ik heb onlangs seizoen 5 aangeschaft. De DVD’s blijken in werkelijkheid regiovrij te zijn, dus dat hoeft geen belemmering te zijn voor wat dat betreft. Er is echter geen Engelse ondertiteling, wel via het Amerikaanse Closed Captioning systeem.
    Wat me vooral verbaasde is dat de 23 afleveringen staan op 3 enkellaags DVD’s (DVD5), terwijl dit normaal gesproken op 3 dubbellaags DVD9’s behoort te staan. Jammer, want op video opgenomen series uit de tweede helft van de jaren 90 kunnen er best wel goed uit zien, maar op deze manier is de beeldkwaliteit toch minder dan je mag verwachten.
    Laatst aangepast door The Workaholic : 11-04-2018 om 22:01

  5. #5

    Standaard

    CORRECTIE: Ik heb bovenstaande verder onderzocht, en wat ik heb gekocht zijn bootlegs, vandaar de enkellaags regiovrije DVDs. Er schijnen van meer Shout Factory DVDs bootlegs te worden verkocht op eBay. De datum op de DVD schijfjes was ook 2 dagen na de releasedatum. Oftewel meteen na releasedatum de originele DVDs door DVD shrink gehaald, en deze op professionele wijze laten herpersen. U bent gewaarschuwd !
    Laatst aangepast door The Workaholic : 14-04-2018 om 12:49

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    CORRECTIE: Ik heb bovenstaande verder onderzocht, en wat ik heb gekocht zijn bootlegs, vandaar de enkellaags regiovrije DVDs. Er schijnen van meer Shout Factory DVDs bootlegs te worden verkocht op eBay. De datum op de DVD schijfjes was ook 2 dagen na de releasedatum. Oftewel meteen na releasedatum de originele DVDs door DVD shrink gehaald, en deze op professionele wijze laten herpersen. U bent gewaarschuwd !
    He bah, wat een vreselijke actie. Ga je je geld terugvragen?

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de verkoper gemaild,
    Ik heb inmiddels opnieuw besteld bij DVD Pacific.
    Punt is dat je bij een serie die door Sony niet verder wordt uitgebracht dan 3 seizoenen, maar in licentie door Shout, niet meteen denkt dat dit interessant kan zijn voor bootleggers. Verder heeft de verkoper een goede reputatie op eBay, maar meestal geef je als alles goed is ontvangen de feedback, niet pas nadat je alle DVDs hebt bekeken. Mij viel vrij snel de mindere beeldkwaliteit op (compressiefouten), ondanks dat ik geen overdreven groot scherm heb.

    Dit is wat Shout erover te melden heeft:

    https://www.shoutfactory.com/blog/co...leg-media-faq/

  8. #8

    Standaard

    De originele Shout DVDs ontvangen, deze zijn dubbellaags en R1.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    De originele Shout DVDs ontvangen, deze zijn dubbellaags en R1.
    Een goeie zaak. Shout Factory is misschien nog altijd mijn meest favoriete uitgever EVER. Source1Media probeerde dat zelfde niveau een paar jaar geleden te behalen en deden een goede poging met het uitbrengen van wat meer obscuur Nederlands materiaal, maar de openheid, transparantie en communityworking die zij hebben, ongekend.

  10. #10

    Standaard

    The Nanny staat ook op Amazon Prime.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •