De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Pioneer VSX-329K

  1. #1

    Standaard Pioneer VSX-329K

    Hallo,

    Ik heb een Bose 5.1 home systeem met bas box.
    De geintegreerde cd speler en tuner werken niet meer en de aux naar de tv ook niet meer.
    Ik wil nu een eenvoudige tuner versterker kopen en een losse dvd speler die ook cd's kan afspelen.
    Ik heb mijn oog laten vallen op de Pioneer VSX-329K. Deze kan een center speaker, twee frontspeakers en twee surround speaker plaatsen.
    Wat moet ik nu met mijn bas box doen of is deze niet meer nodig?
    Ik begrijp dat een versterker in deze prijsklasse niet top of de bil is.

    Mvg,
    Rob

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Rob.

    Ik ben bang dat je de basbox niet op een andere receiver aan kunt sluiten. Volgens de info die jij hebt gegegeven hebt je een zogenaamd 'lifestyle systeem' en daarbij zitten de eindtrappen in de acoustimass module. In dat geval zal je een losse aktieve sub moeten kopen of een andere luidsprekset.

    Voor de weergave van lage tonen heb je een aktieve subwoofer (acoustimass module) nodig die voorzien is van 'low-level' ingangen. Deze ingang kan uitgevoerd zijn als (stereo) lijn-in en/of als LFE. Heb je een AM6, AM10 of AM15, dan heb je geluk en kun je deze wel als aktieve sub gebruiken.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 06-01-2015 om 21:53
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 572 Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb een Bose 5.1 home systeem met bas box.
    De geintegreerde cd speler en tuner werken niet meer en de aux naar de tv ook niet meer.
    Ik wil nu een eenvoudige tuner versterker kopen en een losse dvd speler die ook cd's kan afspelen.
    Ik heb mijn oog laten vallen op de Pioneer VSX-329K. Deze kan een center speaker, twee frontspeakers en twee surround speaker plaatsen.
    Wat moet ik nu met mijn bas box doen of is deze niet meer nodig?
    Ik begrijp dat een versterker in deze prijsklasse niet top of de bil is.

    Mvg,
    Rob
    Ik houd niet van raden...... wat is het model/modelnr. van het Bose geval?
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •