Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De DVD.nl Nieuwjaarsquiz is er weer! Doe mee en win leuke prijzen.

    De DVD.nl Nieuwjaarsquiz is er weer! Doe mee en win leuke prijzen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Leuke quiz. Zonet mijn deelname verzonden. Iedereen veel succes!

  3. #3

    Standaard

    En we kunnen met trots onze hoofdprijs bekendmaken: een Synology DS215J - NAS!
    Nog meer reden dus om mee te doen met deze prijsvraag!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, wat gaan onze lezers daarop zetten? Toch geen illegale verkregen films hoop ik..?

    Wel een hele mooie hoofdprijs!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Mooie prijs! Zelf heb ik al 2x een NAS. Dus sla ik deze keer de prijsvraag over zodat een ander deze prijs kan winnen.

  6. #6

    Standaard

    Je hebt nog twee dagen om mee te doen met de Nieuwjaarsquiz! Morgenavond sluit de inzendingstermijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je hebt nog twee dagen om mee te doen met de Nieuwjaarsquiz! Morgenavond sluit de inzendingstermijn.
    Ik heb nu wel al deelgenomen maar in de opgave (net boven de antwoordvelden) staat dat de deelnemers kunnen meedoen tot 21 januari?

  8. #8

    Standaard

    Oh dear, my bad. Ik had 15 januari in m'n hoofd.
    Maar het klopt, het is de 21e. Dus nog een week!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Is er al iets bekend over de uitslag van deze quiz?

  10. #10

    Standaard

    Vandaag wordt de uitslag van de Nieuwjaarsquiz bekend gemaakt!
    Bekijk hier alvast de antwoorden op de vraag welke 20 films zitten in de trailer:



    De antwoorden van de Nieuwjaarsquiz 2015. De 20 fragmenten zijn afkomstig uit:
    1. Amazing Spider Man 2
    2. Interstellar
    3. Captain America: Winter Soldier
    4. Lucia de B.
    5. A Most Wanted Man
    6. Sabotage
    7. Dallas Buyers Club
    8. 12 Years a Slave
    9. The Monuments Men
    10. The Railway Man
    11. Disappearance of Eleanor Rigby
    12. Wolf of Wall Street
    13. Lucy
    14. Godzilla
    15. Ida
    16. Grand Budapest Hotel
    17. Boyhood
    18. Flowers of War
    19. Captain Phillips
    20. Robocop

    De screenshots waren afkomstig uit:

    1. Bad Neighbours
    2. Muppets Most Wanted
    3. Non Stop
    4. Need For Speed
    5. Ramses
    6. Thor: The Dark World

    De titels van de filmposters met een cijfer waren:

    The Sixth Sense

    Eight Below

    Nine 1/2 Weeks

    Twelve Monkeys

    Three Days of the Condor

    Thirteen Days

    The Whole Ten Yards

    15 Minutes

    Two Mules for Sister Sara

    Six Days Seven Nights

    De Vierde Man

    Ocean's Eleven

    11:14

    Five Minarets in New York

    One Flew over the Cuckoo's Nest



    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 10-02-2015 om 09:50
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Spannend! Volgens mij heb ik het niet slecht gedaan als ik de antwoorden zo zie.

  12. #12

    Standaard

    En dit zijn de winnaars van de prijzen:

    DVD/Blu-ray-pakket
    R. van Uffelen - Amsterdam
    R. Koops - Bergschenhoek
    R. van der Werf - Dwarsnoard
    H. Mulder - Roosendaal

    Bol.com cadeaubon
    B. Tips - Houthalen
    L. Verhaag - Zwijndrecht

    Bioscoopbon
    PJ Hogendoorn - Leerdam
    M. de Raden - Oss

    De hoofdprijs, de Synology DiskStation DS215J NAS van Mobile-harddisk.nl is gewonnen door:

    M. Ermers - Enschede

    Prijswinnaars hebben de prijzen al of krijgen deze zo spoedig mogelijk thuisgestuurd.
    Alle winnaars gefeliciteerd!
    En alle deelnemers hartelijk dank voor het meedoen.
    Het blijkt dat dit soort prijsvragen redelijk in trek zijn t.o.v. de overige 'gewone' prijsvragen.
    Daar gaan we in de toekomst zeker rekening mee houden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Damn, alles goed en nog niet gewonnen. Volgende keer wat moeilijker
    Prijswinnaars gefeliciteerd!

  14. #14

    Standaard

    Gefeliciteerd, ben er ook lang mee bezig geweest! Ik ken alleen geen van de winnaars.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Ik ben één van de gelukkige winnaars van een Bol.com cadeaubon.
    Alvast bedankt hiervoor! Ook nog mijn felicitaties voor de andere winnaars!

    Nog een vraagje: word deze bon per post verzonden of ontvang ik deze digitaal?
    Laatst aangepast door bart22 : 10-02-2015 om 18:06

  16. #16

    Standaard

    Leuk! Van persoonsnaam is mij niet bekend wie, wie is Het was een leuke quiz om te doen zoiezo om te kijken hoe mijn filmkennis op peil was!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Leuk! Van persoonsnaam is mij niet bekend wie, wie is Het was een leuke quiz om te doen zoiezo om te kijken hoe mijn filmkennis op peil was!
    Misschien een idee om de forumnaam er bij te zetten Ludo? Zou ook wel willen weten bij wie de onbekende namen horen.

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oei, dat is een beetje privacygevoelig, denk ik. Daar moeten we toestemming voor vragen.
    Van alle namen die ik op Facebook voorbij zie komen, weet ik van de helft ook nooit wie ze zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

    Standaard

    Maar niet doen dan, iets teveel werk haha

  20. #20

    Standaard

    Verrek, alles goed beantwoord en dan nog niet winnen.

    Hebben vast ook veel mensen buiten dvd.nl meegedaan denk ik?

    En wat bedoel je hiermee..

    Het blijkt dat dit soort prijsvragen redelijk in trek zijn t.o.v. de overige 'gewone' prijsvragen.
    Daar gaan we in de toekomst zeker rekening mee houden.

    Worden ze moeilijker of alleen voor dvd.nl of iets anders.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ik ben één van de gelukkige winnaars van een Bol.com cadeaubon.
    Alvast bedankt hiervoor! Ook nog mijn felicitaties voor de andere winnaars!

    Nog een vraagje: word deze bon per post verzonden of ontvang ik deze digitaal?
    Dat moet ik nog aan de administratie vragen. Die koopt de bonnen.
    Maar als je een voorkeur hebt dan kan ik dat doorgeven aan hem.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Misschien een idee om de forumnaam er bij te zetten Ludo? Zou ook wel willen weten bij wie de onbekende namen horen.
    Van de meeste mensen weet ik de forumnaam niet, als ze 'm al hebben. Iedereen vult in onder zijn of haar eigen naam en die is nergens gelinkt aan een forumnaam.
    Van bart22 moet het dus een van de twee zijn, maar ik weet ook niet wie dat is. Mag hij zelf straks aangeven als hij de Bol.com bon als online code of kaart wil ontvangen...
    En wat Loader hieronder ook al aangeeft: er zijn veel mensen dien meedoen die nooit op het forum komen en dus ook geen forumnaam hebben.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loader Bekijk bericht
    Verrek, alles goed beantwoord en dan nog niet winnen.

    Hebben vast ook veel mensen buiten dvd.nl meegedaan denk ik?

    En wat bedoel je hiermee..

    Het blijkt dat dit soort prijsvragen redelijk in trek zijn t.o.v. de overige 'gewone' prijsvragen.
    Daar gaan we in de toekomst zeker rekening mee houden.

    Worden ze moeilijker of alleen voor dvd.nl of iets anders.
    Ik bedoel daarmee dat het iets interactiever mag, meer het puzzelen dan 'gewoon' twee vragen beantwoorden.
    De distributeurs willen graag makkelijke prijsvragen, zodat veel mensen mee gaan doen en er dus een groot bereik is.
    Maar voor de echte puzzelaars en kenners zou het wel wat moeilijker mogen, dus als we de kans krijgen zullen we het in de toekomst niet laten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #22

    Standaard

    Ik ben in elk geval voorstander van iets moeilijkere puzzeltjes. Ik heb er mij een halve dag behoorlijk mee geamuseerd en dat is ook wat waard.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat moet ik nog aan de administratie vragen. Die koopt de bonnen.
    Maar als je een voorkeur hebt dan kan ik dat doorgeven aan hem.
    Ik heb niet echt een voorkeur voor één van de twee. Maar daar ik in België woon is digitaal misschien gemakkelijker voor jullie?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Van de meeste mensen weet ik de forumnaam niet, als ze 'm al hebben. Iedereen vult in onder zijn of haar eigen naam en die is nergens gelinkt aan een forumnaam.
    Van bart22 moet het dus een van de twee zijn, maar ik weet ook niet wie dat is. Mag hij zelf straks aangeven als hij de Bol.com bon als online code of kaart wil ontvangen...
    En wat Loader hieronder ook al aangeeft: er zijn veel mensen dien meedoen die nooit op het forum komen en dus ook geen forumnaam hebben.
    Het is de B. Tips uit Houthalen

  24. #24

    Standaard

    Vind de moeilijke vragen ook leuker. Heb mij 3 dagen vermaakt, het was wat lastig omdat het over films in 2014 ging en ik ben een liefhebber van de oude klassiekers.

    Ergens vind ik ook wat jammer dat het niet enkel alleen voor mensen van de forum is. Dat nu misschien de prijzen zijn gegaan naar mensen die hier nog nooit geweest zijn en enkel gekomen zijn omdat er wat te winnen valt...
    En tegelijk worden de aantallen bezoekers van dvd.nl steeds minder. Dus ja...
    Al weet ik ook dat je het weer niet kan maken om het alleen voor de mensen van dvd.nl te doen, want dan rept er iemand weer van discriminatie....

  25. #25

    Standaard

    Winnaars gefeliciteerd.

    Ik vond deze prijsvraag eigenlijk makkelijker dan die van vorig, maar dat zal vast per deelnemer verschillen. Ik weet niet meer op welke site, maar ik zag na een week op een prijsvragensite alle antwoorden van de quiz staan en dan wordt het wel erg makkelijk. Dat vind ik persoonlijk wel jammer. Ik denk dat je de drempel al iets hoger legt als je ingelogd moet zijn om mee te kunnen doen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •