De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe variant van de DVD.nl all time top 100

    Zijn hier mensen die iets voelen voor een nieuwe variant van de DVD.nl all time top 100? Door allemaal een top 20/25/30/50 in te leveren?
    The future is Blu

  2. #2

    Standaard

    Dat is laatst nog gedaan in dit topic, we wachten daar nog steeds op de volledige uitslag

  3. #3

    Standaard

    Ik dacht dat dat eind vorig jaar was. Daarom dacht ik het zoals de top 2000 jaarlijks te doen. Ik denk niet dat je die volledige uitslag nog moet verwachten.
    The future is Blu

  4. #4

    Standaard

    Altijd leuk, zo'n top zoveel . Alleen dit jaar ga ik niet tellen . Ga jij het regelen Juvefan?

  5. #5

    Standaard

    Ik wil dat best doen, maar de vorige is blijkbaar pas 7 maanden oud en nog niet eens af. Ik betwijfel nu hoe veel mensen hierop zitten te wachten, los van mezelf dan. Mijn top 50 heeft al wel enkele mutaties gehad.
    The future is Blu

  6. #6

    Standaard

    Lijstjes zijn toch altijd grappig . Ik waarschuw je alvast; het is wel redelijk wat werk. Zeker omdat men niet altijd de namen van de films op dezelfde manier spelt, of dat men wisselend de titel in de originele taal gebruikt en in het Engels.

  7. #7

    Standaard

    Gewoon om een imdb link vragen, dat lost het probleem op.

  8. #8

    Standaard

    Maar dat is weer meer moeite voor degene die simpel alleen een lijstje willen inleveren. Je kunt moeilijk verwachten dat ze allemaal 50 linkjes erbij zetten.

  9. #9

    Standaard

    Ik ben altijd wel in. Heb genoeg van dit soort top 100's georganiseerd. Als je een beetje handig bent in Excel, kost het je - afhankelijk van de spelling van degene die post - 1 tot maximaal 10 minuutjes per lijst. Prima te doen dus.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar dat is weer meer moeite voor degene die simpel alleen een lijstje willen inleveren. Je kunt moeilijk verwachten dat ze allemaal 50 linkjes erbij zetten.
    Waarom kun je dat moeilijk verwachten? Je wilt toch een zo duidelijk mogelijke lijst? Daar moeten mensen dan maar even moeite voor doen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •