De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Step Up 5 All In (Blu-ray)

    Step Up 5 All In (Blu-ray)

    Step Up 5 All In is alweer het vijfde deel in de reeks, en ook weer in 3D.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad voor de liefhebbers, zelf heb ik geen moeite met dit soort films, dit in tegenstelling tot de chagrijn die
    deze uitgave 1 puntje toebedeelde.

    Helaas uitgebracht door een zuinige Benelux uitgeverij en dan krijg je DTS HD MA geluid in je mik gedrukt,
    hoeven ze weer minder rechten te betalen. Ben dan zelf wel benieuwd naar de uitgave die is uitgebracht
    met Dolby Atmos.

    Overigens is mij geen enkel tikje of kraakje tijdens het afspelen opgevallen, ik ben geen tegenstander van
    dit soort films, zonder mezelf nu direct als een echte liefhebber te bestempelen, je moet er net zin in hebben
    en dan kijk ik dit soort films het meest voor de muziek, en het daarbij horende geluid en dat was bij deze
    film op de momenten van dans en muziek best wel goed voor elkaar, inderdaad zat er een behoorlijk
    volumeverschil tussen het praat deel en het "actie" deel.

    Al met al is het voor de liefhebbers best wel een leuke film, zou me iig niet laten afschrikken door de
    haters van dit soort films die maar 1 puntje geven.

    Oh, schijf heeft ook nog een 2.0 DTS commentary track.... in het engels en niet ondertiteld.

    BTW..... wanneer gaan jullie stoppen met het vermelden van de zone? deze is inderdaad ook zone B,
    en hij speelt ook op een zone A speler(getest), Zone C speler niet getest, maar daar zal hij hoogstwaarschijnlijk
    ook wel op spelen.

    Waarom info vermelden die onvolledig is of niet correct?
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •