Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spider-Man: Homecoming (2017)

    Spider-Man Reboot
    Sony heeft al plannen voor 'Spider-Man' reboot



    Uiteraard zit er tussen de vele lekken van Sony ook een stapel details over de plannen van de studio met zijn Spider-Man franchise. De Amazing Spider-Man-films met Andrew Garfielddoen het lang niet zo goed als de studio hoopt en dus wordt er al gekeken naar een nieuwe reboot. Uit een acht pagina’s tellend document blijkt niet alleen wat het verhaal mogelijk wordt, maar ook lezen we over potentiële regisseurs.

    Allereerst schrijft Jeff Robinov, hoofd van Studio 8 aan Amy Pascal, vicevoorzitter van Sony Pictures dat er genoeg reden is om de Spider-Man franchise draaiende te houden. ”Zeggen dat er genoeg andere superheldenfilms in de markt zijn en dat er dus geen aanleiding meer is tot het maken van meer Spider-Man films, is hetzelfde als zeggen dat er geen ruimte meer is voor James Bond-films, want er komen teveel spionagefilms uit. Er zal altijd ruimte zijn voor deze geliefde, iconische held”

    Vervolgens omschrijft Robinov wat het doel is van de nieuwe reboot. Men wil geen nieuw oorsprongsverhaal vertellen. ”In de volgende films kunnen we niet teruggaan naar zijn oorsprongsverhaal. Denk aan de 25 films in de James Bond franchise, alleen omdat er een nieuw creatief team aan boord komt, hoeft er geen nieuw oorsprongsverhaal verteld te worden en kan de franchise vooral nieuw leven ingeblazen krijgen.”

    Daarna komt Robinov op de proppen met twee mogelijke verhaallijnen voor de reboot. Een daarvan baseert zich op Kraven’s Last Hunt en laat zien hoe The Hunter Spider-Man neerschiet en hem voor dood en begraven achterlaat. Hij trekt dan het kostuum aan en begint criminelen op gruwelijke wijze te verminken. ”Dat verhaal bewijst dat het meer vereist dan alleen het kostuum om Spider-Man te worden,” aldus Robinov.

    Een andere invalshoek zou wellicht interessanter zijn. ”Een andere kant van Spider-Man die interessant zou kunnen zijn om te bekijken, is hem zien als volwassene. Spidey is gedurende de 52 jaar dat hij er is, niet altijd een tiener geweest. Hij is gaan samenwonen met zijn vriendin, getrouwd en in sommige verhaallijnen, zelfs leraar geworden op een middelbare school. Wellicht voelt het frisser om Peter Parker om te zien gaan met volwassen problemen. Hij doet dat in de comics al decennialang en de kinderen vinden het nog altijd leuk om te lezen.”

    En dan is er nog een lijst met regisseurs die deze reboot zou moeten regisseren: Brad Bird, Edgar Wright, David Yates, Damien Chazelle, Glenn Ficcara en John Requa, Phil Lord en Chris Miller, Colin Trevorrow, James Gunn, Chris Buck en Jennifer Lee, Joe Cornish, Don Hall en Chris Williams,Joachim Rønning en Espen Sandberg.

    Wat vinden jullie van Sony’s rebootplannen?

    Bron : Filmtotaal.nl
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 14-04-2016 om 21:51

  2. #2

    Standaard

    Hier staat meer over het mailtje.
    Het zijn volgens mij meer gedachten over een potentiële kant die Sony op zou kunnen gaan dan plannen.

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje lachwekkend worden. Ondanks dat ik helemaal niet ontevreden ben met de voorgaande Spider-Man films, lijkt me het beter dat de rechten naar Marvel gaan binnenkort. Hoe vaak wil je iets opstarten? Denk dat de snelle reboot veel fans in eerste instantie in het verkeerde keelgat is geschoten. Het pak uit de eerste film, Rhino..? Waarom nu al een reboot ? Dat zal de populariteit (lees: inkomsten) niet ten goede zijn gekomen. Nu weer een totale reboot is wellicht wél Spider-Man's eigen graf graven.

    Wellicht ook niet!
    Als ik Sony was zou ik het woord "reboot" in ieder geval zoveel mogelijk mijden!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad lekker teruggeven aan Marvel die rechten. Ontelbare kanten kun je opgaan met deze held en dan kiezen ze dit? De laatste twee films waren op veel vlakken al meer de Spider-man van de comics, maar de films zaten gewoon niet echt goed in elkaar. Spidey is nog altijd mijn favoriete comicbookheld, dus ik zou graag meer zien van hem, maar dan wel op kundige wijze gedaan.

  5. #5

    Standaard

    Het blijft vreemd waarom Spiderman zoveel reboots ondergaat..ik ben echter wel benieuwd wat Marvel voor Spiderman film zou maken maar de Spiderman films heb ik nu wel een beetje gezien..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij de meeste filmvervolgen is de laatste een seriekiller geweest, gevolgd door een betere reboot (Batman & Robin). Superman is inmiddels ook twee keer opgestart, dus geheel onlogisch is het niet.

    Maar de laatste Spider-Man-film deed mijn comicbook-gevoel nog meer herleven dan de vorige trilogie, alhoewel ik wel nog moeite heb met de meeste villains. De hints die we zagen van The Sinister 6 waren ook niet denderend. Rhino doet nog steeds pijn aan mijn ogen. The Joker was de ster van TDK, dat tilde de film op, dat 'schurken'-niveau mis ik bij de meeste Spider-Man films. Doc Oc is wellicht de uitzondering en daarom voor mij ook de beste Spider-Man film en de eerste op plaats twee door het doelsaldo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Spidey keert terug bij Marvel

    Spider-Man keert na zijn Sony-avontuur terug bij Marvel. En zet daarmee de hele release van de aanstaande nieuwe Marvel films op z’n kop. Sony Pictures Entertainment maakt op 9 februari 2015 bekend een nieuwe samenwerking met Marvel aan te gaan om de populaire superheld te laten verschijnen in de wereld van Marvel. Sony had sinds 1999 de rechten van Spider-Man in handen, nadat Marvel deze voor zeven miljoen Amerikaanse dollars van de hand had gedaan. De eerstvolgende Spider-Man film onder de paraplu van Marvel én Sony moet in juli 2017 in de bioscoop draaien. Grote kans dat Spidey zijn Marvel-debuut gaat maken in de derde film van Captain America.

    Lees meer
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-02-2015 om 12:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Ik ben er erg blij mee. Hopelijk krijgen we nu een kwalitatief goede film in 2017 en het feit dat hij op gaat duiken in één of meerdere films van Marvel is natuurlijk ook top. Ik hoop op Cap 3, maar uiteraard ook op Avengers 3. De groep helden die het op gaat nemen tegen Thanos begint serieus indrukwekkende vormen aan te nemen.

    Feitelijk zegt Sony, jullie mogen Spider-Man gebruiken, als jullie ons helpen een goede film te maken want ons lukt het niet
    Ik hoop alleen niet op een reboot, heb het wel gezien met de origin van Spider-Man in films

  9. #9

    Standaard

    Even tussendoor: wat vinden we van deze reboot?

  10. #10

    Standaard

    Goede keuze van Sony, Dit betekend wel weer een reboot en een nieuwe acteur, Marvel wilde niet verder gaan met de vorige acteur.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Spider-Man zal de eerste keer verschijnen in Captain America: Civil War.
    Op DEZE link kan je meer info vinden over het debuut van Spider-Man in het Marvel Cinematic Universe en ook nog wat informatie over Sinister Six.

  12. #12

    Standaard

    De nieuwe Spider-Man zou ook een stuk jonger worden. Meer info hierover kan je HIER terugvinden.

  13. #13

    Standaard

    In onderstaand artikel wordt volop gespeculeerd wie mogelijks de nieuwe Spider-Man gaat worden:

    Now that Andrew Garfield has officially been mothballed, everyone is speculating on who will play the webhead once Spider-Man enters the Marvel Cinematic Universe in Captain America: Civil War and his own new solo franchise in 2017. Variety says all signs point to the character going back to Midtown High School once again, and possibly in the form of fan-fav Miles Morales. That’s right, like both Spider-Men prior this one will start off as a teenager, but hopefully Kevin Feige and Co. are smart enough to realize that we can totally gloss over the origin story at this point. “Nerdy kid… gets bit by radioactive blah blah… Uncle Ben RIP etc. etc.” “Teen Wolf” and The Maze Runner actor Dylan O’Brien (age 23) and Logan Lerman (also age 23) of Fury and Noah fame are both being eyed for the role, says the trade, though no offers have been made in these early days. In fact, Lerman was at one point considered a front-runner for 2012’s The Amazing Spider-Man.
    But that’s not all! Apparently those actors may have to take a backseat if Sony and Marvel Studios are indeed considering replacing the iconic Peter Parker with the Ultimate Universe version of the character Miles Morales, who has African American and Puerto Rican heritage. Actor and rapper Donald Glover had been a fan favorite (and possible visual inspiration) for Morales, although at age 31 he’s a little long-in-the-tooth to don the black and red costume.
    Not that it’s stopped the gatekeepers of cinematic Spidey before. When Tobey Maguire first put on those red and blue duds for 2002’s Spider-Man he was 26, while Garfield was 28, which is a stretch to play characters that aren’t legally allowed to drink. Garfield’s Peter Parker was only just graduating from Midtown High School at the start of last year’s Amazing Spider-Man 2.
    With shooting on Captain America: Civil War set to begin in April, we should expect to know shortly whether the third time is indeed the charm for your friendly neighborhood Spider-Man.

    Bron: Comingsoon.net

  14. #14

    Standaard

    Een volledige episode van Most Craved over Spider-Man die naar het Marvel cinematic universe gaat kan je hier terugvinden:


  15. #15

    Standaard

    En de nieuwe Spider-Man is: Tom Holland. Holland (niet te verwarren met de regisseur) speelde in o.a. Billy Elliot the Musical als Billy en in de film The Impossible.

    Marvel and Sony have found their Peter Parker.



    “The Impossible” actor Tom Holland is set to play the web-slinging superhero in the next “Spider-Man” franchise, sources confirm to Variety.

    The actor is first expected to make an appearance in “Captain America: Civil War” in order to properly introduce him into the Marvel film universe, with standalone films to follow.

    In February, Sony announced a new partnership with Marvel Studios that brings the popular superhero into the Marvel universe and added that the first standalone would bow on July 28, 2017.

    Former Sony co-chairman Amy Pascal is producing along with Kevin Feige.

    Holland is repped by Wme and can be seen next in “In the Heart of the Sea” opposite Chris Hemsworth.

    Bron: www.imdb.com.

  16. #16

    Standaard

    Nieuwe Spider-Man vertelt over persoonlijk leven superheld



    De nieuwe Spider-Man zal vooral gaan over het persoonlijke leven van de jonge Peter Parker. Producent Kevin Feige vertelt dat de film, anders dan eerdere delen, zich zal focussen op de persoonlijke ontwikkeling van Spider-Man als tiener.

    "Het is de soap waar hij in leeft op de middelbare school, dat dit verhaal zo interessant maakt", aldus Feige in een interview met Birth Movies Death.

    De filmmakers laten zich inspireren door regisseur John Hughes, die The Breakfast Club en Pretty in Pink maakte. "We kunnen daar niet aan tippen, maar we laten ons wel inspireren en mengen dat met het superheldengenre op een manier die we nog niet eerder hebben gezien."

    De film, met Tom Holland in de hoofdrol, vertelt over de tienerjaren van de superheld. In eerdere films, met Toby Maguire en Andrew Garfield in de hoofdrol, lag de nadruk vaak op de actie.

    Bron: www.nu.nl.

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou als ik de foto zo zie mag hij van mij juist wat vaker in zijn masker rondlopen. Zoals bij de vorige reboot krijg ik toch wederom het gevoel van onnodige reboot. Hopelijk dat Marvel dit keer een wat grotere vinger in de pap krijgt en niet Sony en consorten. Voordeel is natuurlijk de jumpstart in (waarschijnlijk) het nieuwste deel van Captain America. Dus vooralsnog het voordeel van de twijfel. Kijken hoe deze (wederom) Engelsman het ervan brengt in zijn beste New Yorkse dialect.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Spider-Man: Marisa Tomei in talks for new film

    Marisa Tomei looks like joining the Marvel cinematic universe as the new Aunt May...

    We know who the new Spider-Man is now, thanks to the announcement that Tom Holland is the latest big screen webslinger. And we also know that Jon Watts - the helmer of the incoming Cop Car, starring Kevin Bacon - is directing the upcoming standalone Spider-Man film.
    Now that the lead and director are in place, attention is slowly turning to rounding out the movie's cast. And the first of the supporting roles to be sorted out may well be that of Aunt May.
    It's being reported that Oscar-winner Marisa Tomei is Marvel's choice for the role, and that she's in talks to take on the part. It's also believed that she - like Holland - will debut her take on the character in 2016's Captain America: Civil War. That hasn't been confirmed, though.
    Marvel and Sony's approach on the new Spider-Man film, incidentally, is apparently to lock down the cast of the film, and put the shooting schedule in place, before confirming a writer. We'd guess they have someone working on a script, but there's been no formal confirmation. Hmmm.
    Spider-Man arrives in July 2017. More as we hear it...






  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vond Marisa altijd wel een lekker ding! En dan nu als 'ouwe' tante. Hoe zit het daarmee!?
    Nou ja, vroeger wellicht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik vond Marisa altijd wel een lekker ding! En dan nu als 'ouwe' tante. Hoe zit het daarmee!?
    Nou ja, vroeger wellicht.
    Dat ligt aan onszelf Claudio, wij worden ook een jaartje ouder .....

  21. #21

    Standaard Spider-Man: Homecoming (2017)

    Ik heb gezocht, maar geen bestaande thread gevonden. Maar nu de titel bekend is, is het ook tijd voor een thread dacht ik.


    FilmTotaal:
    Filmlogo onthult officiële titel: 'Spider-Man: Homecoming'

    Deze maand wordt voor de derde keer in zo'n 15 jaar tijd de Marvel-superheld Spider-Man geïntroduceerd op het witte doek. Lange tijd leek het onmogelijk dat we hem zouden zien naast de Avengers, maar begin 2015 werd duidelijk dat Marvel Studios en Sony Pictures tot een deal waren gekomen. Nu ruim een jaar later is officieel de titel onthuld voor de eerste Spider-Man film in het Marvel Cinematic Universe: Spider-Man: Homecoming!

    De titel is tijdens CinemaCon 2016 in Las Vegas bekendgemaakt door de acteur die de titelheld speelt, Tom Holland. Dit deed hij tijdens de presentatie van binnenkort te verschijnen Sony Pictures-titels. Check hieronder het officiële filmlogo.


    Spider-Man-Homecoming-Movie-2017-Logo.jpg

    Ondanks dat Sony de titel heeft mogen onthullen, lijkt het erop dat Sony niet zo heel veel te zeggen heeft over de creatieve invulling van de film. Het wordt steeds meer duidelijk dat Marvel zich nagenoeg compleet ontfermt over de uiteindelijke films rond Spider-Man, zoals Homecoming. In gesprek met Collider zei Marvel Studios-baas Kevin Feige:

    "We werken erg veel samen. Ik weet niet hoe de credits uitpakken, maar het is een 'Sony Pictures production' en een 'Marvel Studios film.' De afspraak was dat het vooral een Sony Pictures film is. Amy Pascal produceert de film met ons en Sony-baas Tom Rothman is in de lead voor Sony en wij zijn de creatieve producenten. Wij trekken de acteurs aan, introduceren hen in deze film, nu werken we aan het script en binnenkort nemen we de daadwerkelijke film op."

    Conclusie: Marvel Studios heeft flink wat, al dan niet alles te zeggen over alle fases van het productieproces. Sony Pictures lijkt er vooral in geïnteresseerd dat het logo van Sony te zien is voor en na de film. En daarmee uiteraard de financiële resultaten.

    Feige ging ook in op de vraag of we nog iets van het herkomstverhaal te zien krijgen in deze zoveelste introductie van Spidey: "Er zijn gebeurtenissen die Peter zo hebben gemaakt. We zullen zeker refereren naar die gebeurtenissen. Maar we zijn veel meer gefocust op zijn toekomst en hoe hij zich voortdurend ontwikkelt en hoe hij ermee omgaat om na de avonturen in Civil War een zelfstandige held te worden."

    En nog een geruchtje. Birth, Movies, Death zegt te weten welke slechterik we minimaal in de nieuwe Spider-Man film gaan zien. Dit zou Vulture moeten zijn. Vooralsnog werd dit personage nog niet gebruikt, al wilde Sam Raimi hem gaan gebruiken in het gecancelde Spider-Man 4 en werd naar het personage gehint in The Amazing Spider-Man 2.

    Onder leiding van regisseur Jon Watts (Cop Car) starten deze zomer de opnames voor Spider-Man: Homecoming. In de titelrol zien we Tom Holland (Peter Parker/Spider-Man) en hij krijgt back-up van minimaal de actrices Marisa Tomei (Aunt May) en Zendaya Coleman (Michelle). Vanaf 27 juli 2017 in de Nederlandse (3D) bioscoopzalen.

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=48662

  22. #22

    Standaard

    De eerste trailer is er:



    Ziet er goed uit. Ik heb hier wel zin in.

  23. #23

    Standaard

    Nou...meer van hetzelfde zo te zien. Ze mikken ook behoorlijk op de humor afgaande op de trailer. Ik loop er niet warm voor.

  24. #24

    Standaard

    Niks bijzonders.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #25

    Standaard

    Tja, door 5 soort-van mislukte Spiderman films is het lastig mensen hiervoor warm te maken. Maar dat ze heel erg op de MCU mikken is denk ik wel slim geweest. Nu kan er een beetje op dat succes geleund worden. Ik denk dat, ook dankzij de aanwezigheid van Iron Man, de film binnen het hele MCU verhaal wel aardig zal zijn, maar als op zichzelfstaande film niet echt bijzonder is.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •