Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wat een negativiteit allemaal na de eerste trailer....

    Mellz
    Nou...meer van hetzelfde zo te zien. Ze mikken ook behoorlijk op de humor afgaande op de trailer. Ik loop er niet warm voor.
    WaymannDirector
    Niks bijzonders
    Rogier Burghout
    Tja, door 5 soort-van mislukte Spiderman films (hoezo 5 mislukte films?) is het lastig mensen hiervoor warm te maken. Maar dat ze heel erg op de MCU mikken is denk ik wel slim geweest. Nu kan er een beetje op dat succes geleund worden. Ik denk dat, ook dankzij de aanwezigheid van Iron Man, de film binnen het hele MCU verhaal wel aardig zal zijn, maar als op zichzelfstaande film niet echt bijzonder is.
    Vinden jullie het nog leuk om dit soort films te kijken? Vertel geen spoilers aub. Want jullie weten toch al dat het niks is deze film...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nou...meer van hetzelfde zo te zien. Ze mikken ook behoorlijk op de humor afgaande op de trailer. Ik loop er niet warm voor.
    De humor zit ook in de comics hoor dus dat hoort er gewoon bij.

    Prima trailer.

    Als de exclusieve Spider-Man game van Sony ook in die periode komt dan ben ik helemaal een blij mens.

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Spidey blijft mijn all-time-favorite, dus ik kijk hier zeker wel naar uit en hij beviel me erg goed in Civil War. Maar krijg toch weer een hoog Rhino-gevoel bij The Vulture . Teveel high-tech, wat ik niet vind passen bij hem. Maar ik kan me voorstellen dat de trailer een hoog dejavue-gehalte oproept.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Wat een negativiteit allemaal na de eerste trailer....
    Vinden jullie het nog leuk om dit soort films te kijken? Vertel geen spoilers aub. Want jullie weten toch al dat het niks is deze film...
    Ik kijk wel al die superhelden films die uit Hollywood komen maar eerlijk gezegd kan ik nu niet meteen een film opnoemen die ik zeer goed vond de afgelopen jaren... Midnight Special was wel een hele goeie gewoon omdat deze zo atypisch was in het genre en eerder het huidige superheldengenre op de hak nam.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik kijk wel al die superhelden films die uit Hollywood komen maar eerlijk gezegd kan ik nu niet meteen een film opnoemen die ik zeer goed vond de afgelopen jaren
    *kuch* Guardians of the Galaxy *kuch*
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik kijk wel al die superhelden films die uit Hollywood komen maar eerlijk gezegd kan ik nu niet meteen een film opnoemen die ik zeer goed vond de afgelopen jaren... Midnight Special was wel een hele goeie gewoon omdat deze zo atypisch was in het genre en eerder het huidige superheldengenre op de hak nam.
    Vond je Watchmen ook niet tof ?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    *kuch* Guardians of the Galaxy *kuch*
    Vond ik weinig bijzonder aan, zelfs irritant met die wasbeer en dat gekibbel dat grappig moest overkomen. En Watchmen dat is ondetussen alweer van 2009 geleden heb het over iets recentere titels. (Die was inderdaad geweldig, maar het zijn inderdaad die atypische superhelden films die er tussenuit springen. Kijk ook bijvoorbeeld naar Unbreakable, geweldig superhelden film!
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #33

    Standaard

    Erg gaaf..De trailer heeft mij erg verrast. De combi van Spiderman en Iron Man ziet er leuk en humoristisch uit.
    Laatst aangepast door RobinB : 10-12-2016 om 08:59

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    Niks bijzonders? Spider-man was één van de welkome verrassingen in Captain America: Civil War. Ook in deze trailer is weer te zien hoe Tom Holland zijn rol met veel plezier speelt. Humor (met een flinke dosis zelfspot richting The Avengers en een goede timing van Tom Holland), leuke stunts en een flitsende trailer. Tja, het verhaal zal niet heel spannend worden maar ik ben benieuwd naar alle verwijzingen en links naar andere Marvel-films. Hier kijk ik echt naar uit!

  10. #35

    Standaard

    Nieuwe trailer, ziet er geweldig uit https://youtu.be/BGHGZjDguqw

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #36

    Standaard

    Trailer vind ik aardig.

    De Spider-Man trilogy van Sam Raimi vind ik nog steeds steengoed.

  12. #37

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •