De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Expendables 3 (SEE) (Blu-ray)

    The Expendables 3 (SEE) (Blu-ray)

    In The Expendables 3 gaat Barney de strijd aan met een nieuwe aartsrivaal die een oude bekende blijkt te zijn.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 15-12-2014 om 20:54

  2. #2

    Standaard

    dit wordt dus importeren, bedankt voor de review ! ik denk trouwens dat de UK versie gelijk is aan de USA versie
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ik denk trouwens dat de UK versie gelijk is aan de USA versie
    Dat klopt, dat heb ik intussen ook begrepen. Ik zal de recensie hiermee zsm aanpassen.

  4. #4

    Standaard

    Ik vind flop nogal een groot woord. Een flop is voor mij een film die de studio geld heeft gekost. Dat is in dit geval niet zo. Dat de film het minste heeft gepresteerd van de 3 is wel waar.
    De film heeft totaal 210 miljoen dollar opgebracht. In Amerika heeft de film het niet goed gedaan, maar in de overige werelddelen heeft de film goed gepresteerd.

  5. #5

    Standaard

    Slechte film. Het verhaal springt alle kanten op, de humor is slecht en ik heb welgeteld één druppel bloed gezien en die zat op de lip van Mel Gibson. Mensen die aan flarden worden geschoten of gehakt, laten geen druppel bloed zien. Het nieuwe team voegt ook weinig toe inderdaad, je zit als kijker maar te wachten tot de oude rotten weer op het toneel verschijnen. Jet Li had net zo goed niet mee kunnen doen, zijn zeer korte cameo aan het einde voegt ook niets toe. De grote finale weet het geheel nog enigzins te redden maar niet voldoende voor mij om een voldoende te scoren. Ook vond ik Mel Gibson prima in zijn rol als slechterik.

  6. #6

    Standaard

    De normale bioscoop versie van The expendables 3 NL versie heeft geen AVC-gecodeerde beeldtransfer. Maar een VC-1
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-12-2014 om 16:23

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Slechte film. Het verhaal springt alle kanten op, de humor is slecht en ik heb welgeteld één druppel bloed gezien en die zat op de lip van Mel Gibson. Mensen die aan flarden worden geschoten of gehakt, laten geen druppel bloed zien.
    Wat ik gelezen heb is dat ze de boel extra gecensureerd hebben om een jonger publiek aan te trekken. Daarom is alle gore weggelaten. Belachelijke keuze want dat maakte naar mijn mening de actie juist zo sterk. Ik heb hem na een uur uitgezet.

  8. #8

    Standaard

    Ja zeer slechte beslissing. Heeft ze alleen maar publiek gekost denk ik. Naast het belabberde script dan.

  9. #9

    Standaard

    Nou heb ik hem gisteren ook voor het eerst gezien op blu-ray en ik vond hem ook heel slecht.
    Ik denk er aan om hem uit mijn collectie te gooien, samen met deel 2.
    Deel 1 is dan wel een blijvertje, daar viel het verhaal goed mee.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •