De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Teenage Muntant Ninja Turtles 2 (Dave Green, 2016)

    Goed nieuws! De makers hebben de rechten verkregen om Bebop, Rocksteady en Krang toch te gebruiken in de sequel. De artwork was al bekend en ziet er geweldig uit. Het is nog wel even wachten op de film die zal verschijnen in 2016.

    If it weren’t cool enough news that Earth to Echo‘s Dave Green will be directing the Teenage Mutant Ninja Turtles sequel, Platinum Dunes producers Brad Fuller and Andrew Form revealed monstrous news in the interview over at Omelete and Bloody Disgusting.

    “We can say that Bebop and Rocksteady are in the film, and Casey Jones is a character that we love and we’re trying to fit him in as well,” Form told the foreign online mag.

    For those unacquainted, Bebop and Rocksteady, are two gang members that were mutated by Shredder and Krang, thus becoming his henchmen.

    They were exclusive to the cartoon series, which is why they previously had not been included in any movie. Now, it seems, Paramount and Platinum Dunes have acquired said rights, which makes me even more excited to see Krang and the mother fucking Technodrome!

    Casey Jones, pictured below, has been a fan fav sidekick to the turtles. He’s a badass street vigilante that was played by Elias Koteas in the first TMNT films.












  2. #2

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen dat de eerste van de nieuwe films naar mijn mening niet erg goed was.
    Shredder leek net een robot en was alleen maar een plaatje, er zat geen verhaal achter hem.
    Misschien verwachte ik teveel, want een goede turtle film kan namelijk wel, zie de eerste uit 1990.
    Maar eerlijk is eerlijk, deze artwork ziet er wel erg leuk uit.

  3. #3

    Standaard

    Was die eerste film geen flop en een slechte film ?

  4. #4

    Standaard

    Nee de eerste film presteerde goed maar in mijn ogen was het ook een tegenvallende film.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    De eerste film was waanzinnig slecht.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Cool. Vind het wel een goede trailer. Echt het turtles gevoel van vroeger vanuit de tekenfilms.

  8. #8

    Standaard

    Morgen een nieuwe trailer.

    Moet zeggen dat ondanks dat de eerste film erg slecht was ik hier toch wel benieuwd naar ben.

    Iets met jeugdsentiment.

  9. #9

  10. #10

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •