De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Doctor Strange (Scott Derrickson, 2016)

    Dat de film in de pijplijn zat was al langer bekend. Maar de zoektocht naar de juiste acteur is nu ook voorbij: Benedict Cumberbatch is bevestigd voor de hoofdrol. Daarnaast zou Daniel Bruhl een prominente rol krijgen, na een wat bescheidenere bijdrage aan de volgende Captain America-film.

    Scott Derrickson neemt de regie voor z'n rekening en het verhaal,is van de hand van Jon Spaihts. Derrickson is vooral bekend van een reeks horrorfilms (o.a. Deliver Us From Evil, Sinister en The Exorcism of Emily Rose) en is dus niet onbekend met het fantastische genre. Spaihts is bekend van z'n werk voor onder andere Prometheus (foei!), The Darkest Hour (meh) en de aankomende Mummy-reboot. Gelukkig heeft Derrickson ook ervaring als schrijver, dus er is een kans dat hij hier een dikke vinger in de pap houdt.

    release-datum wordt 4 november 2016.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Spaihts heeft het eerste script van Prometheus geschreven en waar veel meer directe links naar de wereld van de Aliens in zaten. Vervolgens hebben ze Damon Lindelof ingehuurd om het script te herschrijven omdat de studio graag een gevestigde naam wilde. Prometheus zou een veel betere film geweest zijn als ze gewoon Spaihts zijn script hadden verfilmd, in plaats van die flauwekul van Lindelof. Spaiths was ook totaal niet happy toen hij hoorde dat Lindelof zijn script ging herschijven.

  3. #3

    Standaard

    Geweldig nieuws van Cumberbatch! Ben ik blij mee.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    Leuk om te zien dat Cumberbatch en Bruhl na The Fifth Estate wellicht weer samen gaan spelen. Goede keus!

  5. #5

    Standaard

    Er is een eerste trailer:


  6. #6

    Standaard

    Ja dit lijkt me wel wat.Zoizo is het gaaf dat het personage door Benedict Cumberbatch gespeeld gaat worden.
    Een acteur met een uitstraling als Cumberbatch wil je gewoon in een film hebben als je als regisseur/producer de keuze hebt.

    Laatst aangepast door jeroeni : 13-04-2016 om 09:58

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja dit lijkt me wel wat.Zoizo is gaaf dat het personage door Benedict Cumberbatch gespeeld gaat worden.
    Vind je ? Ziet er redelijk miscast uit... Trailer doet me eigenlijk helemaal niks. Niets nieuws onder de zon. Middelmatig en gewoontjes zijn de juiste woorden.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind je ? Ziet er redelijk miscast uit... Trailer doet me eigenlijk helemaal niks. Niets nieuws onder de zon. Middelmatig en gewoontjes zijn de juiste woorden.
    Wie is hier dan miscast ?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wie is hier dan miscast ?
    Cumberbatch ...

  10. #10

    Standaard

    Ja goed ieder zijn mening.

    Wie had jij dan liever in die rol gezien ?

  11. #11

    Standaard

    Goede, aansprekende trailer die smaakt naar meer. Cumberbatch vond ik vanaf de bekendmaking al op zijn plaats als Dr Strange en de trailer bevestigt dit juist voor mij.
    Deze film lijkt een welkome aanvulling te worden in de MCU, en lijkt weer wat af te wijken vorige films. Verandering van spijs doet eten .

  12. #12

    Standaard

    Nog een nietszeggende saaie trailer. Ben echter wel benieuwd naar het resultaat.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Ik toch benieuwd of anderen wel bekend zijn met Dr Strange? Wellicht is de trailer beter te verteren als je wat van het personage afweet. Dat zou trouwens niet goed zijn, want je wilt juist ook mensen zonder voorkennis naar je film lokken met de trailer.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Cumberbatch ...
    Als dit volgens jou een miscast is (wat je overigens pas kan beargumenteren als je zijn rol daadwerkelijk gezien hebt), wie zou jij dan hebben gecast voor de rol?

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Een impressie van de muziek van Michael Giacchino.


  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Eens iets nieuws proberen is altijd goed... (mag ook wel in dit genre) Maar ik wordt er nu ook niet bepaald warm van... Zijn natuurlijk maar de end credits. Kan nog helemaal anders uitpakken, vrijdag komt de volledige soundtrack uit.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Eens iets nieuws proberen is altijd goed... (mag ook wel in dit genre) Maar ik wordt er nu ook niet bepaald warm van... Zijn natuurlijk maar de end credits. Kan nog helemaal anders uitpakken, vrijdag komt de volledige soundtrack uit.
    Zo vind ik dat onze eigen Junkie XL echt naam aan het maken is in de filmwereld.Bv de Batman vs Superman track was echt top.
    Junkie XL die dacht ik niet onder op de Blu-ray hoes staat van Man of Steel werkte wel zeker mee aan die soundtrack.

    Deze Marvel film heeft meer een eigen smoel dus ik hop dat het in de lijk gaat liggen van het stukje hier boven.

    Het mag best strange zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-10-2016 om 09:49

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zo vind ik dat onze eigen Junkie XL echt naam aan het maken is in de filmwereld.Bv de Batman vs Superman track was echt top.
    Junkie XL die dacht ik niet onder op de Blu-ray hoes staat van Man of Steel werkte wel zeker mee aan die soundtrack.

    Deze Marvel film heeft meer een eigen smoel dus ik hop dat het in de lijk gaat liggen van het stukje hier boven.

    Het mag best strange zijn.
    Aan BvS hebben 5 componisten gewerkt. Hans Zimmer is gewoon een merknaam geworden. Meestal schrijft hij een 1 of 2 thema's en doet een ander de rest van score.

    Zoals verwacht klinkt de soundtrack van Doctor Strange als een typische Gioacchino die end credits zijn gewoon een vreemde eend in de bijt. Klinkt wel beter dan het teleurstellende Star Trek Beyond van hem.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #21

    Standaard

    Gisteren gezien. Ik vond hem erg leuk. De psychedelische manier om de astrale wereld weer te geven is net zo over de top als Steve Ditko dat deed in de vroege comics. Ik las wat negatieve dingen over weer een zwakke Marvel bad guy maar ik vond deze juist wel goed onderbouwd. De overeenkomsten met Tony Stark en Stephen Strange zijn wel legio maar er zit wel degelijk verschil tussen Iron Man en Doctor Strange. Ik zie Strange wel als prominent figuur in de toekomstige Marvel films, een beetje een samensmelting van Stark en Fury.
    Al vaak gezegd maar hoe actievol de Marvel films ook zijn ze weten door goede humor ook luchtig te houden en daardoor ook leuke films. Daar kunnen ze bij DCEU nog wat van leren.

    Al met al erg leuke film van het niveau Iron Man, Ant Man. Naar mijn mening niet zo sterk als Winter Soldier, Civil War en Avengers maar zeker beter dan de Thor films, IM 2&3, Age of Ultron
    uh, uh, It's a dinosaur

  22. #22

    Standaard

    Gisteren gezien en de film heeft mij enorm verrast. Ik vind dit 1 van de betere Marvel films. Dit is een pareltje dat net als Gotg een enorme knaller is. Humor en actie maar ook met een goed verhaal.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Gisteren gezien.Deze Marvel is zelfs boven verwachting.
    Cumberbatch is de juiste persoon voor deze film.

    Beeld & geluid was top.[Blu-ray] De 3D versie moet ook top zijn heb ik begrepen.

  24. #24
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gisteren gezien.Deze Marvel is zelfs boven verwachting.
    Cumberbatch is de juiste persoon voor deze film.

    Beeld & geluid was top.[Blu-ray] De 3D versie moet ook top zijn heb ik begrepen.
    3D versie is meer dan top...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •