De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Die Brücke (versie 1959)

    Wie weet waar ik de film "Die Brücke (versie 1959)" kan kopen op DVD; Duits gesproken met Nederlandse ondertiteling. Heb hem als jochie van 12 begin jaren '60 in de bioscoop gezien, dus er bestond ooit een versie met Nederlandse ondertiteling.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ellem48 Bekijk bericht
    Wie weet waar ik de film "Die Brücke (versie 1959)" kan kopen op DVD; Duits gesproken met Nederlandse ondertiteling. Heb hem als jochie van 12 begin jaren '60 in de bioscoop gezien, dus er bestond ooit een versie met Nederlandse ondertiteling.
    Vraag me af, of die wel in Nederland is uitgebracht. Zie dat hij wel in Duitsland op Blu-ray en DVD is uitgebracht.

  3. #3

    Standaard

    Dat weet ik ook niet. Ik kan ook nergens vinden welke filmmaatschappij de bioscoop-versie (die dus wel ondertiteld was, want op 12-jarige leeftijd verstond ik geen Duits) in Nederland heeft uitgebracht, want die zou daar misschien uitsluitsel over kunnen geven. Misschien is-ie bijvoorbeeld ooit wel als 16 mm-film voor educatieve doeleinden (schoolvertoningen) verkrijgbaar geweest.

  4. #4

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •